Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfarago

    csendes tag

    válasz DonMaster #9572 üzenetére

    Most húztam újra a gépet(rendes bolti rendszerrel :) ) És még mindíg fenn áll a probléma azért is írtam ide.
    Most próbálkoztam volna Lenovo support-os BIOS frissítéssel de nem akarta a jót.
    Garanciáról azt tudom, hogy telefonos futáros dolog. Ezzel a fő problémám az, hogy Lenovo szervízről eddig csak rosszat hallottam. Pl.: kiküldték garanciába, aztán jött a válasz, hogy a garancia igény nem érvényes, de 70 000 megjavítják plusz küldtek kép mellékletet ahol le volt zúzva a laptop elég keményen(külső sérülés nem volt rajta amikor kiküldték). Ilyen helyzetben van valakinek ötlete mit lehet csinálni, mivel lehet védekezni?
    Futár úgy sem ír alá semmit, hogy milyen állapotban vette át a lapost, szóval eléggé meglőttnek érzem a dolgot így meg nem merem kiküldeni :(((
    Hallottam még olyan dologról, hogy Lenovo telefonos futáros szervíz ide Lenovo telefonos futáros szerviz oda, ha én 1 éven belül beviszem oda ahová vettem akkor valamilyen fogyasztóvédelmi törvény lehetőséget nyújt számomra, hogy a bolttal intéztessem az egész procedúrát. Erről valakinek van valami pontosabb infója?
    Előre is :R

Új hozzászólás Aktív témák