- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #6381 üzenetére
SPAR-ban vmiért harapnak rá. Én az őrnél szoktam hagyni, ahogy kérik,
de nagyon szomorú, hogy ha nem figyel az őr vki eltolja, aztán IJB.ON: voltam motorokat összehasonlítani, tanulságos, majd beszámolok!
Elöljáróban csak annyi, hogy 25 km/h-ról a sima S1 20 méteren áll meg,
ugyanez dupla motorral pont a fele, azaz még mindig a legjobb tuning... -
Norbeey90
tag
válasz B-L-A-C-K #6414 üzenetére
Igaz én még nem régóta foglalkozom a témával, de úgy gondolom, csak azért mert tud annyival menni nem hinném,hogy fogsz, illetve gondolom itt inkább maga az "út" is érdekes volt ahogy eljutottál idáig ezzel a szerkezettel,maga a hobby faktor.Én gratulálok hozzá, sajnos bennem nincs annyi "kézügyesség" hogy magamtól tudjak ilyet csinálni, pedig igény néha az volna rá!
-
TheProb
veterán
válasz B-L-A-C-K #6414 üzenetére
Részemről nem neked címeztem a dolgot, én csak általánosságban mondtam el a véleményemet. Én se gondoltam/reméletem, hogy a vérpistikék majd a Duna parti kerékpársávon fognak 100-zal repeszteni. De ha csak azt is nézem, hogy pl hosszú, egyenes, sima úton vereti neki. Akkor is csak 1 kavicsra kell rámennie ilyen tempónál...
Mindegy, részemről nem hiszem, hogy jelen állás szerint valaha is látni fogom az értelmét annak, hogy mért jó 50< tempót forszírozni rollerrel.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz B-L-A-C-K #6424 üzenetére
Köszi
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #6442 üzenetére
Köszi! Én is szaporítom a lámpákat... Azon a hosszú éjszakán nagyon
jól jött, hogy legalább egy extra* biciklis lámpa volt a gépen. Kettő lett:
A középső nagy lesz a reflektor. Elég jó fénye van 13.5W-ot megeszik.
Szerk: csak egyelőre nem tudom kapcsolni, de ha rádugom az akkura
a 12V-ra konvertáló elektronikát, bekapcsol. (Ugyaninnen jön most az
USB töltés is a kicsiknek, kelleni fog még egy kormánykapcsoló.)*: a gyári lámpa inkább csak helyzetjelző. Ha nincs közvilágítás azzal
max. (négyzet)gyök2-vel lehet haladni, annyira nem lehet vele látni.
(Mondjuk ha autók közé megyek, feltétlenül felkapcsolom, nappal is.)[ Szerkesztve ]
-
lomha lepke
tag
válasz B-L-A-C-K #6499 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
"Millió helyen beázhat a Mantis, ha szigetelni akarod darabokra kell szedni."
Azt inkább nem vállalnám be. Akkor ez azt jelenti, hogy esőben ki se vigyem?"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
-
kano
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #7009 üzenetére
Csúcs lehetett!
Esetleg kérhetnék tanácsot Tőled, hogy egy Xiaomi Essential roller akku pakkját lehet bővíteni? Nem volna rossz, ha tovább bírná.
Köszi!„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz B-L-A-C-K #7009 üzenetére
No Gratula hozzá. Én most a Kaabo Mantis-om ismerkedek vele, szétszedtem már első defektem után a hátsó kereket...simán kicseréltem a belsőt a másikat meg meg"heggesztettem" szóval van egy csere belsőm...talán jó lesz. Most hétvégén leszigeteltem, hogy ne ázzon el sehol ha esne a fránya eső. Te mit csinálnál még rajta?
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7189 üzenetére
Lehet, félreérthetően fogalmaztam, de a 40 km az állítólagos hatótávolsága.
Ehhez képest a gyúrós kolléga alatt csak 20-25 km-re volt képest, nohiszen:
nem 20 km/h-t tartva, 70 kg-os terheléssel, szigorúan síkon használta.Szerk: végsebességre 36 km/h-t írnak, ezt el tudom képzelni olyan motorral.
Névlegesen 500W-os, szóval biztos nem ugyanúgy tekercselt, mint a Kugoo.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7192 üzenetére
Perszehogy számít a pilóta súlya, de egyenletes haladásnál marginálisan:
hatótávba ezért csak közvetetten szól bele, hiszen ritka, hogy az ember a
teljesen sík tökéletes aszfalton, nyélgázon közlekedik, egy órán keresztül.
De HA!!! úgy tudnánk tesztelni, ott a légellenállás sokkal jelentősebb.21700-at honnan lőttél? Nem hangzik rosszul, bár gondolom szép ára van.
Szerk: ah, találtam is valami ilyesmit. Na ebből 200 db "akciósan" is sok...Szerk2: én már az előző rolleredre is azt mondtam, hogy tuti legyorsulja
a 400-as robogómat séróból (mivel erős + könnyű). Ez ha jól számolom
konkrétan már erősebb is lesz nála. Brutális számok. 400A, 72V, 29kW
Ha ebből csak 80% hasznosul, még az is 23 kW keréken. 31 LESzerk3: folyadékhűtéses lesz, vagy ez a "pillanatnyi" teljesítménye lesz?
(Azt a ~6000W fűtő-teljesítményt ilyenkor szép móka lesz kompenzálni.)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7292 üzenetére
Nem-nem. A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.)
Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.
Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő). Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm. (Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)
Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7429 üzenetére
Gondolom én vagyok a helikopter, ha megkérdem, hova nem elég ez a tempó?
Úgy vélem, mivel írod, hogy javulni fog, még mindig nem vagy vele elégedett.Őszintén megmondva, én munkába járni bőven el fogok tudni 35-40 km/h körül,
nincs is igen igényem többre olyan helyeken, ahol én járok. Meg ezzel a vázzal. -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7431 üzenetére
Ilyen 200A-eknél (kerekenként!) van rollergumi, ami le is tudja rakni a nyomatékot az aszfaltra? Komolyan kérdezem, mivel már az előző rollered is olyan gumicsíkot húzott egy "lightos" indulásra is, hogy csak (és az még alig 6kW-ot vett akkor fel). Szerk: írtad korábban, hogy motoronként 150A-re hajtasz, hogy meglegyen a felvett 24 kW. Szerintem abból burnout lesz, de nagyon durván. (Nyilván ha leprogramozod, hogy az elején vegyen vissza, akkor talán használható lesz. Bár az se vicces, ha egy 50-es tempónál lenyelezve elkezdi helyben felpörgetni a kerekeket, lévén "leszorítóerő" akkor se igen lesz, ha 50-nel mész. Érdekes dolgok ezek, na.)
Ezért kell az hogy jó paraméterezhető legyen.
Igen. Minimum egy kipörgésgátlót írnék bele... villogna folyton a műszerfal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7644 üzenetére
Szerintem a Kirin S1 "mégszarabb", és mivel olcsó vétel volt a cél,
ráadásul említette a kérdező, hogy használt is jöhet, bátorkodtam
megemlíteni, hogy ár/érték arányban egy használt S1 tök jó lehet.Ui: mentem M365-tel, sikítva szálltam le róla. Nyilván ugye egyéni
preferencia, de nekem ha elveszem a gázt, ne gyorsuljon tovább...
Konkrétan számítottam a hajtás megszünésére, s nagyon rosszul
esett, hogy egy másodpercet gondolkodik rajta... Korábban írtam,
hogy biztos meg lehet szokni idővel, de nekem sajnos nem jött be
(olyan sokat meg nem mentem vele, hogy ez megtörténjen).Lehet, hogy az S1 zörög, az S1 beázik, esetleg eltörik, de nekem a
vezetősége sokkal jobban tetszik: bár lenne rajta mechanikus fék! -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7647 üzenetére
rájöttem a leg@szarabb választás
Csak hogy kontextusba helyezzük a véleményed: neked minden
gyári roller szar, ezért építesz bőven 1 MFt egyet magadnak...Nekem amúgy nem isten az S1. Tisztában vagyok a hibáival, ám
a saját preferenciáimnak az általam tuningolt verziója sokkal, de
sokkal jobban tetszik, mint egy M365 valaha is fog. Nyilván nem
mérvadó az én véleményem, hiszen nem vagyok M365 tulaj.
De csak készült közös kép, ki is próbáltam. Nekem nem tetszett.Nem úgy gyorsul, és nem úgy kanyarodik: csak a fék kéne róla...
(Egy gyári S1 arra, hogy elmenj 4-5 km-t, bőven elég. Szerintem.)Szerk: szerinted egy Kirin S1 jobb a sima S1-nél? Ha igen, miért?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7650 üzenetére
Én sem veszekszem veled, csak beszélgetünk. Hidd el nekem,
hogy nem "védem": vannak pro/kontra érveim, és azzal tudok veled
vitatkozni. Az építés úgy jön ide, hogy ha vissza nézel, akkor csak a
Te általad kipróbált rollerek közt a legszarabb az S1, mivel mondjuk
egy Kirin S1-et nem próbáltál. Az M365 után már Inokim-ra váltottál
közel 4x áron. Ami nem véletlenül egy dimenzió ugrás. Onnantól az,
hogy az S1 a legrosszabb választás volt, egy kicsit átértékelődik.Abban az értelemben nem kell rám hallgatni senkinek, mert egyéni
preferencia, hogy milyen vezetési élményt vársz, kapsz, meg tudsz
kihasználni. Kollégám, pár ezer km M365 után 100x agilisebb vele:
nyilván meg kell tanulni, és keményen hagyatkozni a hátsó fékre.Az S1 legkomolyabb hibája szerintem az elektromos fék. Kevéske!
(De ha ezt 100x nem írtam le, akkor egyszer se... ennyire "védem".)Szerk: ennyi táv alatt végigment az M365-típushiba körökön is.
Nevezetesen: sok defekt, azt megunva tömör kerékre váltás, attól
meg gyorsan az akku ponthegesztéseinek széttörése következett.
(Mindezt Budapesten, ahol tudjuk, milyenek az átlag utak / járdák:
most talán ott tart, hogy 1 éve áll, de majd 10" gumit még rárak...)[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #7652 üzenetére
Kirin S1 volt a kiindulás, ezért írtam.
Amúgy van egy Niubility N1-em is, nagyon szeretem, a fiam még jobban, mert a negyven pár kilójával kimegy vele a világból ha elmegyünk együtt valamerre. Azt mondom, hogy azért az árért nagyon rendben van (ca. 270-280$), hozza a gyári adatokat (20 km hatótáv 70 kg vezető), levegős gumik, tárcsafék hátul, app nincs, meg talán statisztika sem. Egy baja van, hogy 250 W teljesítményű, de városban közlekedni kitűnő, hegyek/dombok között meghal.
Ha nehezebb vagy, kevés a kakaó, de amúgy szerintem méltatlanul nem felkapott roller, természetesen helyén kezelve a dolgokat és nem a G30-hoz hasonlítva.
Persze egy Obarter X3, vagy egy Laotie ES18/19 biztosan más élmény lesz ha egyszer lesz egy ilyenem, de azzal például nem mennék be a városba, csak terepre. És biztosan vannak ezeknél jobb rollerek, csak nekem kb. itt a lélektani határ amit kiadnék egy ilyen eszközre.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Reggie0
félisten
válasz B-L-A-C-K #7657 üzenetére
Hat, rolleres tapasztalatom van, csak tobbnyire nem elektromos.
"de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet."
Hat hogyne Majd ezt elmondom az automnak es a kerekparomnak is, eddig rosszul tudtak a fizikat."Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal."
S1 plus mehsejtes gumival, hat ketlem.'Mit kell vele szarakodni..."
Azt, hogy egyaltalan foglalkozni kell vele, es kell hozza a telefon, ha unlockolni akarod, az meg csak ugy hajlando, ha engeded kemkedni az appot. De egyaltalan minek hozza kotelezoen app es miert nem lehet unlockolva hagyni? Mert csak, mert kemkedni kell. Semmi logikus magyarazat nincs arra, hogy miert kenyszeriti erre a felhasznalokat. Ha nem egyedul akarod hasznalni, akkor mar folyamatosan szivas vagy raszigszallagozol egy olcso telot."Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et."
En meg mindig S1 plus-t javaslok, ami meg mindig olcsobb."Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil."
Masok szerint meg kikopik 400 km utan.Egy szonak is szaz a veges: megannyi szempont van ami szerint nem jo, es nem minden embernek ugyanaz a fontos. Eppen ezert javasol mindenki mast es irja le miert is gondolja mashogy. Nem kell ezen kiakadni, fogadd el, hogy nem vagyunk egyformak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7656 üzenetére
ha az S1-nél rosszabb akkor felesleges is beszélni róla
Ez így okés, viszont a kérdező kifejezetten olcsó megoldást keresett...
Tudom, hogy van olyan az életben, hogy érdemesebb "egyszer" többet
költeni, hogy utána ne kelljen annyit, de olyan is van, hogy van az adott
célra egy keret, és slussz. Vagy vesz annyiért valamit, vagy nem, tehát
nem játszik, hogy HA kétszer annyit költ rá, akkor sokkal jobbat kap.Tudod, mindig mondom, hogy kis pénz, kis foci... Az, hogy egy idő után
megint rá tudsz költeni a hobbidra valamennyit (és akarsz is, mert ugye
rákaptál!), nem jelenti azt, hogy amúgy lett volna pénzed a drágábbra...
Nekem is teszik a Mantis Dual, de valahogy 420K csak nincs rá.Ellenberger szeretek szerelgetni, és ha kiköhögök 100K-t a javított S1
gyűjteményem, vagy legalább a felhalmozott akkupakkok kiárulásával,
akkor tudok építeni egy "nagy" akksit, ami az igényeimnek megfelelne.
Értsd: kényelmesen terhelhető 50-60A-rel, és elvisz akár 40-50 km-re.
Az azért idegesít a mostani setupban, hogy 15 km neccesen van meg!
(Tudom, menjek lassabban, de azt meg nem akarok: nyélgáz végig.)amennyivel drágább bőven megéri
Ui: te is szeretsz szerelgetni, és azért építesz egyedit, nem igaz? Nem
biztos, hogy munkába járásra megéri egy ~24 kW-os roller, de ezt már
beszéltük itt is. Hetente cserélhetnél gumit, mert elkoptatja, ilyesmik. -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7657 üzenetére
4,5 báron tartva nehezen kapni defektet
Nem tudom, hány km-t mentél az M365-tel, de ez elméletileg csak a
kidörzsöléses defekttől véd (lehet, hogy valaki csak olyanokat kap?),
más meg belemegy valami hegyes szarba, és kakukk... Amúgy én is
jó keményre fújtam az S1 hátsó kerekét - amikor olyan volt benne.
(Nem is kaptam defektet, de szvsz olyan sokat nem is mentem vele.)mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal
Erősen függ az útviszonyoktól. Bizonyos úthibákat nem tud lekezelni
a levegős abroncs, és sokkal komfortosabb, ahogy az S1 kirugózza.
Úgy általában szar úton viszont a pneumatikus kerék valóban sokkal
kényelmesebb érzésre. Ha nincsenek nagyobb huplik, csak recés az
aszfalt: olyankor az S1 az egész vibrációt átadja a lábadnak, az sz*r.
(Megjegyzem, a Pro lyukacsos kereke ezen azért sokat segít.)nincs szarakodás
Ezt a részét nem tudom, de olvastam itt, hogy valakinek letiltott meg
ilyenek, mert valami kommunikációs probléma volt a telefonjával...Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
Érzésre biztos nincs köztük különbség. De head to head tesztben a
20 kilóval nehezebb pilótával (moi) pont ugyanúgy gyorsult az S1, mint
az M365 (vékony kolléga), a végsebesség meg 1-2 km/h-val több volt.
Szerk: az M365 gyári volt ekkor, de firmware-ból lehet tuningolni rajta.
Az S1 meg ugye még a régi volt, 15A, ahhoz képest a 11A gyengusz...Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
Ezt a részét se tudom, nekem is masszívnak tűnt az M365 kormánya:
S1-en feleslegesnek érzem az oldalsó lecsukhatóságot, de tény, hogy
néha hasznos, s valóban van egy szabad szemmel jól látható holtjáték.Összességében: sokkal masszívabbnak gondolom az M365-öt, tiszta
sor, viszont kérdés, hogy rövid távokon használva, és nem mindennap
nyüstölve mennyi idő után termeli vissza a felárát? Évek esetleg?Ui: amúgy előttem leírták a tutit... Kell egy Monorim teló az M365-re,
és sokkal komfortosabb lesz. (Ja hogy az 30K. Igen. De hát megéri!)[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #7791 üzenetére
Elől-hátul MT7 van, az első tökéletes.
Hátul is nagyon jól fog, az erejével, adagolhatóságával nincs gond, de nem lehet normálisan beállítani, nem egyformán mozognak a dugattyúk, nem lehet 100%-osra légteleníteni.
A csalódást leginkább az okozza, hogy többfajta légtelenítési módok keringenek a neten, mindegyik a tuti, de egyáltalán nem biztos, hogy sikeres lesz a légtelenítés.
Saját példám: gyári légtelenítési módszer, tökéletes. Majd 3x gyári módszer, nem jó. Másik módszer, jó. Következő alkalommal másik módszer, nem jó. Majd gyári módszerrel elsőre tökéletes.
Bicajos körökben és szerelők szerint is, amíg jó, addig iszonyat jó fék. Viszont ha nem jó, nem tökéletesen működik, sok szívás lehet vele.
Működni kb mindig fog, az erejével se lesz gond, csak éppen ez nem egy 10 000 Ft-os fék, hogy súroljon, befogjon, stb.
És nem igazán tudják megmondani, mi miatt lehet rossz.
Az én hátsó fékemet Győrben vállalták volna, ők mondták, hogy értenek hozzá, van alkatrészük. Budapesten nem jelentkezett senki. Facebook csoportban kerestem szerelőt.Összehasonlításképpen, nem vagyok Shimano párti, sőt, kerülöm, ha tudom. De a Shimano fékekre mondja szinte mindenki, hogy könnyű szerelni, légteleníteni, van hozzá alkatrész, értenek hozzá, ha gond van, egy gyakorlott szerelő kapásból tudja a megoldást.
Mindez a Magura fékekről sajnos nem mondható el.De ismétlem, fully bicajon használom a fékeket, enduro műfajban, évi néhány alkalommal bike parkokban, tehát az igénybevétel bőven megvan.
[ Szerkesztve ]
rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7795 üzenetére
Azért nem értem, mert a 30-as tartományban* még pontos.
Van egy elképzelésem, hogy az lehet a baj, hogy összegyűlnek a
kerekítési hibák. Miszerint a vezérlő ugye azt közli a kijelzővel,
hogy hány ms volt egy fordulat, amiből a kijelző számol rpm-et a
mindenkori kalibrációs érték alapján, lehet nem pontosan, egész
számokkal gyorsabb jeligére, de az is lehet, hogy eleve az az ms
érték sem elég pontos, mert az erpm esetünkben tizenötszöröse
a fizikai fordulatszámnak. Kimegyek mérni, kíváncsi vagyok már!*: nyilván soha nem fog 50-nel menni, csak az elv érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs