- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz xEon1337 #90262 üzenetére
9 hónap múlva mutatják be, most már biztos, hogy gyártják az előszériát, szóval a szerszámok készen vannak, szerintem a sötétben fotózott szürke verzió a végleges.
Én láttam kb. 9 hónappal a forgalmazás kezdete előtt az MX-5 ND-t Hiroshimában. Rommá matricázva közlekedett 1-2 a Mazda gyártelepen belül.
És az az 1-2 tesztpéldány is rommá kábelezve, laptopokkal a jobb egyben rohangált.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz xEon1337 #90837 üzenetére
Nekem 2011-től kia ceed (2011-2016), i30 sw (2016-2017) és i20 voltak 2017-
Következő autóm is a 2 márka egyike lesz, azt még nem tudom melyik, idén jön az i20 fl is.
Szerintem próbálják az anya márkát kicsit feljebb tolni
Az enyém az ilyen, rio-tól jobb szerintem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #90901 üzenetére
Legalább nincs amit lerágjon a nyest...
mod:
tboldi: Láttam már félbevágott autó-preparátumot oktatási célból lehet ez is olyan...
Brumi: Ez itt inkább csend csomag lesz...
Montoya: TSI-t hallottam már közelről, valóban nem túl szép a hangja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #91375 üzenetére
+ (#91376) MunezXBK: Akármennyire is szidtuk az autópályán való zajossága miatt, vagy a városban tapasztalt magas fogyasztásából kifolyólag, vagy a szar útburkolaton erősen zörgő belterét emlegetve, azért szerintem nem egy rossz autó, ha kell valami A-ból B-be eljutni. Megbízhatóságát és a belső tér méreteit tekintve sok más kortársa előtt van eléggé véleményem szerint és felszereltség, kényelem szempontjából is azért értékelhető.
Én csak "kezdő tippként" írtam az UFOt. Persze van nyomatékosabb és komfortosabb, stb. választás is ennyi pénzért, de van hátulütőjük is. Persze, én is eladtam és váltottam "jobbra", de érzem, hogy meglesz még a böjtje ennek. Országútra, bejárásra meg szerintem nem rossz választás az UFO, ha valaki megbízható jószágot keres, de a Jazz kicsi. Persze ez csak saját vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz xEon1337 #91375 üzenetére
Az UFO baromi jó autó a kategóriájában. Tágas, baromi nagy a csomija, kényelmes, 3000 rpm felett meg kellően erős is, és ennek ellenére sem vészes a fogyasztása.
Az úttartása, kormányzása az egyik legjobb az általam vezetett autók közül. Az egyetlen probléma vele az, hogy 12 éves, és fiatalabb sajna nem lesz.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz xEon1337 #91375 üzenetére
Mindenki eladta a fórumban, akinek volt (az utolsó kolléga is el fogja adni idén), biztos nem azért, mert annyira jó.
Ragályos volt, mint az ásítás vagy bárányhimlő, az egyik elkezdte és vitte magával a többit...
Így ment el Tücsök is...[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz xEon1337 #91598 üzenetére
Az a helyzet, hogy az 1.0 t-gdi rio alapból is 4,479M mert csak ex limited felszereltségtől választható, erre még rájön a gt line lesz 5M, mondjuk itt nem olyan markáns a különbség, mint ceednél
I20 meg többször volt már akciósan lx ex felszereltséggel (csak más fantázianéven) 3,7M 1.0 t-gdi 100 lovassal
Az i20 100 kg-al könyebb, 9,9s a 0-100 (mért nem gyári adat) még ezt 1-1,5 évig használom és benevezek egy új i20-ra, vagy addig lesz valami normális csomagban rio akkor arra, azt még nem akciózzák, mert nagyon újEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #91605 üzenetére
ez a picantónál:
ÜZEMANYAG Benzin Benzin
LÖKETTÉRFOGAT (cm3) 998 1248
MAX. TELJESÍTMÉNY (KW/LE) 49 / 67 62 / 84
LISTA ÁRAK
LX 2 769 000 2 969 000
WINTER EDITION 2 999 000 3 199 000
EX 3 669 000 3 869 000
GT LINE 4 219 000 4 419 000 akkor a rionál sanszos az 5M
igen a rio 1,4 szívó még engem is vonz, de már 4M-re emelkedett, akkor már ésszerűbb egy kia ceed 1,4 mpi, mindössze 50kg-al nehezebb!!!!
rio: 1130 - 1218 vs ceed:1 179 - 1 313 utóbbiba több extra kérhetőnekem az a középen beleeszkábált kijelző nem adja, pláne, ha nem kérek bele ilyen:
nekm az i20 jobban tetszik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tomics
addikt
válasz xEon1337 #92242 üzenetére
Akkor jó.
Sajnos nem, mert közvetlenül nem lehet rá látni a műhelybe meg nem engednek be. Bízok benne hogy elvégzik ami a számlán van, új kora óta oda hordom csak hajlamosak kapkodni és elfelejteni dolgokat. Amit tenni tudok és gondoltam rá, hogy lefotózom előtte a tartály sapkák jelenlegi helyzetét és a tartály/nívópálca szintjét (motorolaj, fékfolyadék). Korrekt áron dolgoznak egyébként. Egy olaj, szűrők cseréje 25k környékén megáll. Sajnos a környéken nem ismerek olyan maszek szerelőt akire nyugodt szívvel rábíznám az autót, én meg ha neki is állnék az alap dolgoknak szerszámom, aknám nincs, szóval marad a márkaszervíz.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
-
válasz xEon1337 #92957 üzenetére
joamilestoné: már vártam A BMW-ben attól van klausztrofóbiám, hogy minél nagyobb annál nagyobb a középkonzol, a lábamhoz végig hozzáér, a műszerfal is belóg és az ajtó könyöklő balról, jobbról meg a sima, olyan, mint egy bunker. Amúgy a legújabbakból csak 3-as BMW-ben ültem, a régebbiekből meg e39 (abból vagy 5-ben) és e61-ben
az i20 kicsi (nem is akarom egy lapon emlegetni a 3-as bmw+ passattal, nem én kevertem ide), de itt most arról volt szó, hogy passat vs 3-as bmw
A hyundai/kia jellegzetessége, hogy a műszerfal rövid, hirtelen "leszakad" és a középkonzol nem áll bele a térdedbe, mert nincsen alja
Qru: nem kapta meg az új padlólemezt?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz xEon1337 #93826 üzenetére
Hosszú havas emelkedőn én 2-ben 2000 fordulaton tartva szoktam felmenni (1,4 szívó) ha erölteted csak elpörög
Ha végképp nem megy, akkor tolatva
Skoda Fabia kombival rendszeresen tolatva mentem fel Alapokban a lakhelyre, mert 1,2 HTP motornak nem igen volt súlya[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #93848 üzenetére
Mondjuk a kia ceed (2011) volt még mikor kint dolgoztam az Alpokban (Wagrain) abban lehet még nem is volt kipörgésgátló, 900 méteren voltam a völgyben, körben ~2000 méteres hegyek, kb 150-200 méteren emelkedett 10 métert (a szálásig), napi 20-50 cm hó esett, persze takarították reggel 4-től
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #93968 üzenetére
Neked milyen autód van most?
Más: az elektromos autókat nagyon nyomtatják mostanság, ez a hatótáv már ok(600 km)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz xEon1337 #94162 üzenetére
Rbalint88 megelozott, de csak ezt a ket dolgot tudom irni en is.
Focvis: ok. Meglesz. Kollegam mondja, hogy a sebesseget egyszer eleri, megtartja, de ott mar turelem kell
De ezt tudjuk. Ez arra van, hogy ha 90+%-ban autozol, ne pofogj mas ala (+free of charge), DE a varosi forgalomban igen meglepo tud lenni. Tegnap egy ketsavos, kesobb beszukulo uton egy Octavia3 akart bevagni elem. Ugy elmentem mellette az amperaval, hogy csak lesett (magam is, elso ilyen 1:1 elmeny volt es csak normal mod volt. Sport modot egyszer probaltam, varosi temponal iszonyatosat lep sport modban) Nem tudom, milyen motor volt benne, csak a hangja alapjan tunt dizelnek.ezen a hetvegen se fogok plasti dipezni felnit, kurva minuszok
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
EQMontoya
veterán
válasz xEon1337 #94246 üzenetére
Ez sarkítás azért. A kromány általában picit dől, tehát a teteje távolabb van Tőled, mint az alja. Általában én is annyira hátradőlve vezetek, hogy nem érném el csuklóval a kormány tetejét teljesen hátadőlve.
De: a kormányt alapvetően senki nem 10 óra 10 percnél fogja. És őszintén, ha nagyobb tempónál korringálnod kell, szerinted fogsz valaha hirtelen 90 fokot fordítani a kormányon? Az szerencsés esetben árok, kevéssé szerencsésben tető.
Szóval jól hangzik, amit írsz, de az a baj, hogy nem igaz.Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
-
Speeedfire
nagyúr
válasz xEon1337 #94693 üzenetére
G3, leon 1m, és ignis tapasztalatom van. Nem volt velük gond. Vagy lehet, hogy nálam alacsony a mérce. De nem csíkoz, nem hangos, és jól töröl. A többi nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz xEon1337 #95655 üzenetére
Annyival egészíteném ki, hogy a belföldi forgalom java (legyen 90+%) Győrig megy, onnan vagy Győrbe, vagy Sopron, Szombathely, Pápa irányába letér, így a Győr - országhatár szakasz jelentősen kisebb terhelést kap.
@EQM: ha,menni kell, hát menni kell... (nácziwágen kell)
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz xEon1337 #95655 üzenetére
Én minden héten Pápára járok, de a sok kamion miatt az M7-et választottam eddig onann 710, majd 8-a és 83-as... Elvileg hamarosan (vagy már sikerült is) átadják a Várpalota elkerülőt, így csak Fehérvárig kell mennem az M7-en, után a 8-as gyorsforgalmi jó Veszprémig... na a körgyűrű ott is halál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs