- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Addig tessék örülni, amíg "jó idö" van, Németország délkeleti részét a napokban verte el olyan vihar, amiben golflabdányi méretü jégdarabok potyogtak...
[link] -
Szada85
aktív tag
Az Audis Toretto rendörkézen közben, közúti veszélyeztetéssel "megússza".
[Elfogták a 8-as főúti ámokfutót] . -
Szada85
aktív tag
válasz Peter.70 #204211 üzenetére
Az is lehet, hogy csak az internet "hibája", hogy sokkal több lesz publikus, de mintha erösen kezdene elharapózni a dolog:
[Itt csak hajszál híján nem gázolta el a piroson áthajtó M2-es BMW a zebrán átkelö gyereket.] -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #204215 üzenetére
Az a baj, hogy kompletten van baj a fejekben, olyan szintre süllyedt mára az emberi gondolkodás (hiánya), és az önzöség, amit csak tetéz, ha valaki eljut oda, hogy egy tizenX milliós és/vagy sportos modellt hajt..
Számomra ebben az a legmegdöbbentöbb, hogy sok-sok évvel ezelött mi is jártunk ki autózni a Vácira, a Hungáriára, mégis még az összes hardcore arc is úgy tolta, hogy a piros lámpa szent, és sérthetetlen volt...
Az a gond, hogy elöbb-utóbb ez meg lesz unva, és olyan világ jön, ami miatt majd lesz nagy sírás. -
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #204680 üzenetére
Mindenki siethet mindennel, csak ugyanannyira figyeljen oda a többi közlekedöre, hogy "visszafele" Ö se tartson fel mást...
Mostani hazalátogatás alatt egy csomó ilyen volt E220d, 120d, Kia Sportage, rámesik lendületböl (összefüggö kocsisor végén haladok kamion elöz kamiont mutatvány mögött), villog, minden baja van, én elengedem (lássuk cimbora, mit tud a technika), visszasorolok mögé, aztán amikor felszabadul a belsö, és lehetne menni, akkor jön a nyúlmókusok hiánya, de Öméltósága b@szik kihúzódni, és szépen andalgunk, míg sikerül felkapaszkodni újra a 150-160-as utazóra...és ezt minden ilyen belassulásnál eljátszák.
Az abszolút "idiot of the day" a szerb kisbusz volt, átérve Mo.-ra belsö sávban piknikezik 115-120-szal, külsö üres, 140-nel (valós ~135km/h) beérem, lelassítok mögötte, vonatozunk pár száz métert, nézi a tükröt, és NEM MEGY KI a külsöbe, hanem integet a tükörbe...
Ilyenformán kénytelen voltam a jobbra esö, üres sávban párhuzamos elhaladást megvalósítani, amire Ö természetesen a "sértödött, jobbról kikerültek egységes jelzésével"=refi rángatás reagált.
A tükörben láttam még, hogy az utánam érkezö tovább 3-4 autónak is így kellett tennie, mert Ö, a szerb m0slék éppen urizált... -
Szada85
aktív tag
Én nem agresszorkodok, nem lökök le senkit az útról, nem villogok veszett módjára, vagy nyomom a dudát (kizárólag, ha olyan a manöver, ami bevatkozás nélkül akár balesethez is vezethetne), ha van lehetöség akkor én is használom az üres sávot.
A hazaúton most kimagaslóan sok ilyen volt (talán elszoktak a népek egy év alatt a forgalmas(abb) utakon való autózástól), a legtöbb alkalommal türelmesen vártam a delikvensek mögött 2-3 "autólyuknyi" üres szakaszt a külsö sávban, hátha kisorolnak, és ha ezalatt látszott, hogy szándékosan nem kívánja igénybevenni a jobb oldali sávot, akkor utána haladtam el én ott...
-
Szada85
aktív tag
Ami engem kiborított az ez volt.
Steinhäusl benzinkút Ausztria, Bécstöl olyan 40km.
Ez már csak az utolsó két "csapat", elötte a füves részen még 6-8 ilyen volt, gyerekek futkorásztak a parkolóban és annak útjain össze-vissza, labdáztak...
Értem, hogy hosszú út, "legalább pihen", meg satöbbi, de eddig ezt jellemzöen út közbeni motelekben oldották meg, úgy látszik, mindig van hová lejjebb.
Elgondolkozva, ez mennyiben más "látkép", mint a királyi médiában mutogatott "füben heverészö m1gránscsoportok"?
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #204726 üzenetére
Én sem a vallási hovatartozása (vagy az iránti viccelödés) céljából készítettem a képet, pusztán szomorú, hogy az utunk alatt lévö egyik utolsó "nyugati szintü" benzinkutat is sikerül így "lelakni".
Illetve, hogy míg az autóban alvásért elvileg büntetnek az osztrákok (öcsémék is megálltak pihenni egy éjszakai út alatt, jöttek is a zserbók, és kopogtak az ablakon, hogy az bizony tilos), addig eme cselekvést vígan üzhetik...Az út hátralevö részén a fogyi is felment 8,4-re, míg korábban 7,8-as átlagot is írt a Cupra.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #204735 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, nincs is ezzel gond, mindenkinek más az ingerküszöbe, illetve biztosan más viselkedési "normákat" hoz magával a családjától, emiatt léphette át nálam a limitet.
Csak a teljes képhez, mi is számomra a "gond".
Adott a kút, ahová a zöld nyilak útján lehet behajtani, és kizárólag a kék nyíl mentén kihajtani.
A gond az volt, hogy az összes család a piros csíkkal jelölt területen kempingezett, a gyerekek pedig onnan felfelé (tehát a ki- behajtó úton keresztbe-kasul), illetve a kamionok körül/között játszottak, kergették egymást, majd vissza...
Mindezt úgy, hogy a kút körül (csak pár példa sárgával) böségesen lett volna hely mind vallást, mind szórakozást, mind pihenést gyakorolni anélkül, hogy akár a gyermekét, akár a többi közlekedöt veszélynek, vagy annak rizikójának teszi ki.
Nincs azzal semmi gond, ha megáll pihenni, a gyereket kicsit átmozgatni, enni valamit, számos kultúrált és iparosított megoldás áll rendelkezésre az autópályák mentén.
Igazából a "szemlélet" az, ami valahol (számomra) igazán bosszantó/elszomorító.
Én is voltam gyerek, mi is játszottunk sokfelé, mégis megtanultuk, hogy az úttest&Co. nem az a hely, mert ha elüt az autó/villamos, stb. az jobb esetben csak fáj, rosszabb esetben már többet azt sem.Mára sikerült eljutni oda a túltengö individualizmussal (egoizmussal?), hogy mindenki másra sz@runk, és csak azt csináljuk, amit mi akarunk, majd a környezet alkalmazkodik.
A gyerek ott játsszon, ahol akar, ahogy akar, majd a többi p@r@szt figyeljen oda a csemetémre, hogy ne legyen baj.Remélem így kicsit jobban érthetö a korábbi posztom, illetve elfogadom, hogy lehet én reagálom túl, néha észlelem magamon, hogy esetenként nehezen dolgozom fel az egyedfejlödés újabb, és újabb mélypontjait.
-
Szada85
aktív tag
Közben elökerült Mrichárd-light is, úgy fest ezek után minden közúti kamikáze "szívbeteg" lesz: [Megszólalt a 8-as főút ámokfutója].
Külön aranyosak a sztoriban itt-ott elöforduló ellentmondásai.
Elöbb "a kórházba siet", majd utána "10 percig áll a leállóban, hátha kell valakinek segíteni", majd utána "a közeli otthonába hajt bevenni a gyóccert". Parádés. -
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #204852 üzenetére
Szépen lendíti a mutatókat, az én öreg vackom a közelében nincs ennek:
[Csicsk@szívó (2 liter, nyóccelep)] -
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #204947 üzenetére
Azért van különbség abban, hogy "sietsz", vagy 160+szal a szembejövö oldalon forgalomban kamikázézol.
Én is siettem, mikor este 6kor kellett Frankfurtból indulva Budakeszire érni a Hospice házba, mert olyan volt a helyzet, mégis egyedül a sebességlimit volt, amit nem tartottam be (ahol lehetett haladni), minden mást igen.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #205355 üzenetére
"Ezért jók a kicsi hot hatch-ek, mert azokban is sokkal nagyobb a sebesség érzet, könnyűek, nem kell 300ló".
Én pont emiatt néznék a kétezres évek környékéröl, vagy elöttröl valami játszós autót, nincs lefojtva a technika, nem (csak) az elektronika tartja az úton, és nem utolsósorban ha elkottázol valamit sem "fáj" annyira ha görbül a kasztni.
De ismerös egy 1.1-es Seicentot gondolt picit újra, kapott egy rendes futómüvet, tapadósabb gumikat, a motort picit optimalizálta, és bár nincs több 60 lónál olyat bohóckodsz vele a körforgalmakban, meg kanyarokban, hogy rendesen megkönnyezi az ember. -
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz Richard! #205649 üzenetére
Szerintem inkább az autóikat kellene, annak nagyobb "visszatartó" ereje lenne.
Tele a net (és mintha egyre több eset,cikk lenne), hogy eltiltás alatt vezetve, vagy akár úgy, hogy sosem volt jogosítványa mentek/okoztak balestet. Kb. ennyire érdekli a ma emberét, ha elveszik a jogsit.
-
Szada85
aktív tag
Cserébe látjuk most milyen tökéletesen (nem) müködik a mostani rendszer.
Másrészt lehetne a bírságok struktúráján is dolgozni, lenne egy alapösszeg + az elkövetés eszközének Eurotax értékéböl származtatott része a bírságnak.
Így egy R8, Porsche, M2 tulajnak is fájna ha mondjuk az alapbírságon felül még megkínálnák egy 0,5-1 méteres csekkel... -
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #205849 üzenetére
Több német tartományban volt csüt-péntek a nyári szünet kezdete, azóta özönlenek haza a balkáni országokba a népek, 2 napja a német-osztrák határon 15-20km-es, 2-3 órás torlódásokról posztolnak az emberek, nem bánom, hogy múlthét kedden még letudtam otthon a varratszedést, most szeptemberig kerüljük a Ny-K-i tengelyt.
Mondjuk a labancok is tudják, hogy sz0passák taknyosra a közlekedöket, sikerült 1 sávot a személyautóknak (külsö) csinálni, és 1 sávot a teherforgalomnak (belsö).
Emiatt a "tükrözés" miatt már a határ elött világi katasztrófa van, ahogy próbál mindenki az ellentétes sávba átevickélni, pluszba javítják a VIP-k ezt, akik a végén tolakod(ná)nak be a bedugult külsö sávba, így meg ugye feltartják a kamionokat is. Parádés.
-
Szada85
aktív tag
válasz Biqci #205883 üzenetére
Rengeteget számít bizony , egyik Karácsonykor mi is megindultunk elötte való szombaton (az volt az elsö szabadnap), akkor az 1000km úgy volt 16,5 óra, hogy Hegyesh.-ig volt 14, ott lementünk az M1-röl, ami Pestig araszolt (onnan még 4 órát írt volna az M1-en), és kis alsórendü utakon mentünk Fehérvárig, majd M7-re.
Azóta inkább 1-2 nappal kevesebbet vagyunk az ünnepekkor otthon, de cserébe moderált forgalomban, emberi idöben tudunk hazamenni. -
Szada85
aktív tag
válasz Biqci #205889 üzenetére
Azon az ominózus úton Frankfurttól Würzburgig (140km) sikerült érdemben eljutni, ott volt az elsö baleset (ázsiai úriembernek sikerült a szalagkorlát segítségével szétszerelnie a bérautót oly módon, hogy a darabjait a 4 sávból 3-ban szórta szét), ott egy jó 1-1,5 órát parkoltunk, majd utána volt még 40-50 nyugodt km, aztán onnantól a 80km/h-0km/h intervallumban lehetett gurulni nagyrészt, és még így is összeszámoltunk 8-9 koccanást/balesetet.
Hhalomig bírtuk, utána inkább vállaltam a vacakabb minöségü mellékutakat.Idén megint érdekes lesz a szitu, mivel dec24 péntek, így gondolom elötte való szombat-vasárnap (18-19) lesz dzsihád, mi szerintem csak 23 körül indulunk neki.
-
Szada85
aktív tag
válasz vans? #205947 üzenetére
Talán világvége még nem lesz, bár erösebb forgalmat tippelnék, mint "szezonon kívül".
Mi általában vasárnapokon megyunk vissza Németo. felé, (hajnali 6kor indulunk Peströl), kamionból csak a "spécik" mennek olyankor, így az osztrák-német határon is jobban eloszlik a két sávra tóduló autósor.Én általában a külsö sávot szoktam használni (alle Fahrzeuge), mert a tábla miatt a személyautósok 80-90%-a a belsöbe szúrja be magát - valahogy nem jól értelmezik a kiírást -, a megmaradt teherautókat, kamionokat a legritkább esetben állítják meg, így az a sor olyankor jobban halad, míg a belsö sávban a személyautósok közül meg egy csomó állóra fékezi az autót akkor is, ha a zserbó csak mered maga elé...
-
Szada85
aktív tag
Újabb két halálmadár autópályán forgalommal szemben... valahogy hátborzongató nézni magát a mutatványt, illetve közben belegondolni, hogy mi járhat a delikvens fejében mikor már tudatosult benne, hogy valami nem oké, de ettöl még halad tovább...
[Magyar közút.] -
Szada85
aktív tag
válasz gooool #206227 üzenetére
A fö kérdés mire akarnád igazán használni szerintem.
Ha állóból vicceskedni, talán a quattro ügyesebben leviszi a powert az útra, viszont kanyarvadászni, a vezetés élménye végett én is inkább az RS mellett tenném le a voksomat.Eladni tippre az Audit lehet gyorsabban a "németprémium" otthoni bálványozása miatt, kérdés pár hónap múlva az újabb parahullám miatt mennyire lesz érdeklödés zusammen a "játszós" autókra..
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #206237 üzenetére
A legolcsóbb G7 GTI most 5,2millió, egy kellemes 2013-as (még turbórevízíó elötti) darab, azért azokról is hallani lepotyogó turbóról, nem sokkal lenne elörébb.
-
Szada85
aktív tag
válasz Paxker315 #206381 üzenetére
Következmények nélkülivé vált sajnos a világ, így mindenki felbátorodik.
Anyóséknál az egyik lakó 3 autóval parkol a ház elötti közterületen (1 dobozos céges, egy használós, a harmadik csak szpotterként van tartva), 3 egymás melleti helyen, és ha bárki más odaparkol, akkor "jelzésként" felhajtja az ablaktörlöt, jelezve, hogy "az márpedig az Ö helye"...
-
Szada85
aktív tag
Az a gond szerintem, hogy mára annyira kitágult az egyén "szabadsága", hogy gyakorlatilag minden korábban alkotott elvet, szabályt keresztbehugyozhat, mert Ö Ö.
Nem kell messzire menni, friss cikk, hogy szembe autózik a pályán a román, mert az elözö pihenöben maradt valakije...nem elhajt a következö csomópontig, és onnan körbeautózik (ahogy azt tette már az elmúlt párszáz évben számos közlekedö, ha elrontotta a kihajtót, ottfelejtett valamit), hanem helyben megfordul, mert "miért ne tehetném meg", "nekem senki ne mondja meg mit hogy lehet csinálni"...
Ezt már nem orvosolja az orrbaverés sem érzésem szerint, ezek már az alapvetö emberi jellem, és intellligencia teljes hiányát mutatja.
@Qru:
Itt is lett neki szólva, hogy pontosan tudja mindenki, hogy Ö csinálja ezt, letagadta, volt szomszéd aki "tettenérte", volt már rá yard is hívva, de mivel "kárt nem okoz" az autókban, így semmi foganatja nincs.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Szia!
Én pár éve a C Vectrában egy Nulaxy KM20-at használtam, tökéletesen elégedett voltam vele (nyilván az FM Transzmitterek "szintjén"), USB-t, SD kártyát olvas, Jack csatlakozás is van rajta, tud BT-vel telefon kihangosítást, bár ez utóbbi nem volt az erössége.
Itt egy kis CD-hang/Transzmitter-hang "összehasonlítás": [Youtube-alert].
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #206832 üzenetére
Érthetetlen, hogy miért ekkora dilettánsak odafent, ha már úgysem használják az elsö két karaktert semmi másra, csak a kombinációk bövítésére, akkor miért nem jutott eszükbe, hogy ha "szabadon variálható" lenne a 2-2 betü -nyilván obszcén, meg polkorrekt szavak kivételével-, és mondjuk bedobnák, hogy van 10-20-50 ezer Ft felára az "egyéni 2-2-es kombinációnak", akkor nagy eséllyel boldog-boldogtalan csináltatna újat, és csilingelne a kassza..
Tényleg bánom, hogy nem mentem politikusnak. -
Szada85
aktív tag
A nemrég emlegetett szöröstalpú halálmadárról [készült videóra sem kellett sokat várni.]
Imádom, hogy a leállósávban forgalommal szemben haladva még Ö rángatja a reflektort..A 100 pisztolyorrú pedig nyilván súlyosan elgondolkoztatja emberünket...oh wait.
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #206942 üzenetére
Elsödlegesen az egyén felelösségtudatára van bízva a dolog - németeknél azért még nyomokban itt-ott néha megtalálható -, illetve már volt szó róla, hogy a 6-6d-s dízelek esetleg más színü matricát kapnának, ennek a státuszát nem tudom.
Ugye normális intelligenciájú, kifejlett tudattal rendelkezö egyedekkel müködhetne is a dolog, van egy rendelet, akkor azt törvénytisztelö pógárként betartom, de mindannyian ismerjük a ma embernének gondolkodását...sajnos.
Illetve ugye "vicces", hogy míg az átlagember alól kitiltanak mindent is, addig a milliárdos pléhboyok egymással versenyezve lövöldözik (majd) fel a rakettákat az ürbe (pár ember szórakoztatásáért), mert az ugye k*rvazöld, és jót tesz a bolygónak...oh wait...
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #206949 üzenetére
Pedig Isten látja lelkem, egyáltalán nem rád vonatkozott az a mondat, eskü.
Nekem úgy ámblokk nem tünik átgondoltnak a megvalósítás nem csak ebben a témában, hanem még pár egyéb, a fogyasztói társadalom elszabadulásával kapcsolatban elfajult dologban is, de ez már persze az én bajom.
Ami inkább elgondolkodtatott mostanában (csak, hogy kapcsolódjak a topikhoz ) az az, hogy vajon az utóbbi hetekben történt természeti csapásokban érintett német, holland, belga autók vajon mekkora része fog egy kiadós "k-európai wellness" után visszakerülni a piacra megkímélt, újszerü autóként, és mekkora rollerek lesznek belölük vajon idövel? Meg föként, hogy ezeket hogy lehet majd kiszürni a piacon?
(Nem a jégvert, sokkal inkább az elsodort, víz-sárkáros darabokra gondolva.) -
Szada85
aktív tag
válasz vans? #207201 üzenetére
A 3 vagy 4 sávos pályán még nagyjából tisztelik a belsö sávot, de a legszélsö az minden esetben "sértö" rangot jelent, a 2 sávos részeken pedig hasonlóan elszomorító a helyzet, mint pl. otthon.
A másik vicces az ilyen soksávos pályákra felhajtások, ott is mindennapos, hogy ahogy szaggatott a vonal, egymással versenyezve sorolnak be a középsö sávba, üresen hagyva a szélsöt...Én emiatt használom egyre gyakrabban az ilyen üresen árválkodó külsö sávot, beljebb +2-4km/h különbséggel "elözik" egymást, addig kényelmesen és gyorsan el lehet hagyni ezeket...sajnos muszáj alkalmazkodni a megváltozott
(képességü soförökhöz)közlekedési szokásokhoz. -
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #207214 üzenetére
A nagyobb német pályákon, amiken jellemzöen szoktunk menni (A3, A5) alapvetöen nincs nagy baj a sávok minöségével szerencsére.
A fö gondot abban látom, hogy középsö, vagy 4 sávoson balról a másodikban 120-szal andalog, és ugye a szabályok szerint balról elözhetnéd meg (bár tudom, hogy a párhuzamos sávon elhaladás sem számít szabálytalannak, de ez kb. örök téma lesz mindig), ergo minden autósnak, aki "szabályosan" szeretné kikerülni, annak az egyetlen "szabályos" sávot kell(ene) használja, ami egyrészt balesetveszélyes, másrészt leszükíti az út áteresztöképességét is... Míg mellette jobbra ott árválkodik 1, vagy 2 sáv üresen..
Emiatt én mind gyakrabban látom, hogy egyre többen használják a jobbos üres sávokat az ilyenek lehagyására, mert egyszerüen nincs értelme kardoskodni az ilyenekkel.
Ettöl függetlenül cikázni én sem cikázok, csak akkor használom így a szélsöt, ha hosszabb szakaszon üres, és/vagy a belsöben halad a forgalom, így meg egyszerübb elhaladni a nyomi mellett.
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #207406 üzenetére
Illetve azt se felejtsd el megkérdezni töle, hogy egyedül akar-e/ mer-e majd nyitott tetövel szaladgálni vele...
Tudom, hogy sokak szemében nevetséges szempont, de menyasszonyomnak is annó a kis C Corsa után becsípödött, hogy miért ne egy cabrio mert milyen feelinges stb., aztán pár használat után azt mondta, hogy egyedül inkább nem szeretne nyitott tetövel mászkálni vele, és csak akkor használtuk úgy, ha én is ott ültem:
- Félti a jobb ülésre, vagy vezetöülés mögé rakott táskáját benne mindenével, hogy kikapják lámpánál, dugóban.
- Nyitott tetövel nem szívesen hagyja ott sehol, állandóan nyitni-csukni pedig "idöigényes". (ez mondjuk picit nöi logika, tudom )
- Volt útmenti munkásoktól, buszról átfüttyülgetés is, nem tetszett.Ezek nyilván egyénfüggö dolgok, de érdemes lehet átbeszélni, ha még nem vagytok túl rajta.
-
Szada85
aktív tag
Nem gondoltam, hogy sokat kell várni, a szembeautózók, rolleresek után mostmár a gyalogosok is szabad értelmezésükben veszik birtokba az autópályákat:
[M1-M7 kivezetön kelt át a gyalogos]Külön priceless az utolsó mondat:
"...mindenesetre érdemes felkészülni az autós közlekedésben hasonló esetekre."
Nem azt emeli ki, hogy életveszélyes kedves gyökkerek, ne csináljátok ezt, neem, hanem az autósok majd lesznek szívesek felkészülni az Úr szegény eltévejedett báránykáira.Lassan tényleg át kell ülni valami rendes méretü SUV-ba, combos vadráccsal az elején...
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #207531 üzenetére
Hogy aztán majd az áramot adják drágábban, mint a benzint.
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #207514 üzenetére
Köszi Magnum, hogy felhajítottad a témát, bennem is ez az érzés fogalmazódott meg az utóbbi idöben, némileg elbillent a témakör ebbe az irányba.
Nincs baj, ha érdekességképp fel-felugrik néha, de amikor már "hipermiling-verseny" megy, az már valahogy szerintem sem az "autók/autózás szeretetéröl" szól, hanem másról.De, hogy legyen némi más téma is, fel szokott ugrani a "rendszámkitakarás" is, jó-e, érdemes-e, stb..
Alapvetöen én is ki szoktam takarni, különösen az átalakításokban bövelkedö GSi-mnél, ezek szerint nem alaptalan az aggódás..Frissiben jött szembe egy poszt, amiben emberünket nem közúti ellenörzés, pusztán egy egyszerü online-bejelentés (jóakaró, szomszéd, ecetera) útján kérték fel a Mozaikban pofavizitre a hintójával együtt, fellebezés kizárva:
És értem természetesen, hogy ezt az utcán parkolva is ugyanígy meg lehet tenni, de mégis ma, amikor az élet nagyrészt az online térben zajlik szerintem ott mégis érdemes lehet figyelni ilyesmire.
(Bár tudom, hogy a topik legtöbb lakóját nem fenyegeti ilyesmi veszély, mert minden is gyári. ) -
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #207566 üzenetére
Én csak arra próbáltam reflektálni, hogy a topikban már többször "szó érte a ház elejét" amiatt, ha valaki kitakarta a rendszámát, pedig van értelme.
Természetesen nem ismerjük a történet hátterét, én is el tudok képzelni bármit, ugyanakkor azért elgondolkodtató, hogy ennyiböl áll ma a "folyamat", hogy XY bejelent Téged, Te kapsz egy levelet/idézést "a semmiböl", és mehetsz szigorítottra.
Saját idödböl, pénzedböl, akkor is, ha semmi nincs az autóddal.Eddig sem posztoltam se Fb-on, se máshol nagyon a GSi-röl pontosan hasonló okokból, de mellette nagyon gondolkozom, hogy ha még sikerül megmenteni a kasztnit, akkor utána átrendszámoztatom németre, itt kint legalább be lehet íratni a módosításokat amik az autón vannak, aztán utána forever nyugalom lesz emiatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen