Új hozzászólás Aktív témák

  • b0bcat

    addikt

    válasz hevizms #31152 üzenetére

    Az én konkrét esetemben annyit segíthetett volna, hogy ez esetben a feladónak kellett volna tudnia bizonyítani, hogy mit tett a dobozba, de ha ezt nem is tudta volna (ha nem kérsz postai lezárást, akkor nincs bizonyítékod ugyebár feladóként, de milyen érdekes, hogy a postai dolgozó mégis lehet hivatalos tanú, ha fizetsz ezért külön! :((), azt tudta volna bizonyítani, hogy a feladó postán még más súlya volt a küldeménynek, mint a fogadó postán, tehát nyilvánvalóan e két állomás között történt valami a csomaggal.

    De gondolj bele most ebbe a dologba fordítva: te küldöd a csomagot, majd felhív a vásárlód, hogy "b*mmeg, mé' szappant küldtél navi helyett?", holott te azt tetted a dobozba, amit megbeszéltetek. Mit csinálsz? Honan tudod, hogy a vásárlód nem hazudik, és csak "próbálkozik" nálad? Hogyan bizonyítod be, hogy mit tettél a csomagba? Ha nem kértél postai lezárást, akkor nem tudod bizonyítani. És ha ezek után feljelent a vásárlód (mert mondjuk van tanúja rá, hogy szappanok érkeztek)? :U

    Értem én, hogy a futárnak ill. a kézbesítőnek nem felelőssége, hogy mi van a csomagban, de ha eltűnik a csomagod tartalma, azért ki a felelős? A navis sztorit bebuktam. (Szerencsére nem volt veszedelmesen nagy összeg. :((() De miután nem volt tanúm az érkezett csomag tartalmára, esélyem sem maradt érvényesíteni senki felé kárigényt. :(

    Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r

Új hozzászólás Aktív témák