- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Vírusirtó topic
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #73767 üzenetére
Jövőre váltok erre, elég sok jó opció van, köztük az avulas mentesség: [link]
Topic talin pont mesélte brumi ha jól emlékszem, hogy egy kisebb kocc 1M körül van egy 5-ös BMW-nel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #73773 üzenetére
Nyilván ez nincs így, vagy nem feltétlenül.
Amúgy többel fogyaszt kevesebbet
Casco se véletlenül van rajta, előzőn se véletlenül volt.
Egy tetszőleges 6-8 éves autóra sajnos millión felül tudnék úgy elkölteni, hogy nekem megfelelő állapotba hozzam, már ha lenne hozzá olyan, aki normálisan megcsinálja.
És nem minden a pénz, a nyugalmat és probléma mentességet nehéz pénzben kifejezni.
Azt is elhiszem, hogy egy IS sose romlik el, a Honda se romlott el, de a világ pénzét rá tudtam volna költeni, és akkor se lett volna olyan, amilyennek szerettem volna, hidd el a tiedre is rakölteném -
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #73777 üzenetére
A használtautóra való nem ráköltést sem kell megideologizálni, attól hogy valami gurul, még nem lesz jó, vagy gyári állapotú.
Ott van rbalint esete, tisztelem érte, hogy szájhuzas nélkül raköltött már többet, mint a vételár volt, de műszakilag meg is lehet nézni azt az autót... Na ez 100-bol 1 kb. Na jó, bitpork-ot is ide vehetjük.Nekem se időm, se energiám, se kapcsolatom nincs ilyen projektekhez, amivel műszakilag gyári állapotba hoznék egy tetszőleges 10 év körüli autót. Mellesleg a szakmunka drágulása miatt lassan megfizethetetlen lesz már egy sarki szerviz is, a minőség meg egyre rosszabb, aki profi volt, már kint keresi a kenyerét (mondjuk aki nem, az is).
Nyugaton sem felvágásból cserélnek 5-8 évente autót (újra), egyszerűen nem éri meg üzemben tartani egy bizonyos kor felett. -
Kornel
veterán
Én a komplett futóművet cserélném bármelyik 8-10 éves autónál, ha mondjuk 100k km felett van.
Erre mondtam, hogy attól, hogy gurul, még nem biztos, hogy jó.
Tudom, erre az emberek 1%-ának van maximum igénye.
Ez van.
Egyébként a Mondeon kívül sose vettem szar használtautót, az összes többi a korának megfelelő, vagy még jobb állapotban volt.
Mondjuk a mondeot úgy vettem, hogy meg se néztem rendesen, de ezt tudtam is, nem is tervezem vele 10 évre.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #73792 üzenetére
Elfogadom a véleményed, én ettől függetlenül továbbra sem fogom hetente belülről kitakarítani, a havi egy nagytakarítást ez is meg fogja kapni, mint ahogy az eddigiek is.
Montoya, lenko: 40-50k km-el, 3 évesen 3,5-rol indul az ára a 3 éves Scross-nak, csak hogy példát is említsek: [link]
Ujan ez metállal 4,2M volt.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #73802 üzenetére
Hozzátartozik még, hogy a magyar gyártású suzukik újan legalább 1M-val olcsóbbak itthon, mint a nyugati piacokon, ez a használt árára is hatással van.
A 30k-s mankókerék hiánya tényleg idegesítő.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szerinted véletlenül?
Más: bimmer kell: [link]
Meg csipsz.
Vajon mennyi az eszmei értéke a római vízvezeték lerombolt darabjának?Lenko: neked nem kéne, másnak meg 15 éves golf nem kéne.
Hagyd már meg mindenkinek, hogy eldöntse, hogy mi kell saját magának.
Egyébként mint olvashattad, a vitara nekem se kellett, attól függetlenül, hogy egy tökéletes közlekedési eszköz.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Megnézném melyik nyújt nagyobb komfortot
Egyébként az Scross ülése más, alapból 2 cm-el hosszabb az ülőlap.
Két hétig állítgattam egyébként, de most már megvan az ideális ulespozicio.
Egyszerre maximum 180 km-t megyek egyhuzamban, talán nyáron nyaralás lesz hosszabb út, de az maximum évente egyszer van, bár az árakat böngészve arra jutottam, hogy érdemesebb repülővel elmenni egy all inclusive nyaralásra, mint kocsival kiutazni, panziót bérelni, és még a kaja nincs megoldva...
Visszatérve az autókhoz, a benne lévő kényelmi extrák is nagyban növelik a komfortérzetet, gondolom ebben megegyezhetünk. Ha beikszelem a hahu-n a benne lévő alap kényelmi extrákat, akkor a legolcsóbb 10 éves, vagy az alatti használt autó 3MBitpork: szerencse, hogy nem mást öltek meg.
Montoya: jogsi nélkül, illegális gyorsulás közben?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #73813 üzenetére
Nyilván vannak vállalhatatlan típusok, pl. a Dacia bármennyire is olcsó, olyan ülés van bennük, hogy egy padon kényelmesebben ülsz.
A vitara ülése is elég rövid, nekem emiatt esett ki, nem támasztja meg eléggé a lábam, ennek ellenére nem is kisautó, és az ülése is jobb, mint a legtöbb kisautóé, nyilván messze van egy VW-ben lévő combtámaszos sportüléstől, de nem is 10M-ba kerül.
Az ülésemmel a legnagyobb gondom, hogy nem plüss, mint a Civic-é volt, ezen változtatni akarok, alapból akartam rá uleshuzatot, legalább előre, mert 99%-ban elöl ülnek csak majd. Egyik helyen mutatták gyári új mégane plüss huzatot, abból megvarrná méretpontosan 26k-ért előre.
Valakinek van valami jó tippje még minőségi (plüss) uleshuzatra? Lehet drágább is, csak a legjobb legyen. -
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #73823 üzenetére
Nem lesz az kevés neki.
Civic után rakéta lesz így is.
Gari után meg simán benne van +20-30 Ló és nyúlmokus.Mod:
Nyilván, de ahogy előttem is írták, 5M vs. 10M az ára ujan.
Szerinted nem spórolnak ott, ahol tudnak? Fényezés, és részletmegoldások, amiket írtál.
Bár az ajtó könyökkel érintkező része alaparnazott textil, ahogy az anyós ülés előtti műszerfal rész is puha(bb), próbálkoznak, csak a költség keret nyilván szab egy határt.Azt nem bánom, hogy Mágusra hallgatva nem valami fapad lett, hanem értelmesen felszerelt példány.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #73856 üzenetére
8
-
Kornel
veterán
10 év 9 autó.
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #73873 üzenetére
Ha tudták volna ezt Esztergomban, hogy mire fogják használni ezeket
-
Kornel
veterán
válasz focvis #73895 üzenetére
Kivéve a Honda, Toyota, és még lehetne sorolni.
Más: kezdjünk már akkor tetszőleges kompaktot konfigurálni, hogy legyen benne egy normális motor, és ne full fapad legyen...
5,5 alatt semmi sincs, max. 1.6 szívó, manual klíma, központi kijelző nélkül, és még sorolhatnám.
A megane nalam nagyon képben volt, de az 1.6-ossal annyira halott volt, hogy próbaút után ki is esett nálam ezzel a motorral, a többi motorral meg már tényleg nagyon elszállt ára volt.
Nem tudom melyik szalonban van 3,7-ert új focus, mondjuk ha még lenne is, akkor sem volt jó méretben nekem. A megane azért jóval nagyobb nála, de az új Astra is.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #73938 üzenetére
Körbejártam a megane-t nagyon.
Méretre tökéletes, a legnagyobb ma kapható kompakt, de árban már a golf szintjén van.
A focus lehet jó minőségre, de én nem férek el elől sem, az Astra egy fokkal jobb ilyen szempontból, a magane-on pedig érezni, hogy a talisman padlólemezére épül, legalább fél számmal nagyobb. -
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #73956 üzenetére
Egyébként nem értem az árazásukat. Oké hogy megbízható, de anyaghasználatban még nincs a konkurensekkel konkurensekkel egy szinten, árban meg máris túllőnek rajtuk?
Pedig messze van még a VAG szint.I-sti: itt igazából a várható raköltések összege határozza már meg a használt piaci árakat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #74032 üzenetére
Nem azért turbósitanak.
Euro6-al ki is végezték kb. a szívó motorokat.
Gyakorlatilag nem tudnak normális gázpedál reakciót csinálni, lesz egy teljesen halott motorod, amivel kínszenvedés az autózás.
A mazdan kívül gyakorlatilag mindenki feladta már a szívó motorokat, belépő olcsó verziónak hagyják meg néhányan, de ha valaki elviszi tesztvezetni, rögtön kifizeti a turbós felárat...
A teljesség igénye nélkül beállt már a sorba a Toyota, Honda, Suzuki is... -
Kornel
veterán
Egy biztos, ugyanúgy közlekedve -1,5 liter nálam az 1.4T az 1.8 szivohoz képest.
Amit említettetek, nagyon sokat számít, hogy 1500 RPM-nel max nyomatékkal lehet gazdálkodni.Nem kell mindent túlkomplikálni, sok szívó is túl van amúgy, nem akarok neveket mondani
Ez gyártótól függ.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Így van, jár a csont.
Qru: sajnos ezt egy tesztkör alapján is meg tudom erősíteni, elég nagy távot mentünk, 8 liter alá nem nagyon tudtam vinni az 1.6 benzines mégane-t. Emelett botrányosan nem ment, ahhoz képest a Mitsubishi 1.6 egy rakéta.
1.2T-nek megint jó nagy felára lett volna, ráadásul megint csak kicsi, akkor már miért nem csináltak egy 1.4-1.5T-t?
Úgyhogy itt nálam ki is esett, pedig maga az autó nagyon jó lenne, értelmes motorral.
1.6 dízel tökéletes lenne, de 7-8M-ert... -
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #74087 üzenetére
A régi ategok lehet jók voltak, nézz meg egy újat.
Tudnék mesélni, volt dolgom párral.
Transit ugyanez. -
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #74153 üzenetére
Egy 2004-es példánnyal semmi baj, 5 év alatt nem ment rá 1M, kopókkal együtt.
3-8 éves példányokra nem ritkán évente és darabonként rámegy nettó 1M (csak kedvezményes áru alkatrész, munkadíj nélkül), ezek közül nyilván van kopó is, de van ami típushiba. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Buster17 #74177 üzenetére
Suzuki-nal 80k környéke a navigációs SD kártya, index vitara forumon van rá megoldás 20k környékén.
Magyarul egyelőre a fejegyseg miatt nem tud, de 1-2 hónapon belül jön a frissítés, amivel már megoldják ezt is.Egyébként én nem veszek SD kártyás navit 20k-ert se, a frissítés után a fejegyseg Android auto kompatibilis lesz, aztán mehet majd telefonról a waze, öröm bódottá.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Buster17 #74179 üzenetére
Most írtam az okosságot.
Írok PÜ-t is, mert úgy látom túl burkoltan fogalmaztamMod: szerinted mit adnak ingyen?
Lol.
GLX-ben széria felszereltségként adják a navit SD-n, akkor azt kell venni.
Szerintem 20k nem a világ vége, ha nem akar okos telefonnal "bajlódni".Basszus.
Mondom HÚSZ K.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz focvis #74182 üzenetére
Mindkettő az agyonsulykolt feligazságaival próbál saját magának üzleti előnyt kovácsolni, persze a TC által támogatva, jó kis ingyenreklámnak beillő előadások keretében.
Amúgy a GVH helyében én vizsgálnám ezt, jogosulatlan versenyelőny és megtévesztés okán.
(Hasonlóan, mint a termékbemutatók esetében tették ezt nemrég)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #74185 üzenetére
Gondolom július-augusztusig kibirhato még angolul vagy németül
Utána lesz benne magyar nyelv is.Mod: nem a kártyán múlik, hanem a fejegyseg SW-en.
Mindenki nyugodjon meg, a frissítéssel jön a magyar vilagnyelv is[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz szilva01 #74192 üzenetére
Azért ez megint más megközelítés.
Ha már van az autóban egy jó sok pénzbe került központi kijelző, akkor elvárja az ember, hogy kényelmesen tudjon arról navigálni.
Egyébként van is rá mód ebben az esetben is, sőt frissítés után bővül majd a lehetőségek tárháza.Saint:
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #74195 üzenetére
Nem erről van szó.
Navigálni akar, persze ingyen
Én a frissítést a waze miatt várom már (AA).
Ha nem jönne, biztosan megvenném a térképet, és nem sirnek, hogy 4+M-s autó mellett nem telik térképre.Szilva: nálam pl. fontos szempont volt a navigáció képes központi kijelző megléte, ezek miatt is esett ki a fapados lancer a listáról.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #74200 üzenetére
Szerinted neked szólt?
Olvasd vissza a kommenteket.
Az ember navigálni akar (nem úgy mint te) a központi kijelzővel, de ugye csak a GLX felszereltség része az "ingyenes" navigáció egyelőre, frissítés után AA-val ugye mindez ingyen is megoldható lesz, de egyelőre csak a Suzuki gyári SD-jével van rajta offline navigáció, illetve ugye a már említett fekete beszerzési forrás is létezik. Tehát emberünk egyszerűen sajnálja rá a pénzt, ingyen várta volna, holott nem a felszereltség része. Gondolom azt hitte, hogy letölti az nCore-rol, és majd szépen felmasolja az SD-re ctrl+C ctrl+V-vel.Egyébként nekem pl. van rá igényem, de nekem már a waze-n kívül nem kell más, így egyelőre AA hiányában a telefonom használom. Ha mégse jönne rá a frissítés, akkor muszáj leszek visszaszokni az offline navigációra.
Egyébként milyen Olaszország, ott vagy igaz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsákfotel
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs