- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Synology NAS
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
-
IT café
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
válasz Kiki18 #33272 üzenetére
Nekem szinte az összes ilyen burkolatos technic motor megvan, így egyértelmű volt, hogy a Ducati is sorra kerül.
Ez most a második a sorban, ami a licenszelt, és emelt darabszámos verzió, szemben a korábbiakal, amik max hasonlítottak létező motorra, de nem voltak nevesítve.Már a BMW is eltérő volt a szokásostól, mert kardános és boxer.
Kapott kiegészítés gyanánt csomag dobozokat.
A mostani kiegészítő, ami a váltó, sokkal jobb, technic-esebb.
A régieknek meg a B modell volt az úgymond kiegészítő.Azért a Ducati elbírta volna a fékkart, nagyon egyszerű a kormány.
Viszont az új alkatrészek nagyon tetszenek.
Teleszkóp korábban is jöhetett volna. A külső rugós villák nem annyira szépek.Szeretem ezt a termékvonalt. 3 év múlva jöhet a következő.
Lehetne valami régebbi típus. Vagy a korábbi B modellek mintájára egy chopper, esetleg oldalkocsis...
A BMW volt az átmenet túramotorként a speed és cross típusok között......
Jah , jöhet a charger