Új hozzászólás Aktív témák

  • ekrisztian

    senior tag

    válasz #78232832 #24313 üzenetére

    Mint minden veszélyesárunál az akkunál is DGN (dangerous good note)okmány kell.Független,hogy hajón vagy repülőn küldik.Mind a csomagolás mind a papir a feladó dolga.Na most ezen a papiron van egy rész ahol nyilatkozni kell, hogy te mindent betartottál és felelsz érte.
    Ezután ellenörzik,hogy az akku mellé került-e mondjuk TNT:) és ha igen akkor szeva,csomag marad a földön.
    Rendszerint (mikor még hajóztam) már a papirnál elvéreztünk.Ha nem ott akkor azon,hogy olyan anyagok kerültek egy raktérbe amik nem lehettek.Ha ez is ok volt,akkor azon,hogy az anyag speckó szállítást igényelt.(only cargo)turisták nem lehettek a hajón.Vittem egyszer akkukat,zselés akkut.24órába telet mire felengedtek,a rohadt aláirás miatt.Vagy álltam 72órát egy rohadt vegyianyag miatt a kikötőbe mert olyan hajóval mehettem amin max. 56 ember lehet.Ja a tartályok üresek voltak. :)
    Szóval ismerve a kínaiakat elég nehéz lehet őket rávenni,hogy betartsanak mindent szabályt és az akku vagy bármi úgy kerüljön be a raktérbe,hogy az ne okozzon bajt.
    :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák