-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Declare #10992 üzenetére
Ja ja gondoltam csak sokan írták illetve marketing vagy tök tudja de hogy ezek az adalékok jótékony hatással vannak a fogyira is ect..azért mondtam hogy én nem nagyon láttam különbséget. Amúgy 99'-es A4 1.9 TDi AFN motorkód. Nem egy szomjas fajta pedig 1318kg+ 50-70Kg cucc mindig bent van a csomiba ( szerszámok). Amúgy a vicc hogy haver az ugyanilyen passat-al kb 1200-1300 körül megy el. De neki mondjuk szerintem nagyobb a tankja ahogy Qru is írta.
(#10991) TomCat333: +20 lityis tank és máris meg van a 650 km
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #10998 üzenetére
950-1000 között megyek és arra szoktam locsolni olyan 46-47 litert (ilyenkor pont 1/4 nél van a mutató). Valamennyit csal a visszajelző de nagy átlagba ha nem taposom akkor 4,8-5 liter amit eszik. Ha kicsit sietősebben hajtom akkor 5,5-6 de ez a max
Amúgy ugyanebben a bódéban 1.9 pd 116 le még jobban fogyaszt. Kíváncsi leszek hogy ha végre elkészül a gép teljesen és kap egy kis optimalizáló chipet mi lesz a fogyi
TDA-tól sokat nem is várok csak valami plusz adalékot tennék bele néha és ezt talán többen is javasolták hogy nem rossz cucc
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz VegyesTamás #11069 üzenetére
Jaja én is szeretem hálás kis masina
(#11068) AMD Power::+1 Dolz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Declare #11262 üzenetére
Nekem se gyere be a fehér/fekete se mert amúgy szép szép de ez a két szín amin minden retek meglátszik. Múltkor láttam élőben Fehérváron bnőmék szomszédja vett ilyet. Hát az hogy batár az nem kifejezés Brutális talán először éreztem azt hogy van még egy potenciális jelölt a SuperB mellett
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #11267 üzenetére
Kapcsold ki a sport módot , lehet hogy subaru szeretne lenni
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #11323 üzenetére
Mostanában pont azt figyelgetem hogy egyedi kinézet csak a skodának sikerül úgy hogy tényleg azt mondja rá az ember hogy nem egy szokásos leakasztott design amit minden VAG követ. Aztán itt az új SuperB és szerintem pl az új passatra köröket ver minden téren. 2,0 TDI 140 kW 190 LE mocival nagyon kéne Egyre jobban szimpatizálok a Skodával mint márka.
-
tresh
addikt
válasz Sickboy25 #11486 üzenetére
Van ilyen cég nem egy nem kettő de nem éri meg. Max papírozás megy gyorsabban mert meg vannak a kontaktok és pár nap alatt forgalomba rakják itthon ami neked 1-2 hónap is simán lehet.. anno én is úgy hoztam be az autót hogy én kint megvettem kereskedő haverom elment érte és 2 nap múlva papírokkal állt a kertben hogy menetkész. Ez nekem az akkori regadón és papírokon felül kb 30k pluszomba fájt de megspóroltam sok órás sz*pást és ügyintézést
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Teszt: BMW 228i Cabrio M Sport
1997 cm3 soros 4 hengeres benzines
245 LE @ 5000 rpm
350 Nm @ 1250 rpm
6 seb. kéziAzért az a nyúlmókus hadsereg 1250 nél nem sz*r
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #11562 üzenetére
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Mit irigyelsz azt hogy elforog 8500ig és nem megy ? Mert akkor csak át kell skálázni a suzi rpm mérő kiosztását hogy 6500nél 9000et mutasson és ugyan ott vagy teljesítménybe
-
tresh
addikt
válasz EQMontoya #13072 üzenetére
Autópályán szabad autót vontatni
Az autópályán tilos vontatni, sőt, autóúton is. A vontatás megengedett legnagyobb sebessége 40 km/óra, vagyis amúgy is kevesebb, mint a járművektől önerőből elvárt sebesség (60 km/h) ezeken az utakon. Persze megeshet, hogy autópályán vagy autóúton rohad le valaki, ilyenkor a legközelebbi lehajtóig szabad csupán elvontatni, és le kell hajtani onnan. Persze lehet azt mondani a rendőrnek, hogy csak most rohadtunk le, és nem nyolcvan kilométerrel odébb, ám ma már elég jól bekamerázták a pályákat.
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #13085 üzenetére
ez kb a ne menj ki az utcára mert rád esik egy talicska a tetőről effekt..
Diesel autót már rég csak úgy veszünk hogy bevizsgáltatjuk a kritikus dolgokat pl turbó, porlasztó és üzemanyag rendszer..ha ez jó akkor ott a kettöstömegű na bumm egyszer kidob rá +150k-t és 150-200ezerig hallani se fog róla ha jó a lába. Plusz mire újra cserés lesz már eladta az autót.
Mazda diesel is hibátlan
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Zoli1222 #13088 üzenetére
Nem de ha már 1-2 misi között vesz az ember autót szerintem meg ér 20k-t rászánni hogy mindent megnézzenek és ne ülj fel sz*pórollerre
(#13089) runner 125: gondolom sárvédőknél Mondjuk nekem ez új de úgy is megyek egyet megnézni havernak kíváncsi leszek rá
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #13091 üzenetére
Jó te mázlista vagy na
Adagolós 1.9 TDi-t nézne akkor kb még az is lényegtelen hogy megy e a motorja mert 200kból felújítva benn van az új blokk 2,5 TDi már neccesebb azt Te is jól tudod. De egy CR rendszerű dieselnél 4 porlasztót nem 40kból fog megúszni, vagy egy gyengélkedő magasnyomású üzemanyagszivattyút. Akkor már az a 20k csak megéri hogy tudja azok rendben vannak a többi kopó dolog meg olaj ect úgy is esedékes autóvásárlás után
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen