- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Amugy az alacsony sebesseg ilyen szempontbol valoban jotekony. En most telen Olaszoknal a Cuneo->Gorizia utat nem autopalyan, hanem fouton tettem meg es bar sokkal lassabban ertem haza, az agyam nem volt ugy elfaradva, csak en fizikailag. Fogyasztas is jobb volt, 5.9 literrel ertem haza a szokasos 6.5 helyett. Viszont kisebb tavoknal(<1500km), ahol megallas nelkul meg lehet tenni a tavot, sok ertelme nincs lassan menni, jobb tulesni rajta
UI: Igen, a Volvo kitalalta, hogy megrendszabalyozza magat es 2020-tol csak olyan autot adnak el, ami 180-nal korlatoz.
(#137190) Coyot: Lehet, hogy varosban elozekenyebbek, de orszaguton/autopalyan verszemet kapnak. Amit irtal azt inkabb franciaknal es nemeteknel tapasztaltam.
Nincs egy hete, hogy M5-oson baleset volt, mikor jottem haza, termeszetesen egy osztrak allt be a leallosavba rendorkodni az ott elhajtokkal. Mivel pont elotte haladtam a kulso savban vegig nezhettem a kajan vigyorat ahogy elvezni, hogy masoknak keresztbetesz.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #137197 üzenetére
Ez meg igaz is lehetne, de a szoftveres vegsebesseg korlat semmilyen viszonyban nem all a gyorsulassal - azt leszamitva, hogy a limitnel 0-ra zuhan -, tehat erre sem lenne megoldas. Legfeljebb arra jo, hogy az EV elveszti a hatranyat a belsoegesuvel szemben, mert nagy sebessegnel azert csunyan merul es ez lekuzdhetetlen hatrany.
Az orszaguti problemak sem emiatt vannak, a balesetek 90%-at nem racsingolosok csinaljak. Orszaguton se. 180-nal menni a 98-as astra F is tudott, a problemat nem az auto ereje okozza. Kb. olyan megoldas, mintha kikotned az aramot a lakasbol, hogy a gyereket ne razza meg az aram, ha belenyul a konnektorba. Az emberek nem azert hulyek vagy benak, mert azok akarnak lenni, hanem mert ugy maradtak. Lasd nemeteknel sem veszelyesebb a palya, de az atlag azert jobban tud vezetni, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #137456 üzenetére
Annyi a kulonbseg, hogy ez hatul is nehez, ezert ott is jobban meg kell fujni a kereket. Nekem is kb. ez a tartomany van az 1650 kilos odin, csak hatul en 2.5-ig lemehetek ha ures. Igazabol minel keskenyebb a kerek, annal nagyobb nyomas kell, es a /45 azert mar keskeny.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #137471 üzenetére
De a goldon elol is 2.5 volt gondolom.
Amugy miert szamit a fordulokor, csusztasd meg a hatuljatSzerintem a gumival ne sporolj, a mild hibrid jobban eszi a gumit, mert a belsoegesu es az akku kozott csak a gumikon tud atvinni energiat. Pl. ha nem fekezes kozben tolteni kell, az gumiba is kerul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #137503 üzenetére
Igen, ez a baj, hogy fuggetlen. Ezert ha tolteni kell az akksit, azt csak a kerekeken keresztul lehet. Tehat amikor menet kozbne tolt, de nem fekezel, akkor is a kerekeket terheli. Ekkor a dizel jobban hajtja a kerekeket, az elektromos meg fekezi. Csak igy tud atvinni energiat a dizelbol az akkumulatorokba.
-
Reggie0
félisten
válasz ludsimon #137697 üzenetére
Azt nem tudom, de en minosegileg es ar szempontjabol a budaorsi tesconal levo kezimosot preferalom. Egy alapos komplett mosas 2500-bol megvan(aktivsampon,nagynyomasu sampon,tisztaviz,viaszos viz,cseppmentes oblites). Ha a habkefet is beleszurom, akkor 3000-bol megall. A nyomas nagysaga itt a legjobb a kornyekbeli mosokhoz kepest. Csucsidoben nem erdemes menni, mert a mososzeradagolojuk neha nem birja, vagy a kozepen levo gephazhoz kozeli beallot kell valasztani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz barnam_ #137725 üzenetére
Igen, az a moso az.
Kell a tisztavizes oblites utana viaszos, varni egy kicsit es utana a cseppmentes oblites. Igy nekem nem lesz foltos. A viaszos azert viszi a penzt, a cseppmentes is dragabb, mint a viz, de anelkul nem lesz foltmentes. Vagy a vizko vagy a viasz hagy foltot. Ha van idom, akkor cseppmentest nem csinalok, csak a viaszt hagyom rajta es kis szaradas utan letorlom, ugy tobb viasz marad rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Elektrosokk #137812 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #137855 üzenetére
Es a klimakompresszort ezen mar csereltek, valamint a klimagazt is nem gyarira?
(#137878) MunezXBK: Nekem Evo2 van fent, ez mar a masodik szezonom vele, de mar felig van kb. talan kibirja a 3. szezon vegeig. De cserebe jol tapad.
(#137879) molnarpeter: Igen volt, a klimaval van a baj, azaz konkretan a gyari gaz megeszi a tomitest. Visszahivasban cserelik, utana gyorsan le kell csereltetni a gazt egy hozza valora, de az nem gyari. Magyarorszagrol azert szeretik lepattintani az autokat, de van Volvos szaki akinek a segitseget lehet kerni az ugyben.
Amugy ezt azert nagyon fontos megcsinalni, mert a klima huti az akkut is, tehat mindig kell. Eloszor a klima adja meg magat utana kis idovel az akksi/bms.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
A motorhazteto melletti elembol(sarvedo) tenyerrel okozott deformaciot ki tudnak kalapalni? Sikerult ugy meglokdosnom az autot, hogy surlo fenyben latszodik egy kis benyomodas(amugy nem).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Nyilt totalcaros trening: https://tanpalya.hu/totalcar/
Mondjuk szerintem draga 10 fos csoportokhoz merten.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #137969 üzenetére
En nem megyek. Topikos erdekelne.
-
-
-
Reggie0
félisten
Nem biztos, hogy megeri. En multkor rendort hivtam es mivel nem fogadtam el a helyszini megegyezest, ezert a rendor inkabb engem is megbuntetett mondvacsinalt okkal.
Hidd el, ahova rendor jon, ott csak rosszabbra fordulnak a dolgok mindenkinek.
Kamera kell.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz hacki87 #138289 üzenetére
Hat ford mustang. Jol nez ki, de amugy eleg szornyu auto, a legfapadosabb/legalja amcsi amit valasztani lehet. Nemreg meg a hatso tengelye is merevtengely volt, talan most a legutolso szeriaban lecsereltek. Cserebe baromi olcso ujonan is. Nezd meg az elso fektarcsa is milyen nevetsegesen kicsi, mekkora lehet? Kb 260mm-es. Talan bir 2 fekezest az autopalyan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #138294 üzenetére
Na igen, ezekben az ESR szoftvere sem ugyan olyan szofisztikalt, mint egy camaroban vagy chevroletteben.
Mondjuk nemet szemmel az utobbi kettoben sem. Baratom frissen kompresszorozott (szinten 5.0 hemi, kb. 660 loero) camarojat esoben ugy otthagytam, mint a szart, mert csuszkalt mindenfele. Persze nyil egyenesen 200-tol indulva ugy otthagyot, mint en mast szoktam 100-nal
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tboldi #138302 üzenetére
Ja, de nem sokaig, azt is dobja, mert keves a 660 lo... De ha van penz lovera, csak a kompresszor volt vagy 3misi, de nem eleg
(#138304) Integrale: Azon a kepen nincsen 320 a tarcsa, valamit nagyon elneztel. A tomeg meg egy dolog, az a kerdes, hogy mennyi energiat kell eldisszipalnia es mennyi ido alatt. Pl. ha folyamatosan egyenesen mesz az autopalyan fekezes nelkul, akkor kb. mindegy mekkora.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Integrale #138307 üzenetére
Nem azt irtam, hogy mindegy, hanem azt, hogy egy dolog, attol meg sok mas tenyezo is van, nem szabad csak a tomegnel leragadni.
Azon a kepen 482mm a felni, kb 750mm a kerek kulso atmero, nekem sehogy sem jon ki 320-ra. Nezd meg az en kerekem, ezen is 19" a felni es 320mm a tarcsa, a gumi atmeroje kisebb egyedul(255/35):
Ha tenyleg 320 es a kep nagyon torz, a felulete meg mindig irto kicsi.
Egyszeruen kapott egy eros motort egy alulmeretezett gep.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MunezXBK #138538 üzenetére
Ja, de nemeteknel a jobbra tartas is mukodik es figyelnek egymasra a palyan.
(#138523) kisza25: Csak addig villognak, amig az akadaly elharulta utan ralepsz a gazra es nem birnak kovetni. Kovetkezo akadalynal mar turelmesek.
(#138536) Tsebacsi: Melyik?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz hülyegyerek #138616 üzenetére
Az osztrakot onnan fel lehet ismerni, hogy mo-ra erve is ugyan ugy vezet, mint otthon. Aztan ha megelozod jobbrol akkor megy a mutogatas es villogas.
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #138626 üzenetére
Azok a vendegmunkasok, csak nekik kotelezo az osztrak rendszam, ha ott dolgoznak.
-
Reggie0
félisten
válasz Ļantos #138695 üzenetére
8V mar biztosan karosan hatott az akksira. Keszulj a cserere is. Terheletlenul 10.5V ala nem szabad engedni.
Neked olyan tolto kell, ami ilyen kis feszultsegnel extrem lassan tolt, ugy vissza lehet hozni valamennyire az akksit. Ekkora fesztol ertelmes ido alatt ne akard felhozni, ra kell szanni 1-2 napot.
Amit Doki16, az tenyleg jo. Recond es motor akksit valaszd ki a programjaban. Elsore lehet megszakitja majd a toltest idotullepes miatt, de nyugodtan kezd ujra recond es auto akksi bealitassal. Doksija
(#138687) gzbotii: Az acelhalo csak a jobb foldeles miatt kell oda
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...