Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Steady74 #38193 üzenetére

    "Prestonnak pl. akár mennyire világmárka, katasztrófális az ellátása. "

    Sajnos, nem csak az ellátása! Én több üzenetet, illetve levelet váltottam a Preston "Customer Support"-tal, miután a Korum részről sem a Facebook oldalukon, sem levélben, többszöri megkeresésemre sem volt hajlandó senki válaszolni. :(

    Pedig több horgászbot és egy fotel megvásárlása miatt írtam nekik; információkra volt még szükségem.

    Először nem győztek elnézést kérni, majd mondták, hogy "azonnal szólnak a Korum referensének, és az majd azonnal válaszol"... Természetesen ebből sem lett semmi. Még egyszer ugyanezt eljátszottuk, aztán feladtam.

    Végül is nem kötelező nekem Korum termékeket vásárolni... :N

    A Wychwood, Browning és Drennan cégekkel viszont ilyen szempontból csak pozitív tapasztalataim vannak.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák