- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenMediaVault
- Mobilinternet
- DIGI internet
- YouTube
- eBay
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4055 üzenetére
Csak eszembe jutott a friss hírek szerint jó esélyed van, hogy a teljesítmény és a sebesség miatt mindenhonnan ki lesz tiltva jövőre Járdáról és kerékpárútról alap... útra meg nem lehet majd legálisan felmenni vele, mert oda a felépítéséből fakadóan az autósok kapnának szívbajt ilyen pálcika izén álló csóka repeszt 70+szal Szóval lassan lehet hirdetni Nem kap típusengedélyt, és nincs az a jogsi amit rá tudnál húzni, hogy birtokában vagy
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz B-L-A-C-K #4068 üzenetére
Szerintem meg simán ha nagyon akarod bemész a kékekhez és mondod hogy van egy járműved ami nincs besorolva sehova, és mondják meg mittegyél hogy forgalomba használhasd...és csókolom. Szerintem ez is egy jól járható út, ha "tiltogatni" akarnak majd. Ha szerzel valamilyen engedélyt -és miért ne állítanának ki róla- akkor szerintem simán használható tiltás alatt is a "jármű".
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4100 üzenetére
"Beleraktál még 1 500W-os motort?"
Te erre:
"Nem én, egy cég, de valami brutál ára volt, azt hiszem 650e."Vagyis a válasz arra vonatkozott, hogy egy cég rakta bele és ennek az ára 650e volt.
Sajnos gondolatolvaso nem vagyok, ha meg azt vesszük hogy előtte jöttetek 1M rollerekkel már nem lepődik meg az ember semmin.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
#07746304
törölt tag
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4112 üzenetére
Nem fog 32-nél többet menni (és azt is csak 42V mellett), de ez nem is célom.
Gyorsuljon értelmezhetően, és tudjon rövidebb távon megállni. Ja és az se baj,
ha felvisz az emelkedőn, mert egy motorral elég gyengécske: sose lesz belőle
OXO, de nem is az a cél. Egy "Kugoo Dual" azért még lehet belőle idővel...Megmértem a Pro motor kerületét, korábban egy drótot tekertem köré s annak
a hosszát mértem meg, az nem lett teljesen pontos... Most lézert használtam.
Így jó közelítéssel 1 cm-rel kisebbre jött ki a kerülete: 59.5 cm, azaz 7.46 inch
átmérő. Ezért volt a 7.4-es kalibrációval elég pontos a távolságmérés korábban.
(Míg a 8.0 gyári beállítással rendesen fölé mért. Nyilván a sebességet is.)Szerk: ezzel a kalibrációval 30-31 között ugrál a jelzett érték nyélgázon. A mért
fordulatszám 846 rpm, ami 30.2 km/h a valós sebesség: nekem ennyi elég lesz.
Vmi mechanikus fék nélkül istenkísértés lenne ezzel a lélekvesztővel a 60 km/h.Hasonlóan: leszabályzott gázon 24 km/h-nál áll meg, amivel 15 mp a 100 méter,
azaz megállapítható, hogy a távmérés és a sebességkijelzés "szinkronban" van.
Motorkerékpárok esetén ez nem feltétlen van így: távot általában jól mérnek, ám
a sebességet rendesen fölé lövik. Ja és a fordulatszám ekkor 670.4 rpm, ami ha
59.5 cm-nek veszem a kerületet 23.93 km/h, szóval megint csak elég pontos.[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #4138 üzenetére
Igen, azt írtad, igazából szerintem minden ilyen lcd kijelzőhöz dukálna vmi védőburkolat, én is beszigszalagoztam ha olyan idő volt a street motionon , bár elképzelhető hogy felesleges, de jobb félni. Azt is írták hogy ilyen filléres kerékpáros kijelzők meg bírják a monszunt is.
-
-
-
anonymus89
addikt
válasz B-L-A-C-K #3758 üzenetére
Hali, esetleg van ötleted az első kerék könnyebb felpumpálására?
Ilyet találtam jelenlegOrganikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
zoltanz
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #4194 üzenetére
Király.
Nekem a felfügesztése tetszik többek között. Fékezéskor mechanikus bolintás csillapítású, ha jó össze van hangolva a vassal (vázzal).
Fékezéskor felfelé csavarja a telót, megtartja az elejét.
Az utánfutást javítja, fékezéskor, iránytartás jobb lesz, nem annyira szitál a hátulja, ha olyanok a körülmények.
Kell mivel magasan van a súlypont,
[link][ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4221 üzenetére
A link az külön van, csak nem akartam két külön hozzászólást.
A pálcika roller mindegyik olyan roller, amin állsz, és egy vékony rúd mögött teszed ezt...
A NEM pálcika rollerek ezek:Teljesen mindegy, hogy milyen vastag az OXO fellépője, nem az dönti el, hogy pálcika e, hanem az, hogy 1. állsz e rajta 2. ha igen, akkor vékony rúd mellett teszed e. A rollerek 9x százaléka pálcika, a fenti képekről meg előbb jut az embernek eszébe, hogy egy robogó, de egyelőre mindenhol rollernek hívják őket Magyarországon, holott én is úgy látom, hogy inkább nem fér be egyik kategóriába sem, de főleg nem a pálcika rollerekébe.
-
NandorHUN
addikt
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4229 üzenetére
Igen :)
Nem is ez zavart be, hanem hogy teszt roller pár km/h-vel gyorsabban ment.Newyorker:
Elvileg 45 km.
De majd tesztelem, elvileg hatótáv is 100km után áll be rendesen. Futurer úgy fogalmazott, hogy kell idő mire "felébred" az aksi.www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4283 üzenetére
Mondjuk ez alap, hogy az OXO-val meg kell várnom a szabályozás tervezetet, mert ha tényleg bevágják a német módi mintát - ezeknél nem lehet tudni - és típusengedélyhez kötik, amit nem kap meg (feltételes módban írtam), akkor szívás. Ezért az OXO-t. Harmadiknak tervezem. Veszek egy Xiaomi M365-öt, utazós rollernek előtte. A Kugoo volt az első, tanultam rajta. A Xiaomi azért olyan, ami feltehetőleg még a típusengedélyt is megkapja a 250 W-os motorra. De Ebből már a PRO ami igazán vonz. Illetve venni kell hozzá hordtáskát, tudtommal nem adnak mellé.
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4298 üzenetére
Monster és V tényleg csal, Monster olyan 25%-ot!
De Booster GT tényleg annyival megy amennyit ír általában. :)
Nagyobbat nem fogok venni, mert ugyan jó erőben vagyok, naponta kondi megvan, de 11kg-ot még így is zavaró cipelni.... Hát még 20 vagy 30 kg-ot.
E-twow GT-ben ezt szeretem, apro, mobilis és konnyű, mégis gyors és mérethez képest fantasztikusan jól megy.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4303 üzenetére
Elektromos unicycle-ről/ monocycle-ről/ egykereküről, mi a csoport véleménye ?
Szerintem rohadt praktikus első ránézésre.
[link]Kicsit drágább, de kb. akkora mint egy kisebb bőrönd amit húzhatsz magad mellett és kb. 0 helyet foglal.
Egyetlen kérdés, hogy egy ilyen pl. Budapesten mennyire vehet részt a forgalomban? Mert ha úgy mint egy biciklis, akkor nagyon jó kis eszköz.
De ha csak úgy mint egy gyalogos, akkor az nagy szívás.Külföldön ahogy nézem úton mennek vele, mintha bicikli lenne, illetve magyar srác is úton használja:
[link]Kérdés, hogy Budapesten ez mennyire lenne elfogadott közlekedési forma.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4306 üzenetére
Sajnos én még mindig Budapesten lakom, és itt mobilitás számít, ha elmegyek mondjuk bevásárolni ne kelljen magammal cipelni nehéz rollereket. Vagy mikor felmegyek a 3-ra.
65-nek nagyon sok értelme itt nincs is sok piros miatt.
EUC egész tetszetős, problémám csak az vele lehet forgalomban nem lehet részt venni vele. Akkor meg hiába a 30-40 kmh, mert gyalogosok között nem fogok ennyivel menni.
Rollerrel szemben egyébként előnye, hogy
- pici, apró méret
- jobb a rugózása", buckákat nagy kerék miatt sokkal jobban veszi
- dombon felfelé is sokkal jobban tud menni[ Szerkesztve ]
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4343 üzenetére
Ergo minden mást is oda kell sorolni, mert mind mennek 50-60-nal.
Ja nem, csak politikusék azt gondolják, hogy naná... 25 km/h mind
meghalunk, biciklivel viszont fél-istenként közlekedhetnek 40-nél, a
téren is, sőt, ők még mindezt megtehetik ittasan is. Seems legit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4348 üzenetére
Olyan 15 km volt. Nem sok, de nem is annyira kevés, és ahhoz képest a végén
még vánszorgott: a normál tempóban 3 perces út így volt 6 perc. Amúgy meg a
termék már megvan, csak ugye lovat vettem részletre. Ez az első részlet: lófax.Viccen kívül nem sokat aludtam az éjjel, de haladtam a kis programommal, stb.
Ez is egy hobbi, nem csak a száguldozás. Ill. ha sietek, ott van a motor, ami
szerintem keresztbe lenyeli akármelyik rollert hiába 10x akkora a tömege, ha a
teljesítményt se wattokban mérik, hanem kilowattokban, és két helyiértéken.Azért a dupla motorral, dupla akkuval egész jó kis masina lesz ebből. Már nem
sok hiányzik. Pl. rendes volt a gép, mert pont zárásra odavitt* a csavarboltba, a
csavarbolt meg rendes volt, mert nem hajtott el a malac faszára, mint a múltheti.
Hanem szépen kiadta a két db 12-es anyacsavart, kemény 95 Ft-ért. A baj csak
az, hogy a "finommenetes" kérésem nem ment át, normából van nekem is 10.*: ehhez kellett, hogy "leharcolt akkuval" is tartsa a valós 20 km/h-t. a bicikliúton:
megtette. Hál'istennek... meg hála a garis akkunak. A régivel már rég kakukk lett
volna. De mint minden az is megjavítható, szóval a teszt áramkört arról hajtottam.Pl. 666 rpm-re következtetek, abból számolok sebességet, 7.4 inch kalibrációval:
Voilá', valóban annyi a fordulatszám, a sebesség meg "elég jó közelítéssel" annyi,
mint a valós, mondhatni így GPS pontos. Ha 23-at megyek, akkor az 23, és kész.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen