Új hozzászólás Aktív témák
-
berobi78
tag
Szia, a decathlon oldalán a műszaki információknál le van írva. Erre gondoltál?
"LCD KIJELZŐ (KONZOL) PARAMÉTER BEÁLLÍTÁSAINAK (P01-P08) ÉRTELMEZÉSE
A paraméterek beállításához egyszerre nyomd meg az LCD (konzol) kijelzőn lévő felső és alsó gombot. P01 : Fényerő kijelző.
P02: Km/h vagy MP/h.
P03: Feszültség (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)
P04: Automatikus kikapcsolás (0: soha)
P05: Gyári beállítás (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)
P06: Kerékátmérő
P07: Sebességérzékelő kalibrálása (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)
P08: Maximális sebesség (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)LCD KIJELZŐ (KONZOL) PARAMÉTER BEÁLLÍTÁSAINAK ÉRTELMEZÉSE P09 - P16
P09 : Indítás megálláskor vagy egy impulzus után
P10: Sebességszabályozó maximum 22 km/h sebességhatárig (0000 = inaktív / 0002 = aktív)
P11: Nem funkcionális
P12: Elektromos rásegítés teljesítménye 0-5 (minél nagyobb a rásegítés, annál kisebb az üzemidő)
P13: Teljesítményérzékelő mágnesek száma (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)
P14: Áram küszöbérték (Figyelem! Ne próbálkozz a megváltoztatásával!)
P15: Nem funkcionális
P16: Nem funkcionális" -
big-J
őstag
Ha az osszehajto mechanizmusnal lotyog, akkor alul kell legyen egy allithato rugos mechanizmus ami a nyomast teszi az osszehajto mechanizmust vegzo tengelyre. Ezt szoktam ilyenkor kicsit megszoritani.
Amugy fontos, hogy mit milyenkor ellenorzol vagy huzol meg. Az osszecsuko kallantyut engedd ki, es az osszecsuko mechanizmust pl ha kifele feszited, sokkal konnyebb rajta dolgozni. Ami ilyenkor kozepesen laza, ha menetkeszre van allitva akkor jo szoros.
-
big-J
őstag
-
béke
aktív tag
Hali én ezeket a lötyögés, és rázós úton zörgési hibát ilyennel tudtam orvosolni ---- , miután a sok rázkódástól el is hagytam az egyik kormányváz tartó csavart és utána úgy használtam kb. 2 napig még jó hogy észre vettem az össze hajtásnál
---- Körmös alátét Na ezt aztán jól meghúztam azóta meg se mozdulnak....Bár jött máshol a zörgés de ahol csak lehet le cserélem majd ilyenre az alátéteket, barkácsboltban csavar boltban van minden fajta féle....
Alá írás :)
-
DigitXT
félisten
Szedd szét, nézd meg milyen felépítésű és specifikációjú akku
van benne. Mivel gari már nincs rá, vesztenivalód nincs. Ha ez
megvan, akkor lehet hozzá keresni kompatibilis akkut. Esetleg
csináltatni, de az megint nem olcsó mulatság. Vagy persze, ha
sikerül totál szétszedni a benne lévőt, akkor azt megjavítani.A legvalószínűbb, hogy nálad is egy vagy több hegesztés kuka,
ez megmagyarázza, miért töltött fel gyanúsan gyorsan, s miért
nem kapcsol be látszólag előzmény nélkül. Persze lehet éppen
cellazárlat is... (Csak akkor lehet megmondani, ha szétszedted.) -
DigitXT
félisten
Nem nagyon szeretik a forrasztást ezek a cellák, tönkremennek a melegtől.
Nem véletlen ponthegesztettek gyárilag, csak hát ótvar, vékony lemezekkel.
Aki ezzel foglalkozik, annak van ponthegesztője, így meg tudja javítani.Nekem nincs (egy akku miatt nem éri meg beszerezni), másképp oldottam
meg, de mivel ezzel jóval nagyobb lett a pakk, nem is a gyári helyre megy...
Pótakkunak szánom, ha egyszer össze lesz rakva: elfér majd a kormányon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...