- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
boeing707
csendes tag
Csak egy-két érdekes kiegészítés:
6NVD24 (НВД 24)
négyütemű, soros, 6 hengeres diesel motor
teljesítmény: 110kW
fordulatszám: 750f/p8NVD 36U (8НВД 36У)
négyütemű, soros, 8 hengeres diesel motor
teljesítmény: 220 kW
fordulatszám: 360 f/p8NVD 48AU (8НВД 48АУ)
négyütemű, soros, 8 hengeres diesel motor, turbó feltöltővel,
teljesítmény: 735 kW
fordulatszám: 375 f/p8NVD A2U (8НВД А2У)
négyütemő, soros, 8 hengeres diesel motor
teljesítmény: 970 kW
fordulatszám: 375 f/pA fenti motorcsalád indítása 30 atm nyomású, sürített levegővel történt, amelyet a motorokra épített, kétfokozatú kompresszor biztosított, működés esetén, a tárolás hengeres tartályban.
De ez természetesen nem lenne érdekes, ha nem a............
SKL Magdeburgi motorgyártó cég készítette volna ezeket a motorokat, az akkori DDR-ben.
Ezek a motorok hajók hajtóműveinek készültek, s készülnek a mai napig. S mint ilyenek, nagyon egyszerű és megbizható szerkezetek, generátorral összeépítve, más célra is felhasználásra kerültek. A katonáknak is pont ilyenekre volt szükségük. Ezzel a kör bezárult.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- További aktív témák...