Új hozzászólás Aktív témák
-
Ellia
addikt
válasz
freddirty #129 üzenetére
Többször is nyilatkozták a fejlesztők, hogy hosszútávra vannak terveik - mondjuk ehhez az kell, hogy az alapok működjenek.
Ami amúgy tök jó dolog, hogy helyből PoE-hoz hasonlítják, mert látják benne a konkurenciát az emberek - ellenben PoE-nak röpke 7 éve előnye van. Ha valaki emlékszik még ott se volt temérdek tartalom még az elején.
-
Har_melin
addikt
válasz
freddirty #129 üzenetére
Amikor a PoE indult, akkor volt írd és mondd 3 Act (a mostani A1-A3), azt kellett háromszor végignyomni és volt talán 40-50 map, game endboss nélkül. Merciless Dominus farmolás volt a nonplusultra grind. Az első nagy patch hozta Atzirit, három hónappal a kiadás után és újabb fél év kellett a legalább minimálisan irányított craftoláshoz. A korábban belinkelt képen látható, hogy eleve nem igaz, hogy "nem lesz benne több akkor sem, ha final verzió lesz" - még három új class, egy új sztori fejezet, és három endgame rendszer van már most az asztalon a kiadásig.
ma az online megvásárolható tartalmaknak hála minden, minimálisan is épeszű fejlesztő szolgáltatásban gondolkozik, főleg ha nem egy fixen lezárt, nullához közeli újrajátszási élményt nyújtó játékról van szó.
Védd a fákat - egyél hódot!