- DIGI internet
- Autodesk - Revit
- PHP programozás
- SQL kérdések
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mikrotik routerek
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Engem csak egyszer büntettek meg falu határban gyorshajtásért (ahol a falunak sokkal hamarabb van vége csak a táblát tették ki a francba). Pontosabban a feleségemet mert Ő volt az üzembetartó, hiába vigyorogtam én a fotón azóta is huligánozom
Kezdem azt hinni megúszom az augusztus 19-ei autópálya használatot matrica nélkül (a viharos péntek amikor a máv megint lehalt és már elindultam a lányomért amikor szólt hogy nem déli hanem Székesfehérvár). Pedig az azért elég sok pest megye matricával... Gondolom hogy leírtam ma már a postaládában lesz a tértivevény...
-
őstag
válasz bajnokpityu #243107 üzenetére
És már 2017-ben is lehetett hallani hogy a kia/hyundai dct nem kóser. i30-ból akartam átülni valami magasabb hasmagasságú automatába. Elégedett voltam és tetszett volna a tucson de itthon benzinesben nem volt csak a dct... És már akkor annyi rossz hír volt róla hogy inkább scross lett (pedig a GDI bajokról akkor még nem is hallottam). Lett volna 2.0 szívó sima automatával mint az amiknál simán megveszem. Bár ugye amiknál csomó jó dolog van amit nem hoznak/hozhatnak ide
-
őstag
válasz cOxeR #243306 üzenetére
Nem konfliktust akarok kavarni de én azt imádom itt Zuglóban amikor valaki rögtön kirohan amikor leparkolsz hogy az "előtte van". Szoktam erre mondani hogy igen, az is közterület... Mint előttem is ahova beparkol valaki... És nem hobbiból csinálom ha van előttem hely nyilván oda parkolok. És nem gépkocsibeállóba (bár az is vicc itt, van aki kiteszi oda is ahol nyilvánvalóan nincs beálló csak kert, csak úgy magától "szabályozva" egy kicsit).
-
-
őstag
válasz Flashback #244442 üzenetére
Ez hibrid vagy "sima" benzines Corolla Cross? Leírásod alapján benzinesnek kéne lenni (kardántengely), csak az euro felár miatt álltam meg egy pillanatra (EU-ban még árulják valahol nem hibriddel?).
Mert ha hibrid ha minden igaz akkor elektromotor van hátul és azzal oldják meg az összkereket (és mint összkerék nem is annyira "jó" mint a hagyományos ami a benzinesben van, de fogyasztás pluszban is szelídebb talán mert itt nem a plusztömeg+mechanikai veszteség kombó büntet "csak" a plusztömeg és ha minden igaz néhány esetben a regenerálásban is lehet pici segítség).
Rav4-nél én filóztam rajta az allgrip scross után, de maradtam az fwd-nél (főleg hogy az scrossban is csak azért volt allgrip mert 17-ben csak úgy kaptál automatát). Mondjuk szerencse mert "cable gate" (hátsó hajtás elektromos kábele rozsdál, corolla crossnál ebből gondolom tanultak) nem érinti.
u.i: azért hátsó lábteret nézd meg, én is corolla cross felé mentem először, de hátsó helyet nézve nem bántam meg a rav4-et
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #244468 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet hinni a kijelző folyamatábrájának, de nekem gyakran tölti a motor az akksit amikor már sokat mentem EV-ben és lemerült (gyakori olyankor az egyik nyíl a kerékre és másik nyíl az akksira a motorról, mert továbbra is kicsi terhelésen megyek tovább). 2.5-es hibrid toyota, 5,8 fogyival vegyesben én elégedett vagyok.
-
őstag
válasz Flashback #244716 üzenetére
Hát a tesztekben annyival rosszabb motorban a rav4 hybridnél hogy nem adtam neki esélyt. De gondolom a tesztek olvasásán te is túl vagy Állítólag a most jövő új generáció jobb lesz (kasztniban sokkal, motorban kicsit). De az pl olyan drága lett az amiknál hogy itthon lexus nx árba tippelem...
-
őstag
válasz Flashback #244766 üzenetére
Hát az első igazi corolla cross hybrid tesztekre kíváncsi vagyok mert eddig az adatok alapján az 5. generációs 2.0 hybrid egyszerre gyengébb és többet fogyaszt a kisebb autóban mint a rav4-ben lévő 2.5-es ami 4. generációs. De ez simán lehet pl. mérési módszer változás.
-
őstag
válasz Flashback #244945 üzenetére
Végignéztem a tesztet (régóta kedvelem ezt a csatornát) és tényleg lelkesek. És szerintem az európai modellnek jobb a hangszigetelése. Majd lesz szalonban beülök hogy mennyivel kisebb a hátsó lábtér (meg a csomagtér). Ha a kicsit nagyobb fogyi a normálisabb autó szerű viselkedésért van akkor az is megérheti (azért is lelkesek volt hogy ne bőg annyira).
-
őstag
válasz Flashback #244949 üzenetére
Ja Thomas azért jó magas és befért hátra. Csomagtérre se panaszkodtak pedig 425 liter azért talán kicsit szűkös ekkora autónak. Mert azért nem annyira kicsi 4.45 hosszú és a szélessége sem sokkal kisebb mint a rav4-nek. Közelebb van pl. egy tucsonhoz méretben mint egy scrosshoz (ami nekem korábban volt).
Szerk: Érdekes, most nézek egy másik német nyelvű videót ott azt írják jön az 1.8 hybrid is hozzá 23 második negyedévben (gondolom 140 lovas, 122 azért karcsú lenne)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
-
őstag
válasz Shadowbull #245020 üzenetére
Neked melyik is van (biztos leírtad csak a memóriám )? Én GY Vector 3-al használom a rav4-em.
-
őstag
válasz Shadowbull #245028 üzenetére
Ok, köszi!
-
őstag
Ja, és még múlt évben ki lehet gurítani fullosat 12 alatt... Bár kis hotel mélygarázsából kiállva már a rav4 is hosszú volt, anyáztam (20+ % felfelé, középen majd derékszög kanyar) rendesen miközben arra gondoltom ha lezúzom még az alkatrészhiány is betehet...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Flashback #245125 üzenetére
XC 40-es Volvo. Világ életemben volvo mániás voltam (még kocka volvok korából), de nekem vállalhatatlan volt sajna utóbbi idők megbízhatósági statisztikájuk (elég vacak). Meg nyilván máshogy fogja kortyolgatni az üzemanyagot (CC * 2 szerintem simán benne van). De maga az XC40 kasztni és belső tér elég pöpec.
-
őstag
-
őstag
válasz BigBlackDog #245129 üzenetére
Mondjuk annyit érdemes hozzátenni hogy legalábbis toyota hibriddel azért nehéz. Mész a városban jó úton 80%-ban elektromosan és tényleg kb síri csend van. Ahhoz képest bármi hangos 130-al a pályán... És nehéz lehet a relatív hallást és a tényleges hangszintet megkülönböztetni. De jó lenne ha valaki rendesen mérné. Eddig kb a max amit láttam hogy bevitt egy rendes hang érzékelőt, de semmi egységes módszer.
-
őstag
válasz Flashback #245131 üzenetére
Azt a durva, ránéztem az árlistára (jól eldugták) most tényleg drágább a rav4-nél kicsivel, múlt októberben még kb egálba voltak ha jól emlékszem. A felsoroltak nagy részéről írtam én már valamit (majd a többiek), de CHR belső helyet (hátra ültetni aki ott ülne, illetve csomagtér) azért gondosan nézd meg vásárlás előtt. Mitsubishit nem nagyon vennék amíg el nem dől hogy megy ez a renaulttal (lásd új ASX = Captour) és Európával (marad e hosszú távon).
-
őstag
Minden elfogultság nélkül minél több CC tesztet nézzek annál inkább elégedett vagyok hogy Rav4 lett, de ahogy lejött nekem Ő nem akar igazán ekkora batárt (amit jól megértek, én sem akartam először). Mondjuk én amúgy is furcsa vagyok nekem toyota fronton igazán racinálisan és érzelmileg is nézve csak a yaris és a rav4 tetszik (aygo: nagyot nőtt mégis hátsó ülések használhatatlanok, corolla elöl kicsi, Yaris cross: mindenhol kicsi méretéhez képest is kivéve talán csomagtér, CHR: egész nagy autó ötvözése a börtön hátsóval és pici csomagtérrel, Camry meg Highlander igazából tetszik de azok már tényleg túl nagyok illetve a CC tetszene de a csomagtér lépcső ledöntött üléseknél illetve maga a csomagtartó és hátsó ülés méret fáj azért).
-
őstag
válasz Vismajor01 #245147 üzenetére
Megértem, bár én mindig amikor szívok egy kis parkolóhelyen a rav4-el akkor arra gondolok hogy mi lenne a highlanderrel Szerintem a legutóbbi mélygarázsból egyszerűen nem tudtam volna ki és behajtani (vagy kompaktáltam volna méretét...)...
szerk, tboldi: ja megy vesz egy CC-t és felhajít rá egy szett CC-t Vagy CC2-öt
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szabonagyur #245407 üzenetére
Az biztos, de fél év alatt akkor is durva... Mondjuk az 1.4t automatát lecserélni erre a hibridre a suzukitól azért ritka nagy öngól.
-
őstag
#fogyi: most sikerült felnyomni 5.9-re az átlagot az első 17 ezer kilométerre (elég pontos a vallomása számítgatásaim alapján), de kellett hozzá 2 München oda vissza (bár itt sem sikerült utanként 6,5 felé menni). Siettem próbáltam mindenhol sebességkorlát +10-el menni (német korlátlanon 140-el), persze nagy részt forgalom miatt nem sikerült. Kezdem úgy látni hogy pályán is elég sokkal jobban fogyaszt mint az 1.4t scrossom tette (főleg ha sűrű a forgalom és soka dugó, nekem ez kb mindig mióta megvan a rav4 hibrid).
-
őstag
-
őstag
válasz Vismajor01 #245787 üzenetére
Hát speciel ha egyszer veszek Lexust kb ez lesz az elvárás. Legyen kényelmes, csendes és azért egy előzést végre lehessen benne hajtani...
-
őstag
válasz Gergőke88 #246193 üzenetére
Mint Rav4 tulaj mondom hogy német pályára haladni dízel passat kell Nemrég megjártam Münchent párszor és simán túléltem de német pályára egy passat sokkal jobb. Csak érteni kell hozzá melyik motorkódú 2.0 tdi-t kell venni én csak odáig jutottam hogy ez egy külön tudomány (hogy ne egye a hűtővizet vagy szaporítsa a motorolajat túl sok üzemanyaggal, speciel engem a 2.0 tdi-k lakóbuszokban mint pl westfalia és california érdekelnek a jövőre nézve).
-
őstag
Mondjuk azon erősen csodálkoztam hogy egyik irányból pályán (meg nem mondom melyik volt 2-szer mentem csak , amelyiknél ausztria és német részen van egy 50 km+ sima autóút is) az utolsó vagy 80 kilométeren nulla benzinkút Münchenig, utoljára ilyet a frissen átadott m3-on láttam nyíregy után....
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs