Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz Naturalist #2098 üzenetére

    Az agglomerációba költözéssel talán nem is lenne akkora probléma, ha az odaköltöző nem akarna napi szinten visszaingázni a városba.

    #2100 Paxker315
    Korábban városban, ~2010 óta viszont agglomerációban lakom, amikortól ~5 éven keresztül ingáztam, így kellőképpen elegem lett abból, hogy a napi munkavégzésem elvégzése érdekében 2...2,5 órát kell elb@$znom a volán mögött. Eleinte kifejezetten üdítő volt a benti munkavégzés, a szociális érintkezés a munkatársakkal. Egy idő után viszont sok minden megváltozott, így az ingázás is inkább teherré vált, aminek egy idő után egészségügyi szempontból is éreztem a negatív hatásait.

    Ettől függetlenül ha a városba kell mennem, én is autóval teszem. De nem csak azért, mert nincs BKK/MÁV bérletem, hanem azért, mert van lehetőségem dugó előtt/után közlekedni (ma már én osztom be az időmet, így nem ragadok be) és általában olyan okból megyek be a városba, amit tömegközlekedéssel nem tudnék megoldani (áru/szerszám szállítás). De ezek egyedi alkalmak, nem napi szintű rutin. Szerintem sokan élnek hozzám hasonló környezetben hozzám hasonló munkakörülmények között, amit bőven volna lehetőség otthonról végezni. Ezt kéne felismernie az illetékeseknek.

    #2099 Rive
    A mondandód első két bekezdésével tökéletesen egyet tudnék érteni, ha most nem 2023-at, hanem mondjuk <2003-at írnánk. Ma, amikor már-már gigabiten jut el az információ a legeldugottabb faluvégbe is, nem érzem úgy, hogy a mobilitás kulcsfontosságú lenne az életszínvonal emelkedéshez/fenntartáshoz. :N A harmadik bekezdést viszont ma is adom, az autók mérete az elmúlt 20 évben tényleg rossz irányba változott. Bájdövéj, a 17 évvel ezelőtti és a mai autóm is ~3,5 méter hosszú kisautó és nem félek utazni bennük. ;)

Új hozzászólás Aktív témák