Új hozzászólás Aktív témák

  • elbandi2

    tag

    Üdv,
    Még októberben vettem egy páramentesítő gépet, egy német gyártó, saját német webshopjából. Akkor a vásárlás folyamán a bolt rendszere átirányított a Paypal oldalamra, ahol azonnal ki is fizettem a kért összeget, a csomag egy héten belül megjött, és azóta is működik hibátlanul.DE!
    Tegnap kaptam tőlük egy "frendly remindert" hogy tartozásom van, 36Euro, WTF? Visszakerestem a tranzakcióim között, és összehasonlítottam az emailben küldött számlával, és valóban a 26euro szállítási kölséget nem fizettették ki akkor. Írtam nekik hogy -oké látom mi van, nem az én hibám volt, de én csak 26-al tartozom, nézzenek utána a pontos összegnek, és adjanak egy Paypal címet, természetesen fizetem utólag. Erre írja a nő, hogy plusz4Euro a késedelmi, és 6Euro a felszólítási díj!!!
    Azóta is ezen mérgelődök, hogy ez mi? Szerintetek van ilyenhez joguk? Mintha legalább egy közműcég lenne(felszólítási díj) :((( Ráadásul az ő rendszerük hibálya miatt történt! Nem nagy az összeg, inkább az elvek miatt zavar-dühít a dolog.
    Mit javasoltok, mit tegyek? :F

Új hozzászólás Aktív témák