Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Dominó85 #75358 üzenetére

    Egyszerűen arról van szó, hogy itthon iszonyatosan tróger a legtöbb futárszolgálat. A mentalitással és valószínűleg az ebből következő logisztikával van a baj. Nem nézik a checkpontokon az állapotot, lehet kevés emberük van és napokkal előtte kinyomtatják a tervet, vagy tudomisén.

    Tipikusan akkor szokott ilyen trógerré válni egy magyar leányvállalat, amikor a külföldi cég a telepítés után átadja magyaroknak a vezetést. Na akkor elkezdenek azok okoskodni, a munkásokon és felszerelésen spórolni, hogy még nagyon prémiumokat tudjanak maguknak kiutalni. Egyszerűen a legtöbb cégnél nem szabadna magyarnak átadni a vezetést, mert mindig valami korrupt, szemét, hozzá nem értő kerül oda. A nemzetközi cégnek is az lenne az érdeke, hogy jól menjen a magyar leányvállalat, de sajnos ők csak a vezetők szépített statisztikáit látják, azt nem hogy szarból kell a maréknyi melósnak várat építeni. Lehet mindenkinek az anyavállalat felé kellene jeleznie a problémát, hogy kihajítsák az itteni szemét vezetést az utcára. Több multinál is hallani, hogy pl a megoldhatatlan kivitelezési és garanciális problémák is rögtön jó irányba fordulnak, ha az anyavállalatot bevonják.

    Sajnálom, akinek ez sérti az önérzetét, de az vegye magára, akire vonatkozik. Valószínűleg az alulfizetett és túlterhelt melósok részben azért viselkednek trógerül, mert úgy bánik velük a vezetés. De együttérzéstől nem lesz jobb a szolgáltatás. :U

    (#75359) maj-viktor
    ha értőn olvasol, akkor az jön ki, hogy egyszer túl korai, máskor meg túl későire siker a kérése. Pedig ő előző nap próbálja elintézni. Csakhogy mindig a kifogást keresik vagy ignorálják. A cél városba jellemzően kiszállítás napjának hajnalán mozog át a küldemény. Tehát bőven lenne lehetőség átirányítani. Egyszerűen csak balkániak a szolgáltatások.

    (#75362) maj-viktor
    kicsit összemosódnak a csoportos és egyedi küldemények az írásodban. Az egyéni futár egészen más, mint az egyedi küldemény. A szállítást logisztikailag optimalizálják, de függetlenek egymástól a küldemények. Az egyben szállítás inkább az, amit a kínaiak is csinálnak európai postákkal karöltve, hogy egy küldeményként adnak fel egy konténert és csak az európai postán bontják szét egyedi küldeményekre (pl a cseh sky56-os küldemények vagy a többi lassú postázási mód)

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Dominó85 #75358 üzenetére

    Na meg ja... a vámolás esetén is több száz vagy ezer másik csomag van... így lesz alacsonyabb a "vámkezelési ár" vagy a futárköltség, hogy csoportosan hozzák... így lehetséges, hogy az ország másik feléből 1.000 Ft-ért elhozzák a csomagodat, máskülönben ha egyedi szállítás kéne neked egy Bp.-bp. cím között is 10E Ft lenne a szállítás... ahogy pl. egyes helyeken van gyorsfutár napon belül, de annak olyan ára is van... talán a edigitalnak is van 180perc-es szállítása 5E Ft körül vagy a 220volt-nak 220perc alatt szintén ilyen 5E Ft körül úgymond extragyors futár, de miért is!? Mert ott szinte egy ember visz egy csomagot A-ból B-be... (persze nem szószerint,de na a legközelebbi veszi fel és viszi a megadott címre)

    Persze nekem is gyorsan meg azonnal kell minden, de én megértem, hogy mi hogy működik... most őszintén ha csak hupákol az ember jobb lesz!?

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák