-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az is húzott mikor ráléptek a pedálra, azt mondanám, hogy egy kicsit hosszabb ideig tepert, de egy kicsit kevésbé lökött akkorát, mint a dízli.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
BigBlackDog
veterán
Ment. Én meglepődtem, hogy gyakorlatilag majdnem ez volt a belépő modell (tudomásom szerint csak szoftveresen van lebutítva a legkisebb, 140 lovas változat), de mennyire jól van motorizálva. 2000-2500 alatt szokás szerint nem volt tüzijáték, de utánna elkezdett tolni és lökött még egyet 3000-4000 rpm körül a dolgon. És azt éreztem, hogy nem fogja abbahagyni sohasem. Hiába, ez van. De legalább nekem nem kell benzinkútat magam mögé kötnöm.
(#121295) Aggregátor: Nem, végül csak két autós tali lett. Pedig szívesen láttunk volna másokat is.
(#121291) Johnny_vT: Engem meggyőzött az a motor az S60-ban. Szívóbenya ide, vagy oda, teljesítményben nincs lemaradva szvsz a D5-höz képest sem. Kicsit bánom, hogy nem benzines lett, de gyakorlatilag facelift S60-at, 2.4-el nagyon ritkán látok az itthoni kínálatban. Még a fogyasztás sem olyan vészes, pályatempónál 8-9 liter teljesen élhető. A tetőablakkal kapcsolatban meg én is meglepődtem, hogy mennyit jelent zajszigetelésben, ha el van húzva a kárpit alatta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Túra és kirándulás topic
- Peugeot, Citroën topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest