Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Calogero

    addikt

    válasz _ATi_1 #861 üzenetére

    Ezt találtam a netrisk oldalán: ([link]

    FONTOS: Év végi évforduló esetén az előzménybiztosítás felmondását csak abban az esetben tudjuk mi elintézni, ha az alkuszi megbízást 2011. november 30. éjfélig társaságunk kézhez kapja. Minden ügyfelünket, a regisztrációnál megadott e-mail címre küldött üzenetben értesítjük, ha megkaptuk a szükséges dokumentumokat. Amennyiben visszaigazoló e-mailt nem kap, tekintse úgy, hogy nem kaptuk meg a küldeményt, ezért ismételje meg a küldést.

    Amennyiben később kapjuk kézhez a szükséges dokumentumokat, Önnek kell gondoskodnia arról, hogy a felmondást december 1-ig megkapja a biztosító. (FONTOS: minden hozzánk küldött dokumentumra, annak minden oldalára szíveskedjen ráírni az ügyfél ID-t és a rendszámot). Amennyiben az előzményszerződés nincs szabályszerűen felmondva, érvényes új szerződés nem köthető.

    [ Szerkesztve ]

  • Calogero

    addikt

    válasz _ATi_1 #865 üzenetére

    Akkor holnap irány a biztosítód és vagy személyesen felmondod [link]

    Vagy faxon küldesz nekik egy felmondó nyilatkozatot.

    Kötelező biztosítás felmondása faxon:

    Biztosító / fax
    AEGON Biztosító (06 1 ) 476 5710
    AIM Biztosító (06 1) 461 0541, (06 1) 814-7941
    ALLIANZ Biztosító 06 ( 88 ) 590 826
    GENERALI Biztosító (06 1) 452 3900
    GENERTEL Biztosító (06 1) 451 3881
    Groupama-Garancia Biztosító (06 1) 462 3680
    K&H Biztosító (06 1) 461 5276, (06 1) 461-52-19
    KÖBE Közlekedési Biztosító Egyesület (06 1) 433 1181
    MKB Biztosító (06 1) 886 6909
    Magyar Posta Biztosító (06-1) 423 4298
    SIGNAL Biztosító (06 1) 458 4260
    UNION Biztosító (06 1) 486 4381
    UNIQA Biztosító (06 1) 238 6060
    Wabard Biztosító (06 1) 6666-400, (06 1) 6666-404

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák