Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz viktorhu #81000 üzenetére

    Igen, ez is ismert tény és ismert az is hogy évről évre egyre több a küldemény.

    Azonban, mi mint ügyfelek mit kezdjünk a statisztikával és a tényekkel? mit mondasz egy gyereknek, akinek a szülkinapjára rendeltél valamit 1 hónapja és még akkor se ér ide?

    De mi oldjuk meg a posta gondjait? A vezetőknek kéne tennie valamit, toborozni, megfizetni az embereiket és nem agyonterhelni a még meglévő embereket is.

    Mi mint ügyfelek kifizetjük teljesen a posta tarifáit, EMS stb, nem kis pénzek ezek és még emelték is. Külföldön is néha 10e ft okat, hogy kapjunk egy szolgáltatást, egy minőséget.

    Kárpótlást a késedelemért persze sose kapunk. EMS nél se reklámozta a posta, hogy vannak előírt idők és ha azokat túlépik, akkor 100% osan visszafizetik a postaköltséget.

    Szóval értem én, látom mi a gond, másoknak is nehéz, nekünk is nehéz mint ügyfeleknek, de az, hogy mi isszuk meg a levét a spórolásnak, sztem nem oké. - nem fele postaköltséget fizetünk.

    Kérdezem, mi lesz most karácsonykor?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák