-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Van itt valami csavar mert a suzuki se vette ár a toyota hybridet (lásd borzalmas 1.5 vitara full hybrid), kb a ford az egyetlen (de talán a benzinmotor ott is ford). Valószínűleg nem annyira egyszerű ez az itt van ingyen a technika rész (kis csillag lehet az érdekes ami mellette van ezen szövegnek).
-
őstag
válasz Alusky #270862 üzenetére
Ő a Kaiser, a "császár" Franz Beckenbauer, minimum annyi nekik mint nekünk Puskás.
Poén lényege hogy akit elsőre látsz az az akkor már visszavonult kétszeres F1 villágbajnok Mika Hakkinen (ezért szól be neki a végén a "császár" hogy "tudtam, nyugdíjas"). Schumi meg megkapja hogy "vasárnapi vezető" mert még aktív és vasárnap vannak a versenyek
-
őstag
Én eddig mindig bekapcsoltam a klímát amikor átvettem az autót és aztán úgy is hagytam. Télen párátlanításban segít, és nekem eddig (kopp-kopp faajtón) egy klíma sem volt büdös 23+ év alatt.
-
őstag
válasz nandow #271737 üzenetére
Igen, sajna a CRV-nél lehetett tudni hogy drága lesz, ezen sírtak már az amerikai tesztelők is. Kb most el lehet mondani hogy drágább itthon mint a Lexus NX (ha árlistában nem akkor valós árban hogy a lexus ad kedvezményt a honda meg nem), ami azért vicces...
szerk, 6030d: szerintem a 2.0tdi kodiaq egy nagyon jó "csomag" ennyiért főleg hogy a dsg is "olajos". Tágasságához képest nem is olyan nagy (kívül rav4 méret, belül meg 5+2 ülés azért nem rossz, és csomagtere is combos). Csak sajna az én életemhez nem jó (nekem több a rövid út mint a pályázás).
szerk, kisza25: 2007-ben fapad+1 (volt légkondi...) 5 ajtós1.4es benzines i30-am volt 3.4 misi. Akkor a fiat adta a stilót olcsóbban, de pl az adott méretű toyota 1 millával drágább volt (mondjuk ez az arány talán most is megvan ha a corollák, főleg a hybridek elszállt árait nézzük).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #271845 üzenetére
Szerintem ami lesz a távolság az oda vissza legyen igaz. Tehát ha 1,5 méter akkor a bicajos is csak ilyen távolság tartásával előzhessen engem autóst (ez főleg lassan haladó dugóban idegesítő, centikről csúsznak át melletted jobbról hogy 3 másodperc múlva újra útban legyenek, minden lámpánál felváltva aggódva a fényezésért a türelmetlen előzni akaró bicajos miatt és utána meg a hogy előzöm meg mielőtt hátulról belém jön a másik türelmetlen autós kartárs... szóval folyamatos ideg mindenkivel ilyenkor ).
-
őstag
válasz sagesz93 #271864 üzenetére
Nekem ez most 6 úgyhogy autópályán is megyek (és ahogy szerettek általában 120 ha lehet előzésnél 140) most elég sokat, és Budapest sűrű része gyakran . Rav4 FWD hybrid, teljesen elégedett vagyok vele (kilométerszám pörög túl gyorsan, már 32k kilométer múlt április óta).
-
őstag
válasz Vismajor01 #271871 üzenetére
És az még V6 ha minden igaz... A mostani RX-el a fő probléma ebben a kategóriában hogy csak 4 henger van (jó nagy csúsztatással ugyanaz a moci mint a rav4-embe). Bár ha belerakják azt a v6 plug in-t ami a tx-be megy akkor a mostani is durván vonzó lesz (sajna akkor nekem is ).
-
őstag
Ez a veszély fenn áll de más okból mint gondolnád. Az 550h vegyes fogyasztása 10%-al jobb mint az 500h-é (power hybrid 2.4t + hybrid felállás) ami itthon és egész Európában már vehető. Csak olyan eszméletlen sor lesz erre a mocira hogy emiatt simán kimaradhat Európa (vagy maga az RX mint modell is, és akkor csak a TX-ben lesz ami nem hiszem hogy jön Európába).
Rövidebben, ja valószínűleg
-
őstag
Hát az Allee-t meg Westend mélygarázs részét (a parkolóház ok) már scrossal is utáltam, oda még nem mentem rav4-el. Árkád, Örs Ikea, Arena elmegy ezzel is. Legnagyobbat eddig egy Müncheni kis szálloda mélygarázsával szívtam. 20+ fok lefelé, éles kanyarral ahol az összes (!) radar elöl-hátul egyszerre visít... Kiszálltam körbe nézni miközben imádkoztam hogy elég lesz a kézifék + park...
-
őstag
válasz Szada85 #271953 üzenetére
Én speciel a durva dolgokat büntetném nagyon. Pl 130 az Árpád hídon... vagy 250 a pályán. Amik biztosan nem véletlenek (kint hagytam a 10-es táblát és mehet börtönbe aki 50-el ment kategória elég durva lenne hiába sokszoros). Lásd ne engem büntessenek már elsőre súlyosan mert 10 évente elkapnak 66-al az 50-es tábla után 10 méterrel
-
őstag
válasz simonjoe #272272 üzenetére
Megvan mivel zsarolunk ha fontos pozícióba kerülsz
Én is 110 kiló vagyok, megértelek de SUV olyan fogyival nem lesz mint egy lapos kombi...Lexus NX elég kényelmes/halk lehet de ott pont a legújabb ami sokkal jobban fogyaszt már a pályán (én 6 liter körül elvagyok a csóri testvér rav4-el, de én nem szeretek 120-nál többel menni, csak előzésnél van néhány 140). És nem úszod meg toyotával, hangszigetelés spórolással terelgetnek a Lexus felé... -
őstag
válasz szabonagyur #272321 üzenetére
Suzuki 1.4t-t nem is kellene nagyon chippelni szerintem (volt scross 1.4-m). Egyrészt mert elég az az elég könnyű kasztniba, másrészt már lehet elszórva hallani motor totál kárról (gyertya elcsöppent kezdetű).
-
őstag
Segítsetek már Kreszben Egyirányú utcában ugye jól tudom csak akkor hajthat be biciklis ha van feloldó kiegészítés?
Megcsinálták a Kerékgyártó utcában Zuglóban a másik sávban a betonozást, de egyirányú feloldás nélkül. Eddig csak magamban Kresz náciztam (morogtam...) hogy minden biciklis boldogan szembe hajt, de az éppen immént fiatal pár 3-4 éves gyerköccel (oldalkerekes bicajjal) középen az Öv utca mellett közvetlenül tök középen forgalmi iránnyal szemben kb 1 km/h sebeséggel.
Amíg megálltam (félig kilógva az Öv utcára) mondtam nekik hogy ez veszélyes itt egyirányú nekik is. A nő volt felháborodva hogy nekik ezt szabad...
Lemaradtam valamiről vagy öngyilkos hajlamuk szabálysértéssel is párosult?
-
őstag
válasz radi8tor #272436 üzenetére
Ez így van. Én tényleg próbálok rájuk vigyázni mert nem akarok ártatlanul se gyilkos lenni...
A köpködös bicajos esete azért volt érdekes mert meglett férfi tette feleségemmel (úgy könnyű nagyfiúnak lenni). Pechjére mögötte jöttem és nagyon fájt neki a finom megjegyzésem (még Ő volt megsértve hogy felmenő női rokonainak köpködésére biztattam, földműves foglalkozására való hivatkozással). Velem volt a másik gyerek ezért nem tehettem eleget felhívásának ("szálljál ki"). Egyébként azt csendben végignéztem volna feleségem autója mögött ha csak üvöltözik, volt bizonyos alapja na (feleségem bénázott egyet). -
őstag
válasz janakbacsi #273245 üzenetére
[Ez] aránylag tempósan felfújja, nekem ez van.
-
őstag
válasz janakbacsi #273253 üzenetére
Ja, meg plusz akku hogy fene a pofijuk. De ha van már makita cucc akkor könnyebb az élet. De ezzel csak beállítod hogy mennyi az annyi és elég gyorsan eléri.
-
őstag
válasz szőröscica #273596 üzenetére
Hol történt ez (pedig olvasom a topicot ha volt már leírva, időskori szenilitás...)?
-
-
őstag
Lehet hogy már kitárgyaltátok csak lemaradtam. Mi történik éppen Hondával? Csak azért kérdezem mert kb tavasztól máshol árstagnálást látok (mely a forint erősödés mellett azért szintén nem feltétlenül dicséret). Honda-nál meg pl HRV-nél érkezéstől függően egy modell 13,4 (április), 14,1 (október) vagy 15,6 (november). Valami kifogyott feléjük (akksi pl) vagy kevés autót hoznak európában elmegy ennyiért is? Nem voltak olcsók sose de a szintén nem olcsó toyotánál is sokkal drágábbak már (korábban is drágábbak voltak de nem ennyivel). Honda jazz crosstar már 12,2...
-
-
őstag
Egyébként ebben simán lehet logika. Ugye kivonulás után X évig ott van még a gari és egyéb alkatrész ellátási kötelezettség. Nem mindegy hány autóra kell szolgáltatni, minél kevesebb annál jobb (és a kereskedői szerződéseket sem lehet egyik napról másikra felmondani, így szépen halára véreztetik őket, hisz bénák, kevés autót adnak el...)
-
őstag
Nu kis összefoglaló az usa családlátogatós/nyaralós 3 hétről autó szempontból.
Röviden senki nem tart karban semmit szerintem. Sixt sem hiába a nagy mellény. Még arra is tesznek magasról ami a műszerfalon világít (meg alul sérült autó cserére pont jó lásd később).
15 napig béreltem, JFK, előre kifizetve, mazda CX5 or similar:
- megérkezem, sorry nincs ekkora kapsz felár nélkül nissan pathfindert (kb toyota highlander), plusz 300 dolcsi teljes biztosítás, autóelszállítós cseréset (nu ezt beszopták lásd később)
- mondom nem már még vissza kell mennem városba hotelbe családért (a rav4-nél kisebb x1 cipőskanállal fért ki a parkolójuk kihajtóján)
- no problem tessék x1 28i plusz 700 dollárért (mondom a jó édes, végén 370 dollár az x1 plusz a korábban felajánlott 300 dolcsis biztosítás, semmin önrész, ingyen autócsere)
- x1-ben nincs ablakmosó (felkiáltójel műszerfalon), guminyomás jelző 2 nap múlva felugrik (felfújtatom, 3 nap múlva újra, nem nyúlhatok hozzá, ok akkor autócsere pls, fél nap jön x4 30i)
- x4-et csak 4 napig használtam helyben csak akkor tűnt fel egy nyiszogásra hogy alján behajolva a védő/hővédő lemez, maradt 5 centi hasmagasság (csere, itt már könyörgök hogy bmw-t ne)
- majd 1 nap múlva x3 30i. Guminyomás kijelző világít (felfújom, 3 napig kibírta), hátsó ajtó gumitömítés 30 centin majd kiesik (nem gond, visszarakom, azt az ajtót nem használjuk).Szóval vagy pechem volt, vagy óvatosan az ami autókölcsönzéssel. Ja X4-nél még piszkálnak hogy írjak damage reportot hogy lett ilyen az alja (úgy hogy így adtátok, észre sem vetéttek az autótokon...).
Magák az autók:
- általában a belső szép, bőr elég gyengus minőségű, infotaiment szép kijelzős borzalom az összesen (Carplay vezeték nélküli ha működik, de minden harmadikra nem, és motorállítás után sincs ám reset, érzi ha bent vagy, egészséges életre nevel, mindenkinek ki kell szállni és elsétálni, ha kulcs nélkül marad valaki akkor szirénázik hogy éppen csecsemőt ölsz...)
- az x1 váltó/motorja borzalmas volt, gázadásra hatalmas tétova utána lő ki téged a megváltozott forgalmi helyzetbe
- x3/x4 ülései jók voltak és gázadásra is szépen indultakÖsszességében kb körbecsókolgatam a rav4-em hazaérés után.
Többi vezet az úton: a döntő többség kedves, türelmes és előzékeny. Az ámokfutóik viszont durvábbak mint itthon. Éppen utolsó nap egy Genesis 2 sávon keresztül hagyta el a pályát kb 1 másodperc alatt. Csak közben éppen közte és a kijárat között voltam... X3 fékjei jók, reflexvizsgán átmentem..
-
őstag
Én átélve folyamatosan a bmw-t köpködtem, de azért guminyomás és ablaktörlő folyadék fel nem töltésről nem tehet. Mondjuk szerintem biztos kevesebb ideig bírja a nulla karbantartást mint egy egyszerűbb autó. De már akkor sem voltam lenyűgözve amikor még semmi sem volt az ablaktörlő folyadékon kívül (az az x1 egyedi hibából vagy úgy általában egy nagy kupac végtermék volt vezetés szempontjából).
szerk: ja nem gyulladt fel egyik sem mert távol voltam otthonról és nem mertem felgyújtani (nulla önrésszel volt kísértés ).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ja csak az amiknál nincs ám minden kúton fújtató... Vagy ha van out of order... Én hülye meg otthon hagytam a jó kis 2 kilós makitám ami otthon a csomagtartóban pihen. Hiányoztak kegyetlenül a cuccaim (pl. mindig működő autó )
u.i: Tsebácsi, engem ez a szerencsejáték halálra idegesített és a 3:1 persze mindig akkor volt amikor 3 autóval indultunk valahova az ez a cím és ott találkozunk elven (és le is kell ott parkolni, a fizetett program meg kb így is szűkösen elérhető időre van). 2-ik ilyennél már nem érdekelt milyen szép a kijelző...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #277303 üzenetére
Ja, Trieszt ilyen Emlékszem mi akkor voltunk amikor új volt feleségem jazze még 2018-ban... Befelé volt egy olyan lejtő hogy visszafelé kerülővel mentünk hogy ott nem biztos hogy felmegy az 1.3-as izomköteg (vagy a kuplung köszöni meg nagyon). Akkor még 1.4t automata allgrip scrossom volt, az picit durván máshogy ment hegynek felfelé mint a jazz (több telefont kaptam mögöttem jövő asszonykától hogy ne menjek már annyira... ne menjek? 5% gázt ha adtam hagyjál már...). És az egyetlen alkalom hogy a fogyasztás egyenlő volt (pedig nálam 4-en voltunk nála 3-an), Szlovén Alpok meg Trieszt...
-
őstag
válasz MC Pite #277308 üzenetére
Ha a sebváltóra gondolsz akkor igen Bár követkető autójában én szeretném ha automata lenne (magam miatt is, tankolás/szervízelés stb. férj feladat nálunk). Egyébként az 1.3 nem a tápláléklánc alja az erősen terhelés függő. Egyedül menve vele sík terepen kipörgetve egész jól megy. Megterheled 3 személlyel és cuccal, akkor már igencsak az... Főleg 1.4t allgrip scrosshoz képest a hegyekben (de rav4 hybrid is jóval erősebb). Szóval helyén kezelve nem rossz az 1.3, de a nyomaték nem hazudik (avagy megterhelve az üveghang sem segít sokat ).
-
őstag
válasz MC Pite #277320 üzenetére
Hát azért egy olasz városban nem szívesen hagytam volna a feleségem 1esben 20-30-al menni 2 kilométernyit felfelé... Biztos felment volna, csak azért a kalandnak is megvan a határa. De azon a környéken (Szlovén Alpok + Trieszt) volt több olyan kis meredek út ahol kettesben full gázzal lassult a verda megrakodva...
Mondjuk a minden autó felmegy minden kiépített úton tételében én is hittem egy Palermo útig, ott a kölcsönzött robotváltós 1.0 szívó smart forfour-ban viszafordultam halálfélelem miatt egy hegyi úton (halhatóan egyesben volt, üvöltésig forgatva lassult, nem próbáltam ki hogy ha a 20 nem megy akkor az 5 fog e menni, lendületet kihasználva szélesebb helyen visszafordultam és hosszabb úton mentem fel valahova).
-
őstag
válasz sagesz93 #277407 üzenetére
Mindig örülök amikor pandát kapok a kölcsönzőtől kisebb kiruccanáskor, megfelelő hasmagasság, szívó motorral kb kinyírhatatlan. Dél európai mobilitás hőse, és mindig élmény amikor egy helyi 90+ éves néni mindenkit (beleértve persze engem is) ripityára aláz a hegyi utakon (te időd per három alatt fel és leér...) egy 40+ éves pandával.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #277893 üzenetére
Hát mondjuk a gyönyörű BMW infotaiment és kijelző is addig volt poén amíg működött a bérautóban. Aztán amikor ez kb 60%-ban történt meg a szuper vezeték nélküli carplay esetén visszavágytam a full egyszerű toyotámban ahol kisebb képernyőn, jóval vacakabb felbontáson, vezetékkel, de tudtam merre megyek...
-
őstag
válasz Tsebacsi #277899 üzenetére
Hát be volt dugva arra rá se hederített (töltés azért megvolt...mind a három, x1,x4, x3) de lehet hogy rossz helyre dugtam (mindig ez a gond ). Mondjuk bérautónál az van hogy nem akarok semmi újat megtanulni az autóról (pláne ha 15 nap alatt 2-öt a trailer visz el és a harmadikkal sántítok el a leadásig "csak" egy rossz gumival), csak működjön minden... Ezt a sixt és a bmw kombinációja nem ugrotta most meg (nekem mindegy milyen arányban volt a felelősség ezért).
Alma részről nem tudok nyilatkozni mert rav4-ben mindig megy, csak ugye ott vezetékes, az könnyebb műfaj.
-
őstag
válasz Alusky #278364 üzenetére
Egy húron pendülünk. Engem tök új (volt benne vagy 7 ezer mérföld) kölcsönzött X1 28i kergetett őrületbe a 7 fokozatú duplakuplungossal. 1 másodpercig semmi amikor megtaposod aztán kilő...
Mondjuk nevelésre pont jó, itthon rav4 hybriddel jó reakcióidővel beférek sok közlekedési szituba (= pofátlan bmw-és vezetési stílus) az x1el úgy mentem a végén mint egy nyugdíjas csiga (nincs ugribugri...).
-
őstag
válasz Gergőke88 #278474 üzenetére
Hybrid vagy 2.0 cvt? Mi nem tetszik benne?
Nekem ilyen van még régi képernyővel (újat elfogadnám ha hiba nélkül működik), én jól elvagyok vele. Tényleg csak kíváncsiság lenne mi nem tetszik (egy jó csomó alapos oka lehet).ui: látom 160-170et az simán igaz lehet, nem mentem annyival még soha. Pályára jobb a mondeo.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen