- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Lakásba akarok valami fasza gőz tisztítót venni, vajon gőzzel lehet autót is tisztítani?
Persze nem sárosan, max. porosan állnék neki adott esetben.
Gondolom gumi kedernek, belső műanyagnak nem használna.kovacsroli: ennyiért elmehet, rakja fel a FB használt autó adok veszekre, ott sok a tesó
Focvis: az elvonó ráér, hova sietni
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #58763 üzenetére
Ezt hol vetted és mennyiért?
Én is hasonlóban gondolkozok.***Most nézem, ahol van ez, ott 47k
Saint: nem pont erre gondoltam.
Mosás után az ajto, csomagtér rész, motorháztető részei, felni, amihez nem férek hozzá, ott egy ilyen jó lehet.
Persze nem emiatt venném, de ha már nem indul az elvonó, akkor..[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ez az i40 még mindig bejön.
[link] -
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #58817 üzenetére
Elvileg hondaék is elkezdték az ultra magas szakitoszilardsagu acelok használatát.
Qtya: pedig a ladaban volt anyag ám.
C Corsa vs. 1500-ös 4 körlampás 70-80 vs. 30-40 km/h fék nélkül kereszteződésében, apám és tesóm karc nélkül kiszállt a zsigulibol, utána meg simán helyre is lett pofozva.
Corsabol is kiszállt a upc-s szerelő, de az szó szerint TK lett.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Tetszik az új jazz.
Mi az az 1.3 motor benne? -
Kornel
veterán
Őszintén, krvara tetszik.
Lehet megnézek egyet valamelyik délután, Duna autóban biztosan van.
Ha az ülésben / és a lábtérben elférek, akkor méretre bőven jó.Ez az atkinson ciklusban is működni képes motor nagyon jó fogyasztást is hozhat, ha a tesztelők, újságírók 5-6 litert toltak le a torkán, annál még van lejjebb is.
Mondjuk nalam ez max. átlag 5 liter lenne, ami azért legalább 2,5literre van a civictol.
Méretben max. fél szám visszalépés.
Torestesztje nagyon jó, már közép szinten is jól felszerelt.Annyi, hogy ennyiért van vitara is, ami kérdés, hogy mennyivel nagyobb, illetve mennyivel rosszabb anyagokból építkezik.
Mindenesetre egy ilyen 4M-s jazz 8 év (140k km) alatt az értéke felét veszti el kb., így évente cirka 250k-s értékvesztéssel lehet számolni, ami nem a világ vége.
Ennyi pénz bármelyik használt autóra rámegy évente, ez pedig minden hiba nélkül kibír ennyit, nyilván a kötelező szervizek elvezetésével.Kérdés hogy a jazz vagy a vitara csendesebb-e 130-nál.
Mod: a 6 gangos vitara boosterjet is hangosabb, mint a jazz, 71 dB.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #58865 üzenetére
Ha az adac teszt nem hiteles, akkor mi az?
Én inkább hiszek az adacnak, mint bármi másnak.
A többiben van igazság, de nem is 6-9M, hanem közép felszereltségnel is 4M-rol beszélünk újan. -
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #58881 üzenetére
Gondolom egy autós topicba be lehet írni és linkelni autóval kapcsolatos műszaki adatokat, vagy már ez is OFF?
Ha igen akkor elnézéseteket kérem -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #58952 üzenetére
Így van.
-
Kornel
veterán
válasz Winner_hun #58961 üzenetére
Küldd be a TC-nak.
-
Kornel
veterán
Ha már hybrid: [link]
Brumi: a többi kárpótolna érte. Linkeljem hogy megy?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #59147 üzenetére
De.
Elég rövid a 6.
Alig esik a fordulatszám az 5-hez képest. -
Kornel
veterán
válasz K Norbi #59156 üzenetére
Mi az hogy keskenyebb?
Azt rakok rá, amit akarok.
Most 225/45 R17 van fent, de mehetett volna fel 205/55 r16 is.
Egyéni választás.Vagy azt sajnálod, hogy alufelnim van télen is?
Tudod ha tönkre is megy - amit kétlek - akkor is úgy ülök be az autóba, hogy kurva jól néz ki, és visszanézek rá a parkolóban, hogy igen, jól állnak neki a 17-es gyári papucsok.
Ha külön télit vettem volna, azt is a gyári r17-re tettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz K Norbi #59158 üzenetére
Nem ezt írtad.
Azt irtad, hogy: "A téli ballonosabb keskenyebb szóval több az esélye, ahogy futóműnek is."
Hol van leírva, hogy a téli kerék mi az autómra?
Nem olvastam erre vonatkozó részt a kezelési útmutatómban.De nem gondolom, hogy extrém peres gumim lenne fent télen - nyáron.
Talán a Swift sportom 195/45 R17-e már annak volt mondható
Bálint: ennyi.
A gyári Honda ugyan nehéz, de nem nagyon hajlik.
Ezért nem is tervezem a cseréjét.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz K Norbi #59162 üzenetére
Mit?
Persze hogy drágábban.
Alapból drágább a nagyobb gumi.
Vagy szerinted téli gumival acél felnivel járnék?
Nem.Amúgy érdekes, nekem még miért nem történt ilyen cirka 250k levezetett km alatt?
Vagy csak szerencsés vagyok?Kisza: ezt próbálom neki elmagyarázni, de nem sikerül
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #59354 üzenetére
Nekem egy dolog miatt maradt ez.
Beülök, az ülésben elférek, tart is, a lábam elfér terpeszkedve, a könyököm a könyöklőn, miközben a kezem a váltón.
Ezt a szóba jöhető autók közül egynél sem tudtam megoldani, legfőképp a böhöm középkonzolok miatt. (Lábtér hiánya oldalirányban)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen