- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arfer
aktív tag
Origón megjelent egy egész normális cikk a külföldi rendelésekről. Mondjuk aki ide jár, ezeket már remélhetőleg mind tudja ...
-
ALgore2
tag
Most erre mit írjak, válaszoljak ennek a szerencsétlennek?
RS586081475CN
"Hi,my friend.
Good day!
I am very sorry for seeing your disputes.
I can tell you from my heart that we really have send out the order,why you did not trust me .do you know,because your dispute ,it brings a very bad effect on my store now. the post office confirm me that the normal time for arriving your country is about 35 days,maybe your country customers strict clearance,result in a little delay.
In order to your country clearance ,the post office need exchange the Tracking No to your country format for meeting your customs rule,so they need exchange the tracking information again,for doing so ,in order to Parcels can pass through the customs clearance quickly ,successfully ,mostly importantly, it let our customers never pay any tax.
There is too much jobs and parcels waiting for them to deal with ,they Really need sometime to do the tracking information business.you know the Post office work efficiency is really not very high,we always need push them to forward something."Írtam neki 1 hónapja, 3 nap múlva járna le a 60 nap, április 19. rendelés, 5 dolláros cucc!
[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
válasz schawo #81328 üzenetére
Mindegy már. Kártérítésben is kételkedek, hogy megkapom valaha, szóval kezdek lemondani róla és elfogani, hogy ezt buktam.
Valahol külföldön biztos elfog akadni, megkeresnek mindenkit, címzettet is és mindenkinek nyilatkozni kell, szóval nagy az esély, hogy valahol elakad a folyamat.
Nem tudom, van-e egyáltalán egy végső határidő a postánál ha valaki nem nyilatkozik, nem érnek el, akkor is térítenek-e.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
válasz ALgore2 #81355 üzenetére
Mivel az egyetlen bejegyzés az, hogy online beregelték a pakkodat, nem sokat tudsz tenni :
2017-04-22 04:39 Electronic information has been received
Ez fizikailag nem került feladásra, csak befoglalták a pakkot, és kapott egy track számot a postától.
Vidd végig a disputeot, ez a küldemény nem lett feladva, vagy felvétel után elveszett, ellopták - mert a fizikai feladást már nem "élte meg" - nem lett szkennelve ergo NEM LETT FELADVA.
.:. bl4ze .:.
-
sirdond
őstag
Ma, több,mint 1 hónap után megérkezett végre a csomagom,hurrá. És azt hittem,hogy ilyenkor a postásnak kell fizetni a vámkezelés során kiszabott áfát és a postai megbízás díját,viszont ő csak simán otthagyta a csomagot (nem én vettem át, ipari park terület) és mikor utána felhívtam,hogy mi a helyzet, azt mondta,hogy ő nem tudna olyasmiről,hogy fizetni kellene. Néztem a Posta oldalát és ott is az van írva,mint ami a dobozon: "A küldemény abban az esetben kerül kézbesítésre, ha a címzett a vámterhet és a postai vámügynöki szolgáltatás díját, valamint a vámközvetítési díjat megfizeti."
Viszont én nem fizettem be korábban. Na ilyenkor mit tudok csinálni? Küldemény azonosítóval bármelyik postán befizethetem?
-
-
azbest
félisten
válasz sirdond #81361 üzenetére
Szerintem a kézbesítő volt amatőr és nem figyelt, hogy pénzt kéne kérnie. Előbb utóbb lehet jeletkeznek miatta. Szerintem, ha ott a papír is, hogy mennyit kéne fizetni róla, akkor lehet érdemes lenne a postára bemenni, megmutatni. Az egy dolog, hogy a kézbesítő lehet megüti a bokáját miatta, csak nehogy aztán ködösítsenek és a nav-val kavarjanak valamit a te károdra.
Nem lehet, hogy valaki fizetett helyetted, csak balfaszokkal vagy körülvéve? Esetleg tévedésből a cég fizette[ Szerkesztve ]
-
sirdond
őstag
válasz azbest #81364 üzenetére
Valószínű,hogy a kézbesítő volt amatőr, de érted, kétszer is rákérdeztem nála,hogy tuti nem kell fizetni semmit? Még azt is mondtam neki,hogy a csomagra is rá van írva,hogy csak kifizetés ellenében adható át. És simán azt mondta,hogy nem.
Egyébként eddig is az volt a szándékom,hogy befizetem,csak nem tudom,hogy mi ilyenkor a teendő, ezért is kérdeztem meg itt, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Mondjuk nem könnyíti a helyzetet,hogy jövőhéten egész héten külföldön leszek...
És igen, biztos,hogy nem fizette ki senki.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz sirdond #81365 üzenetére
Hallottam már olyat, hogy céges címre jövő dologgal kavartak és a cég nevében akarták vámolni. Amerre mostanában járok irodába, ott részben ezért nem engedik, hogy oda rendeljük a kacatainkat. Mondjuk az is bekavarhat, hogy postafiókra van irányítva a cím és az irodisták gyűjtik be időnként. De az egyetemen is postafiókra ment részben és ott nem volt parázás emiatt. Bár, amikor oda ment fizetős küldeményem, akkor a kézbesítő csaj nem hozott számlát a vámkezelés díjáról, mondván nem tudták, hogy az én nevemre vagy az egyetem nevére kell, utólag hozták ki, mikor ezt tisztáztuk. Szóval néha lehet ebből kavarodás, nehogy a cégnek terheljék be
[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Fura Bejegyzés van a postnl csomagomnál:
16-06-2017 20:51 The delivery of the item was unsuccessful HUNGARY
16-06-2017 12:07 The delivery of the item was unsuccessful
16-06-2017 10:54 Receive item at delivery office (Inb)Tegnap 23:55 belföldi kézbesítés tov. és ma ezeket látom.
Oké, hogy ma nem hozták ki, de mi ez a 2 sikertelen kézbesítés bejegyzés?
Vki látott már ilyet? Banggood pakk..:. bl4ze .:.
-
azbest
félisten
múltkor láttunk hasonlót, amikor (az én esetemben nagyobb méretű) küldeményt meg sem próbálnak kézbesíteni, hanem egyenesen az átvevőhelyre viszik és másnap hoz értesítőt róla a postás, hogy átveheted. Ha frissül a magyar rendszer, akkor valsz ki is írja, hogy postán átvehető.
[ Szerkesztve ]
-
Pogika
aktív tag
válasz sirdond #81365 üzenetére
Ilyen velem is előfordult, aláìrás után sìmán a kezembe nyomta majd ment is volna, ùgy szòltam utána, hogy ez áfa fizetèses csomag, győzködtem, mire felhìvta a postamestert, ès akkor rájött hogy elnèzte, nem elöl volt az összeg a papìrján ahogy megszokta, hanem a vègèn.
-
atee_13
őstag
Üdv!
Van mostanában olyan webshop ahonnan lehet taxfree/dpd vagy valami tréfamentes rendelést lebonyolítani telefon ügyben? Vagy jelenleg inkább csak az EU raktárosakkal oldható meg a tréfa elkerülése?
-
kovpeti
csendes tag
-
Mr_no_Name
tag
Sziasztok!
Nemrég rendeltem egy ukrán webshopból egy szemüveget. A rendelésemet az online felületen adtam le, visszaigazoló emailt nem kaptam csak azt írták, hogy majd megkeresnek. Megkerestek emailben másnap és leírták, hogy egy "dollar cardra" kell a pénzt kifizetnem, majd ha megtettem elküldik a csomagot.
A pénzt egy ukrán Liqpay nevű szolgáltatással átutaltam, majd a csomagot feladták ami tegnap meg is érkezett.
A bibi: a csomagban lévő tárgy nem az a tárgy amit megrendeltem. Konkrétan egy teljesen más napszemüveget kaptam, köze nincs ahhoz amit rendeltem. Írtam nekik egy emailt, amire az volt a válaszuk, hogy sajnálják, ez a raktáruk hibája lehet, de mivel majdnem ugyan annyi lenne visszaküldeni a cuccot mintha visszaadnák a pénzt így fel tudnak ajánlani 10% kedvezményt a kövei rendeléshez. Amikor elolvastam a válaszukat majdnem kiesett a kezemből a mobilom. Írtam nekik egy viszontválaszt amiben már kicsit határozottabban megkértem őket a pénzem mielőbbi visszafizetésére, és felejtsük el a nézeteltérést. Erre azóta nem válaszoltak, és szerintem nem is fognak.
Kérdés: tekintettel arra, hogy tízezer forintot dobtam ki az ablakon ami számomra nagy pénz, hajlandó vagyok bármilyen lépésre, hogy ezt a pénzt visszakapjam. Valaki tudna segíteni esetleg abban, hogy milyen lépéseket tehetnék ez ügyben? Mivel ez egy ukrán webshop (külföldi ráadásul nem is EUs) így halvány lila gőzöm sincs, hogy kihez fordulhatnék. A rendőrségen gondolkodom ugyan is megtévesztettek (csalás törvényi tényállása), de csak van ennél valami egyszerűbb mód, hogy rájuk ijesszek és visszautalják a pénzemet. Nyilván nem tétel nekik egy szaros kínai szemüveg, csak nem nekem kell ugatnom, hanem a rendőrségnek, vagy valami nemzetközi békéltető testületnek mittomén
-
beg
veterán
válasz Mr_no_Name #81376 üzenetére
Ugyanúgy hibáztál te is, sajnos ez egy drága tanulópénz.
Paypal-on vagy Alipay-en kívül sehol máshol nem használunk más fizetési módot külföldi oldalon, mert ez lesz a vége.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Zeki
nagyúr
válasz Mr_no_Name #81376 üzenetére
Tanulopenz. Kipostazod nekik vissza, es kersz egy olyat, amit akarsz. Es ukranoktol semmit.
-
veterán
Sziasztok
Azt hol tudom megnézni hogy a Posta a 22 EUR-t milyen árfolyammal számolja a 2017-es évben? Mert lesz egy csomagom ami nagyon határeset, a rendes ár van sajnos ráírva dollárba, de ha mondjuk 310 fölött van számolva az árfolyam akkor megúszom a fizetést.
Múltkor olvastam hogy az árfolyam számításánál nem a napi árfolyam számít, hanem előre megadja a NAV hogy most a 2017-es évben 312ft-al kell pl számolni 1 EUR-t. Szóval 6864 ft-tól már kell áfát fizetni. Ez még mindig így van, mármint hogy 1 évig ugyanaz az árfolyam?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Exelsior24
aktív tag
válasz jozsi252 #81379 üzenetére
A helyes válasz a kérdésedre az EKB = Európai Központi Bank adott napi keresztárfolyamát nézik mindig, bár volt aki azt mondta, hogy az országba beérkezés napi árfolyamot, ezt én sem tudom pontosan.
[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
chungee
addikt
Estét!
EU warehouse-ból okosteló rendelés, 6napja úton van. Ez nem számít lassúnak
-
Sentinel80
aktív tag
Én újabb érdekes esetet tapasztaltam.
Az egyik küldeményem, igaz, hogy 2-3 nap alatt ideért Japánból, és +27 napja érkezik itthon Budapestről, olyan ,,lag" ok vannak a státuszok között, hogy +7 nap telt el a amíg a dokumentumok feldolgozása státuszba került és az 06.09 én volt, most meg 06.17.
A másik küldemény, meg státuszok nélkül (csak Japán tracking státusz volt) átszaladt a vámon, pedig később adták fel 2 héttel..
(azbest tetszik ahogy nyomod a témát csak így tovább)
Szerintem ahogy azbest anno írta, itt nemcsak ember gond van, valóban nem kapkodnak, mindent szép, alaposan, ahogy le van írva csinálnak, itt egyvalaki idegeskedik max az ügyfél.
Legutúbb persze azt kaptam válaszban, hogy sajnos most a vám különösen figyeli a kisebb küldeményeket is, mert sokszor nem megfelelően vannak értéknyilvánítva, meg ugye dolgoznak a folyamat javításán, embereket akarnak felvenni, meg tárgyalnak a vámmal és persze sajnálják, hogy 1 hónapig dolgozták fel a küldeményt.
Rendeltem egy apró figurát, ami vám határértéken volt, jött a státusz, hogy vámmentes vámkezelési indítvány elküldve ....na mondom végre, gyors lesz nem lesz vámmal szívás.......ezután 9 nap múlva új státusz - vámkezelési indítvány a vám részére elküldve .
Akárhogy is, nem tudom hány országban van úgy, hogy 3-5 munkanap, esetleg 1,5 hét alatt megérkezik valami, az ügyfél meg átlag +25 nap múlva látja.
[ Szerkesztve ]
-
Exelsior24
aktív tag
válasz Sentinel80 #81383 üzenetére
A 05.04-én rendelt csomagom 05.13-án már Magyarországon volt, és esélyét se látom, hogy esetleg jövő héten megkapnám, mert még mindig "Megküldött adatok feldolgozása", először a posta udvarán rohadt majdnem 2 hetet és hozzá se nyúltak, azóta meg valahol a vámosoknál porosodik.
Ezek után nagyobb értékű dolgot csak EU raktárból fogok rendelni ha lehet, mert így mire megkapom lejár a vásárlói mindenféle védelmem, és ha hibás a termék akkor nézegethetek, mert a vételárat ennyi idő eltelte után már nem mindig lehet visszaszerezni, ha gondok adódnak a termékkel.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
Mr_no_Name
tag
#81376-#81376
semmiféle jogi lehetőség, nemzetközi fogyasztóvédelmi hálózat, anyámkínja nem áll rendelkezésre, hogy legalább beszarathassam őket? Mert ez így elég gáz.
szerksz.: amúgy ha most a jogi tényeket nézzük én nem hibáztam semmit, mert jóhiszeműen vásároltam egy webshopból. Ennyi. Gyakorlatilag tényleg elkúrtam, de könyörgöm, át lettem bszva úgymond, azt meg tudtommal a törvény bünteti ha közben pénzzel is lehúznak.
[ Szerkesztve ]
-
msam
tag
És hogy legyen egy ellen példa is.
Így kellene működni a rendszernek.Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator 2017.05.26. | 02:31
Célországba elküldve / Item sent abroad 2017.05.27. | 04:33
Célországba elküldve / Item sent abroad 2017.05.28. | 04:00
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country 2017.05.31. | 11:22
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting 2017.05.31. | 19:42
Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post 2017.06.01. | 08:53
Utánküldve / Reforwarded 2017.06.01. | 12:14
Sikeres kézbesítés / Item delivered 2017.06.02. | 09:36msam
-
ekrisztian
senior tag
válasz Mr_no_Name #81385 üzenetére
Semmit, még nem EU tagállam, meg nem is félősek, max, ha Putyin a spanod.
-
Chessmaster
csendes tag
Nekem megjött a csomagom végre:
Destination Country - Tracking Consuming: 227 ms
2017-06-14 08:19 Budapest 72 posta, Delivery registered
2017-06-13 10:59 Postal forwarding resumed
2017-06-13 08:21 Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
2017-05-22 10:17 Processing customs documents
2017-05-18 12:57 Addressee contacted
2017-05-17 12:01 Under postal customs procedure
2017-05-12 12:38 Processed in the destination country
2017-05-01 22:59 Item sent abroad
2017-04-29 16:22 Item sent abroad
2017-04-29 16:22 Item in office of exchange
2017-04-29 16:22 Item accepted by postal operator
Origin Country - Tracking Consuming: 1302 ms
2017-06-14 09:19 HU1426, Delivered
2017-06-14 09:14 HU, Handover to domestic sorting
2017-06-14 06:38 HU1426, Arrival at delivery office
2017-05-16 07:39 HUBUDA, Handed to customs
2017-05-12 13:38 HUBUDA, Arrival at border point in the destination country
2017-04-29 17:22 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2017-04-29 17:22 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2017-04-29 17:22 Asendia Hong Kong, Mailed -
varadigabor
senior tag
Csinált már valaki olyat hogy saját maga intézte a vámkezelést a CN23 Vámárú nyilatkozattal?
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
mizu
aktív tag
-
mizu
aktív tag
-
beg
veterán
válasz varadigabor #81389 üzenetére
Kérdezd meg emailben a NAV-ot, hogy mi kell hozzá. Hamar letesztel a szándékodról
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz varadigabor #81394 üzenetére
Ott kezdődik, hogy speciális engedély kell hozzá meg pénz. De a többit leírják majd.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Sentinel80
aktív tag
válasz Exelsior24 #81384 üzenetére
Látod, pont ezt írtam a supportnak, lassan az ember, bár nincs sok pénze, mégis az EU ból rendel, mert ez a időhúzás idegörlő és kellemetlen, ülsz otthon várnád a csomagod, közben malmoznak a csomagon. Nekem most az egyik küldeményem eléri a 30 napos kézbesítési időt, 2 nap alatt ért ide.
Miközben, küldtem kifele csomagot, még az is odaért, amit később küldtem Mo ról, mint az amit hamarabb feladtak nekem és még mindig feldolgozás alatt áll.
Feltettem a supportnak a kérdést, hogy mi most által válallt, garantált vámkezelési idő? válasz nem jött, csak felvettek rá egy bejelentési ticket et és kivizsgálják. Nyilván ennek semmi értelme.
Tudjátok mi jut az eszembe a vámkezelés kapcsán? A Kínai áruházban dolgozó pénztáros duo rendszere. A következő a munkafolyamat:
Ahelyett, hogy kinyitnának 2 pénztárat, mert sok a vevő és sorakoznak, 2 munkatárs áll egy kasszánál, az egyik szép nyugodtan, ráérve, megfogdossa a terméket, leveszi a lopásgátlót és belerakja a szatyorba és továbbtolja a ,,pénztár" controlling managernek, aki ,,beüti" .Szóval 2 ember old meg egy problémát, dupla idő alatt, miközben kinyithatna a másik pénztár is. Ez a process, ez lett mondva, így csinálják, kell a co-driver..
Hasonló technikai bravúr a próbafülke, +1 ember van rá: nagy 15x10cm es karton lapokon 1-5 számok pirossal, mint a bölcsiben. Amennyi ruhát viszel akkora számot kapsz. Odaadtam édesanyámnak az egyik nadrágot és system error t okoztam, nála nem volt kártya, nálam meg rosszúl volt a 4 es , de 2 perc múlva megértette a ,,szám manager" munkatárs
Az időhúzás nem csak annak rossz, aki időre vár valamit, azaz nem ér rá, hanem garancia szempontból is szívás, ha olyan a hely. Én arra keresem a választ, hogy ki kártalanítja az illetőt, mondjuk a Te esetedben, ha hibás a termék és a késedelem miatt nem tudod visszaküldeni időben.
Én nem is tudom ha szülinapra rendelnék valakinek valamit, mit mondanák? kinyomtatnám a posta support elnézést kérünk levelét és becsomagolom?..
Exelsior24 az alap paypal védelem azonban ne feledd, már 180 napos. Ettől persze nem hagynám szó nélkül, ha késve kapod meg és hibás, mert ettől még kellemetlen 30 nap után jelenteni és kötekedhetnek.
-
Sentinel80
aktív tag
válasz varadigabor #81394 üzenetére
Mivel nincs engedélyed rá, magad nem vámkezelheted, csak a futárcégeknek és a postának van engedélye rá.
Azonban olyan csinálhatsz, hogy magad viszed el a helyi NAV kirendeltségbe és ott történik a vámkezelés. Ergo mást bízol meg a vámkezeléssel, nem a postát. Ha ez nem változott, akkor erre van lehetőséged, olvasd el figyelmesen amikor az értesítő levelet megkapod, ez szokott lenni a b., lehetőség azt hiszem.
Ekkor a küldeményt megkapva nem bonthatod fel és el kell vinni a helyi NAV kirendeltségre vámkezelni. AMolyan manuális vámkezelés.
--
Azonban azt látom, hogy más forumokon és egyre dühösebbek az emberek és előbb utóbb elpattan valami.
Ezt a gyöngyszemet találtam 1 perce a googleval keresgetve a vámkezelés címszóra:
[ Szerkesztve ]
-
varadigabor
senior tag
válasz Sentinel80 #81397 üzenetére
Erre a B. opcióra gondoltam,amúgy lehet ez se lenne gyorsabb.
Pl. azt tudom hogy ha trafikban módosítani akarom a nyitvatartási időt küldenem kell egy kérvényt a vámhatóságnak.Egész megyében 2 pénzügyőr intézi a Dohánybolttal kapcsolatos dolgokat ,szóval vagy 2-4 hét mire visszakapom a papírt róla. De mondta hogy nem kell megvárnom ,másnaptól mehet a módosítás szerinti a nyitvatartás. Gondolom milyen sok ügyintéző lehet akkor a vámolásnál is. Amúgy az a baj hogy nincs semmi időkorlát a postánál ,hogy érkezéstől számított mondjuk 8 napon fel kell dolgozniuk. NAV-nál azért szokott ilyen lenni, adóigazolásnál,engedélykérésnél stb.
[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
őstag
válasz varadigabor #81398 üzenetére
OFF:
A cégvezetésnek kellene - az érkezéstől számított - 8 napon belül +b....dnia!
Szatócsboltnak elmenne a posta, de a fő feladatát azt nem látja el![ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
PostNL :
Érkezés a szállítási pontra
16.06.2017 10:54Sikertelen kézbesítés
16.06.2017 12:07Sikertelen kézbesítés
16.06.2017 20:51Posta ügyfélszolgálat telefonon : igen, látja először letétbe lett helyezve, majd újra kézbesítéshez rendelve, de a mai napra ez nincsen kézbesítőnél, nem tud segíteni. WTF
Megadta a Budapest 112-es posta telefonszámát : természetesen a KÉZBESíTÉS NEM VESZI FEL !.:. bl4ze .:.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...