Új hozzászólás Aktív témák

  • fero02

    veterán

    válasz sketchifun #67743 üzenetére

    Ja értem. Tehát ha elmész valahova "pontosan" dolgozni (pl egy elosztót feltenni, korszerűsíteni) és kifogsz egy gyári hibás példányt, akkor nem tudod befejezni a melót, mert ávk után kell rohangálni a boltba, ahelyett, hogy lemész a kocsidba, felhozol egy másikat és átcseréled. Jó PR valóban...

    Májküll: [link]

    pjen: Köteles cserélni, hiszen a gyár által megadott paramétereket nem tudja teljesíteni, tehát hibás. És nem nekem kell hinni, hanem a kalibrált mérőműszernek, vagy a mérési jegyzőkönyvnek. Az, hogy most készül-e jegyzőkönyv, vagy sem az más lapra tartozik. De tételezzük fel a legoptimálisabb esetet, hogy készül.

    Az általad felhozott példa pedig nem biztos, hogy jó. Ha ilyen mértékű hibás szerelvény kerül egy boltba (vagy forgalomba), akkor ott joggal feltételezhető a széria hiba, amire már a forgalmazó is fel fogja kapni a fejét. Ez az ő érdekük (is).
    A többi meg mese, ha valamit adott nap délig lerendelsz az másnap 99%, hogy a futár kézbesíti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák