-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Declare #51338 üzenetére
Nem 10 fok, hanem 7 fok, és nem pillanatnyi hőmérséklet, hanem napi átlaghőmérséklet.
Párszor már nekifutottam, hogy belinkeltem az elmúlt évek téli honapjainak a napi középhőmérsékleteit, mégegyszer nem teszem meg, akit érdekel, megnézni.
Az elmúlt 2 évet bp-en simán ki lehetett húzni nyári gumival is, ha tetszik, ha nem.
Ennek ellenére én sem ajánlanám ezt, ezért is vettem a mindenre és semmire se jó negyevszakost.(#51343) Qru : így van, és az esetek 90% feletti része ilyen télen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Lehet nevetni fogtok, se kipróbálok egy ilyet.
Konkrétan majdnem fele annyit enne, mint a hondam 😂 -
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #51374 üzenetére
Nem azért, de az auris még ennyire se tetszik, a ct200 ok jól néz ki, de ujan mennyibe kerülnek? 😂
Következő autóm vatta új lesz, ezt már eldöntöttem.
Ja és vagy suzuki, vagy honda.
😉
Hondanak lehet még egy jó pontja az 1.5 VTEC turboval, ha megfizethető áron marad, bár 6M körüli árcédula a realitás leginkabb.Saint: hogyhogy? 😉
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #51378 üzenetére
Tudom.
Én már csak ilyen vagyok.
Amúgy meg van olyan kereskedés, ahol 5 év (3+2) garit vállalnak a suzukikra, azalatt kijön, ha nagy gáz van.
Az a baj, hogy amúgy kívülről tetszik.
Belülről meg majd csekkolom, meg megyek egy kört majd.
Szerintem 2017-ben nem cserélek, de nem árt felkészülni a jövőre informálódás képpen.Brumi: szerintem egy belülről kompakt méretet hozó szívó benzines autótól parádés az 5 literes átlagfogyasztás.
Horel: valószínűleg igen, de az 1.5 VTEC turbo még közbeszólhat
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz B-L-A-C-K #51382 üzenetére
Nem, de több előnye is lenne egy új autónak.
Ezzel sincs sok baj, jellemzően csak kopók, de előbb utóbb 10 év felé jönnek a gondok.
Egy lambda, egy kis ez, egy kis az.
Míg egy új autónál akár 5 évig is gond nélkül autozhatsz.
Most odáig jutottam a szerelők közti keresgélésben, hogy holnap saját magam cserélek olajat és stab rudat a szereldmagad-nál, mert elegem van mindegyikből.
Egy új autóval ilyen gondom se lenne, egy olajat még talán egy markaszerviz is le tud cserélni.
Illetve 5 vs. 7,5 átlag kozott évi 15k km-nél is van 375 liter benzin, ami cirka 160k huf.
Szervizek is simán megsoporolnek 200-300k-t, ami együtt simán ellensúlyozná az esetleges nagyobb értékvesztést. -
Kornel
veterán
válasz Horel77 #51384 üzenetére
Szerintem (ha szűken 90 napnak vesszük a telet, és 3 nap van hó ebből ) akkor matematikailag 3/90 =(3,33°%) eséllyel fog éled lépni a kislány, ha havas az út, és 96,66°% eséllyel szaraz úton fog éled lépni, ha a téli napok valamelyikén éled kell hogy lépjen egy kislány.
Vagy murphy törvényét relevánsabbnak gondolod itt, mint a matematikát? 😉És mint az alábbi teszben is látható, a jobb negyevszakosok közepes téli gumikat is megelőztek osszertekelesben, tehát az éremnek nem feltétlenül csak egy oldala van.
Black: egy suzukin viszonylag keveset.
Egy ujan 4M-s sx4 sedan 10 évesen is 1,8M-t ér 120-150k km-el.
De hasonló az arany egy új swiftnel is, ujan 2,6M-s autó ma még simán elmegy 9 évesen 1,2-be, ha jó állapotban van.
Egy 3,5M-s baleno 10 évesen simán érni fog 1,5M-t, tehát évi 200k értékvesztéssel lehet számolni átlagban.
Emelett bármelyik használtautónak is van természetesen értékcsökkenése.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-2 fok szokásos 70+ km/h az m3-m0 felhajtónál a visszaforditoban.
Megyek a sarokba 😂
Ja amúgy még élek 😉 -
Kornel
veterán
válasz xEon1337 #51414 üzenetére
Bátran tovább lehet görgetni, vagy fizetős szolgáltatásként ignorálni.
Saját véleményem írtam le ezekkel kapcsolatban, nem fogok egyesével reagálni, annyit azért hozzáteszek, hogy tőlem biztos nem láttál olyat, hogy a Honda az isten, stb.
Az meg, hogy mit vettem és mire telik, akár magánügy is lehetne, de elárulom, +100k-ert már FL is lett volna, igaz nem sérülés mentes, nem leinformalhato km futással, és ugyanúgy zörgő beltérrel és gyarilag szar futóművel.
De te biztosan jobban tudod a TC írásaiból, hogy a FL 8. gen hibamentes, mint a tulajok a saját tapasztalataibol.
Egyébként nyugodtan meg lehet beszélni értelmesen is az eltérő gondolatokat, aki volt már topic talin, szerintem tudja.Mod: és ahogy Qru írta, a jobb negyevszakosok rendelkezik M+A és 3PMSSF minősítéssel is, tehát teljes értékű téli gumikent használható.
Továbbá a témát itt offban is befejezem, élőben szívesen beszélgetek róla bárkivel.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #51536 üzenetére
Dodi72
-
Kornel
veterán
Ma vettem észre, hogy nekitolattak az autóm elejének.
Szerencsére csak a rendszámtáblán látszik, hogy meghajlott kicsit, szerencsére a törekeny első lökös nem sérült szemre.
Ha törtek volna a dolgok, az több száz k is lehetett volna.
Zsiguli kell ide, fém lökössel, annak kutya baja se lenne. -
Kornel
veterán
válasz tomiii. #51637 üzenetére
Mondjuk hátul sose ültem az autómban 4 év alatt, felolem lehetne ajtopanel nélkül is 😉
De komolyra fordítva a szót, az első traktusban én a saját volt példányomon semmilyen kivetni valot nem találtam.
Ja es nem is zorgott, és nem is recsegett.Balint: h&r -25mm körbe, és megszűnik a dolongeles.
Annyi, hogy úgy már bp-en itt ott leér, kéne egy haspajzs is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #51734 üzenetére
Szerintem engedd el ezt a vonalat.
Tudod, én is szeretem a japán, kis sportos vonalat, de ez teljesen értelmetlen mutatvány, és sose lesz kész.
Ha erős autót akarsz, add el ezt, az árából kapsz egy clio RS-t, ami mindenben jobb autó.
Vagy ha "büdös" a francia, akkor kicsit ratéve kapsz egy colt CZT-t, az alá egy normális futómű kell csak, meg talán egy stage1 chip, még mindig olcsóbban jossz ki, mint amit felvázoltal, és sokkal erősebb autód lesz. -
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #51737 üzenetére
Is200...
Lehet jó helyen hajt, de gyenge, és nincs benne tuningpotencial, mint egy turbosban. -
Kornel
veterán
TYC utángyártott lámpák milyenek?
Kene egy kis polir a gyárira, egy normális helyen 10k, és jó ha egy évig tart.
Párban a TYC 30k lenne. -
Kornel
veterán
válasz szőröscica #51783 üzenetére
Koszi az infót.
Nekem is elég lenne a bura, de sehol nem találok külön, csak egybe mindennel.
Itthon 24k, kintről elvileg 30-bol megvan a pár.
Ennyit nem sajnálnék érte, úgyis megtartanám a gyárit potba. -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #51792 üzenetére
Semmi baj ezzel az 1.2-vel.
5 liter átlagban, nem rossz az, egy szívó benzintől, hol van akkor a drága és drágán fenntartható dízel előnye?
Lényeg, hogy ezt helyén kell kezelni, második autónak asszonynak tökéletes, jön, megy, nem romlik el, és pofátlanul keveset eszik.
Mi kell még? -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #51796 üzenetére
Semmi más nem kell ide, mint egy 6-ik fokozat, amit a cikkben is hianyolnak.
Siman elbírja az 1.2.
Így pályán se enne "sokat".
Egyébként itt a sok azt jelenti, hogy pályán 130-nal eszik 6,5-7 litert. Ez nem M1xA motor, átlagban fél - egy literrel is kevesebbet eszik az 1.3-nal is.
Szerintem ez az autó egy az egyben a splash alternatívája, azzal se volt semmi baj, 2 embernek tökéletesen elég.***A seat Leon tdi persze egy kva jó autó, de reál értéken 7M, ez meg 3M alatt kell hogy nyisson.
Azért remélem érzed, hogy almát hasonlitasz a körtéhez.
És erősen tulbecsulod a fogyasztását ennek, átlag 5,5 simán reális.
90-100-nal 4,5 korul, város és 130 6,5 körül.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #51799 üzenetére
Splash nagyatlaga sincs 6,5 liter.
Ahhoz képest ez 200 kg-al konyebb, arányaiban pedig ugyanaz az autó, bőven 6 liter alatt, de inkább 5,5 körül lesz a nagyatlaga a valóságban is.
A sulycsokkentesnek köszönhetően így ezek szerint még a szivoban is van tartalék 😉Rbalint: 1.4T kéne a GTI-be, kicsit megultetve, kemény gép lenne 😂
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Politika
- ASUS routerek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen