-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudom feltűnt-e de azokat idiótázod, akik karban tartják az autójukat. Felőlem járjál kiszakadt gumival, mit érdekel engem. Csak ne hangoztasd a hülyeséget.
szerk.: milyen személyeskedés? Mutass rá kérlek. Az nem elég indok, hogy biztonságban közlekedj az úton? Nem akartam leírni, de nagybátyjámnak kifordult, mert trehány és nem törődik vele. Az első a kapualjban, kicseréltette. Rá 2 héttel a másik oldalon is kifordult, az volt a szerencséje, hogy 10-zel ment. Párezer forinton ne múljon már az életem.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz t72killer #76497 üzenetére
Amúgy a szupermodern hibaüzenetek helyett elzárhatta volna az üzemanyagellátást a motor, így magától lefulladt volna még időben. Bravo BMW...
Éppen ez a lényege, hiába zárod el (megtörténik amúgy a gyújtás levételével), de folyamat kapja a motorolajat, ami ugyanúgy öngyullad a hengerben, így csak a lefullasztás segít, ha manuál.
[ Szerkesztve ]
-
Én úgy vettem ki a szövegkörnyezetből, hogy az áldozat nem hallott még ilyenről, ergó nem tudta mi történik. Másik meg, hogy ha pl. feleség, gyerekek mögötted, tele az autó az értékeitekkel, akkor nyilván nem tudod mitévő légy és inkább mented a menthetőt. Abból, hogy üresbe tette tisztán kivehető, hogy nem tudta mivan.
-
válasz brumi1024 #76523 üzenetére
Ha lehetne már raktak volna. A turbó elengedi az olajat, az ugye át a cooleren felmegy a csöveken be a motorba. Azt képtelenség mérni, hogy mennyi jut be, illetőleg ez egy elég gyorsan lezajló folyamat.
A hibaüzenet okán arra tudok gondolni, hogy ugye menet közben kezdődött az összeomlás és gondolom az ecu elkezdte elvenni a levegőt, mert többségben volt az üzemanyag (a dízel és az olaj együtt), így felállt a csökkentett mód.
-
válasz EQMontoya #76525 üzenetére
A pillangószelep zárt állásában is működik a motor, pl. alapjáratkor. Nem vagyok szagértő, de tartom, hogy szerintem nem véletlen hogy egy nagyon régóta élő jelenségre nincs megoldás.
Krisztián: Hiába állítod le a motort, de már 5x elmondtuk. A dízelmotorhoz nem kell szikra.
-
-
Skacok, ma tulajdonosa lettem egy 2003as 525i-nek (E39). Sztori es 21mpx kepek kesobb, el vagyok havazva kicsit es jon a szabi is. Eddig tetszik.
-
Köszönöm a gratulaciokat, joleso erzes, hogy vegre van valami hangja az autonak. A mercit szerintem eladom, nem akarok 3 autot fenntartani.
-
Ízelítő:
Lesznek majd rendesek is.
Orvosolni valók:
- vezetőoldali tükörbehajtó motor csak kerreg
- tolatóradar nem működik, gyorsan utánaolvasva PCD modul, nem hangzik olcsónak, meglátjukMúlthéten műszakizott, kopottak voltak a gummák, ezért van rajta 4 zsír új, ennyi baja volt. A motor erős, kézi váltós amúgy, kicsit még szokni is kell itt a szűk, dimbes-dombos rengetegben. Futómű feszes, nem billeg/kopog. 92 ezer mérföld, azaz 148e km van benne. Szervizkönyves, gyári doksijai is megvannak. Fényezésen korból adódó karcok (csomagtértető pl.) vannak, nem vészes egyáltalán. A board szerint 6.8 liter lett 100km-re vetítve a 260km-es hazaút. Fix 110-120.
Későbbi tervek, még ezekkel várok egy kicsit, hogy meg/kiismerjem az autót.
- Droidos nagynavi mindenképpen
- Kéne majd egy dob hogy még jobban kihozza a hangját, de csak szolidan, nem huligán módra.A fabetét istenigazából engem annyira nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #76769 üzenetére
Nem is világít a gomb egyáltalán, és sípolás sincs. Szerintem az egész hóbelevancot lehúzták az áramról, lehet idegesítő volt. Vissza kéne tenni, hogy tudjam melyik szenzor a rossz, majd a BMW topikban hátha lesz megoldás.
-
-
-
válasz Melack #76783 üzenetére
GoCompare vagy Moneysupermarket a gyűjtőoldal, de a biztosítók oldalán sokszor kivétel nélkül jobb ajánlatot kapsz, párat nem is listáznak, ahol a legolcsóbbat kapni (az én profilomhoz, teszem hozzá).
Néztem automatákat is, de vagy még messzebb voltak, mint ez, vagy drága biztosítást kaptam rá. 1 másodperc van majdnem a 0-100-as gyorsulásuk között.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #77136 üzenetére
Jaja nekem is a 192 lovas van, majd megnezetem ha odakerulok. Het masodik feleben jonnek a rendes kepek majd.
Szent: fos az osszes, kokszolodnak, megsuti oket a turbo(v8), csattognak a hidrotokek, bmw topikban is szapuljak oket ezerrel. Ami jo az a 25-30-35d meg a 330i 258 loval
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz szőröscica #77165 üzenetére
Ugye? Akkor jol ereztem en is. Ugyanaz a motorunk? Nem baj, forgatom en, jo a hangja.
-
válasz szőröscica #77169 üzenetére
Király. Majd zargatlak privátban egy kicsit később, ha nem gond.
-
-
-
-
válasz barnam_ #77670 üzenetére
Kellett valami újabb, modernebb, szebb hangú.
Itt van még amúgy, fáj is kicsit a szívem az automata miatt, a múlthéten azzal voltunk kirándulni inkább, mert lustálkodtam.
Közben nem gondoltam volna, hogy ekkora meló lesz, pár hámréteggel és egy kis vérveszteséggel – meg úgy 5-6 óra nettó munkával – csak megszületett:
Jövőhéten rendelnem kell szőnyegeket, mert az nincs, addig a Merciét használom majd. Meg fel kell töltsem a porszívómat, aztán nekiesni.
-
-
válasz B-L-A-C-K #78069 üzenetére
Azert te is jo furan alltal be, vagy ennyire szeles a parkolo?
Ma reggel egy akkora ordas nagy fekete, szoros fost talaltam a bmw-n azt sem tudtam hogy kezdjek hozza. Jutott az a oszlopra, tukorre, tukorhazra, utasoldali ablakra, kemeny vacsora lehetett. Ugy lattam a fenyezes azert meguszta.
-
Srácok, kb 1 hónapja küldtem az Allianznak email-t, hogy küldjék meg az angol nyelvű bónuszigazolómat a tavalyi évről = nincs válasz. Ezután az alkuszon keresztül kértem ki, továbbították. Eltelt 1 hét, rákérdeztem, azt mondták még folyamatban van (ez volt pénteken). Nekem ez kezd vicces lenni, nem mellesleg sürgős. Fater volt bent ma és egy telefonszámmal elhajtották. Mit lehet még tenni?
-
-
-
-
-
-
A MABISZ-nak küldött levelem után 36 órával ők, és a biztosító is megküldte a dokumentumot. Fura érzés, hogy valami jól működik otthon. Köszi a tippeket!
-
-
-
-
-
válasz BigBlackDog #78546 üzenetére
Ja, bár sosem tudtam meg mi történt, de mind a 4 kereke ilyen volt, a hátsón már csak felni volt, itt az első keréknél maradt valami foszlány.
Lehetőségek:
- bandaháború, kiszúrták nekije a kerekeit
- útzár elől elmenekült és behúzta az xp-ket -
-
-
-
válasz Elektrosokk #78795 üzenetére
-
-
-
A két véglet. Meg kell mondjam nagyon kellemes elmeny vezetni az e39-et, nem hiába kedvelik nagyon sokan. Azt nem tudom, hogy a 6 henger miatt, vagy a kettostomegu az oka de sehol nem bólint az autó, még ha egyesben el is veszem a gázt akkor sem. Számomra ez elég pozitív élmény a 4 henger után.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz szőröscica #79703 üzenetére
5-6 honap múlva?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen