Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • attilav2

    őstag

    Üdv, Acera FC-M361-8 octalinkes
    hajtóművem van, sajnos a felszereltetésekor nem cseréltettem láncot és így a 32T lánctányér kb egy év alatt tönkrement. Kerestem a neten de ehhez a hajtóműhöz nem találtam lánckereket. Valaki tud hozzá? Két elég drága variáción gondolkodom. Rendelek megint egy FC-M361-8 hajtóművet, és ha nem feltétlenül szükséges nyomatékkulcs akkor otthon a garázsban kicserélem magam a hajtóművet. Másik variáció hogy veszek Alivio FC-M410-8 hajtóművet, hozzá való 118-as octalinkes monoblokkom van tartalékba, viszont a monoblokkcsere nem annyira egyszerű, és a váltót is bizos állítani kellene az Aliviora áttérés miatt, tehát ehhez hozzáadódna a szervízköltség. Kérdés hogy hosszútávon jobban megéria e a z Alivio hajtómű? Hajtókarlehúzóm van, tehát olcsóbban kijönne ha Acera-ról Acera-ra cserélnék otthon. Szerintetek mi legyen?

    -||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-

  • attilav2

    őstag

    válasz sanzi89 #6478 üzenetére

    7-es Shimano MF-TZ21-es fogaskoszorú elbír egy 8-as SRAM PC-830-as láncot?

    Azthiszem el, én is ilyen kombinációt használtam anno. Az agyat mindenképp érdemes kazettásra cserélni, én Deore XT hátsó agyat fűzetnék be, nekem is az van és meglehetősen strapabíró, hézagolóval lehet rajta 7-es fogsort használni amíg nem lesz pénzed új váltórendszerre. A középcsapágyat érdemes ocalinkesre cserélni, a hajtómű meg legyen FC M-410-8.

    -||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-

  • attilav2

    őstag

    Van egy 2004-es Caprine cherokee vázra épülő mtb-m. Szinte minden cserélve lett rajta az évek során, váltók fék és váltókar, kerekek, monoblokk octalinkesre, hajtómű stb. Elég sokat ráköltöttem már, ezért erre a vázra többet nem akarok költeni. Amit szeretnék az az hogy az alkatrészeimet átszereltetni egy 1 1/8 as villanyakú alu vázra, mert a menetes kormányszárrögzítés elég gyenge, egy erősebb ütés éri az első kereket vagy esek akkor a kormányszár elfordul, az ahead stabilabb lenne. Amilyen alkatrészeim most vannak: Altus fékváltókarok, acera első váltó, alivio octalink hajtómű, tourney 7 sebességes váltó, deore xt kazettás agy, deore első agy, sunrims asszem cr11 32 küllős felnik, trinity v fékek(ez még az eredeti gyári 2004 es szériafelszerelés). Amiben a tanácsotokat szeretném kérni az hogy milyen telót és vázat vegyek? Jelenleg egy suntour 1"-os telóm van, ez nem szerelhető át nyilván. Amik az elvárásaim: Elsösorban aszfalt de néha földútra használnám, a váz alu legyen és mtb, a teló jó a legalapabb is
    ami aheades, egyenes kormányszár kell. Melyek azok a márkák amikkel a legolcsóbban meg lehet úszni? Váz, teló,
    ahead csapágy kormányszár stucni? A régi vázat kb mennyiért birom elpasszolni, esetleg beszámíttatni?

    -||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-

  • attilav2

    őstag

    Van valami érezhető különbség a tourney és az acera hátsó váltó között? Azon kívül hogy az acera 8 sebességet is tud? Tartósság pontosság, esetleg hegynek felfelé menetben jobban tűri a váltást? Érdemes cserélni a tourneyt vagy csak akkor ha 8s rendszerben gondolkodok?

    -||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-

Új hozzászólás Aktív témák