Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz citkar #9997 üzenetére

    Ha így kérdezed az más... bontanak és felbecsülik a piaci értékét!
    Ha nem jelentkezel, akkor meg vissza a feladónak, vagy hamis, stb. termék esetén megsemmisítés / árverezés... Hallottál már olyanról, hogy NAV-os lefoglalás, NAV-os árverés nem!?

    Én azt tudom tanácsolni, ne küldj vissza javításra mobilt (én nem küldenék), inkább refundoltass még a 45napon belül ugyebár... és vedd meg újra ugyanazt a mobilt és reménykedj, hogy ezesetbe "jót" kapsz...

    Ha persze kicsúsztál a 45.napos refund indításból és úgymond garanciába küldöd vissza, onnan már semmi se véd, hogy ne verjenek át... ezért kell tudni melyik megbízható webshop, akár garanciázás esetén is!
    Értsd 8hónap után romlik el, stb.

    Szóval én pl. ilyen pozitív / negatív garanciáztatásokat szívesebben olvasnék itt, mint mások naponta berakott csomag állapotát... (persze ez se elhanyagolható, ha esetleg azonos időbe feladott csomag van és az enyém sehol... jó tudni... bár sokra nem megyek vele / nem jön meg hamarabb, ha mindig, naponta nézem a trackinget, ehhez továbbra is tartom magam)

    Röviden, garanciás történeteket várok... Amikor már nem állt mögötted a PayPal (refund), bár ilyet is írhattok...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák