- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Ubuntu Linux
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Crypto Trade
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Linux kezdőknek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz freelanced #31143 üzenetére
ez keményebb lesz mint amit maummamut használ...
-
Maximum1
őstag
válasz freelanced #31148 üzenetére
ez már külső csapágyas, nem kockatengely, de ilyen nincs az országban, csak kintről lehet hozzájutni drágán.
Igazi betonszaggató lehet ez a cucc.
Ha építenék minimum egy ilyet tennék rá, de nem építek mert nem éri meg 150-200ezerért egy SS gép........46/18 elég jól lehet érezni a gép határait.
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
válasz freelanced #31148 üzenetére
Ezt neked kellene tudnod, hogy szeretsz e pörgetni, vagy nem, és hogy milyen izomzattal rendelkezel, van e erőd elindulni 46-16-tal.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
imyourfriend
őstag
válasz freelanced #31148 üzenetére
Kezdjed el egy 48-18, vagy 48-19-el. Én mikor országútizni kezdtem kb 3-4 áttételt használtam: 52-23,52-21,52-19 meg 52-18 és 28-30-as tempóval pörgettem folyton. De azt neked kell tudni hogy milyen pedálfordulattal és milyen sebességgel valamint milyen úton akarsz hajtani a géppel. Ugye ez a hátrány a fixinek.
-
Because
őstag
válasz freelanced #31148 üzenetére
én előre megvenném a 44 v. 46-ot hátra kezdésnek 18-20 csak a montimból kiindulva 38/14-16-al eltekerek bárhol városban
-
Daniel Alves
őstag
válasz freelanced #31454 üzenetére
Ezt? Szentségtörés lenne.
Én majd télen fogom az egyik nagyon régi outit átalakítani.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #31454 üzenetére
Ehhez hozzá ne nyúlj, tényleg megvetted? Ez korzózni való keró, mutogatni, talikra járni, ilyesmi.... amúgy meg vitrin-bringa...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #31460 üzenetére
Megérte, nem az a baj, hanem ezt nem szabad megbolygatni, meg átalakítani... Ez így szép, ahogy van.
A Hercules egy angol kerékpárgyártó manufaktúraként kezdte még 1910-ben, szóval több mint 100 éves cég. A mai napig gyártanak kerékpárokat...
Emlékszem, gyerekkoromban volt egy Hercules gravírozott, króm biciklicsengő kupakom. Valahol találtam, leesett egy bringáról. Őrizgettem sokáig, aztán mikor meglett az első autóm, egy Trabant, felcsavaroztam rá előre, a hűtőrács közepére... Aztán rajta is maradt, mikor eladtam...Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
imyourfriend
őstag
válasz freelanced #31465 üzenetére
Építsd át fixivé aztán gyerünk. Személy szerint csak a vázat tartom valamire valóra, többit mind ledobálnám róla. Persze ez saját vélemény.
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #31478 üzenetére
4-4,5 bart én rakok montiba (Schwalbe Hurricane). :]
Régebbi típusú / repedezett guminál többet mondjuk én se javasolnék.
Ha viszont felütöd a 4-el, akkor érdemes bele többet rakni.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz freelanced #31553 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő.
Nem 28-622 hanem 25-622, itt írják.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #31553 üzenetére
A Herki volt a tied ugye? Ha nem egy repedezett gyári gumi van rajta xx évvel ezelőttről, ami épp szétfoszlani készül, akkor talán nem olyan nagy kockázat felfújni rendesen. Egy valamirevaló outi kétszer ekkora nyomáson kezd csak el gurulni tudtommal, de nem ritka, hogy kis túlzással háromszor ennyit is beleraknak.
[ Szerkesztve ]
-
jackbacsi87
senior tag
válasz freelanced #31703 üzenetére
Ha a pumpád tudja a kb 8 bart, akkor csak egy ilyen átalakító kell hozzá. Ha nem, akkor sajna másik pumpa kell. Olyat vegyél, ami jó presta/szingo-hoz. (2 ugyan az)
-
TayRol
veterán
válasz freelanced #31869 üzenetére
ne is mondd, én is még mindig nyeregnél tartok.
-
TayRol
veterán
válasz freelanced #31933 üzenetére
DDK-k jók, Monte Grappa szuper, csak nagy darab, a Mount Ventoux az egyik titkos esélyesem, de boltban még nem láttam. Granada-t van, aki itt megelégedéssel használja/ta.
-
TayRol
veterán
válasz freelanced #31935 üzenetére
Libertyt nem ismerem.
Reviewkat olvastam, jókat írnak róla.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz freelanced #31935 üzenetére
Liberty valóban kisebb,mint pld az Argo,ennek megfelelően kényelmetlen is ( nekem )
-
D.Orion
veterán
válasz freelanced #31933 üzenetére
Nekem Liberty XXL van, no hát az se túl nagy nyereg. A Monte Grappa Argo kétszer olyan vastag, mint a Liberty.
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32511 üzenetére
Vegyél rá puhább montis fékbetétet (igen, azt, fogadni fogja), esetleg olajozd/cseréld a bowdenezésed, a felnit meg le lehet törölgetni tárcsaféktisztítóval - így kimaxoltad a low budget tuning opcióid. A felnin a barázdázás (akárhogy is hívják) szokott segíteni, ugyanis az megnöveli a fékfelületet - de gondolom most ezért felnit nem cserélnél. A betétcsere a megfelelő bowdenezéssel, felnitisztítással elég szokott lenni (ha egyébként a fékkarod megfelelő erő kifejtésére képes).
A belső hótt mindegy, esetleg a szelep minősége számít. Hogy milyen külsőt használunk, az attól függ, kinek milyen bringája van és mi célból. A slick csak kifejezetten száraz, jó aszfalton megfelelő (én Bp-en kerülném e típust). A fehér nyergekről nincs tapasztalatom, de idővel úgyis mindegyik szétmegy... azért az elég valószínű, hogy a fehér hamarabb csúful.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz freelanced #32511 üzenetére
A felni sokszor jobban számít mint a fékpofa, hiába van neked jó fékpofád ha képtelenség megfékezni a felnit mert annyira szar, fordítva még csak csak működhet a helyzet. De akkor a legjobb ha mindkét dolog passzol. Személy szerint XLC-t használok, [link] ilyen van fent, ez 3 komponensű és cserélhető fékbetétes cucc ami azért jó mert a házat csak egyszer kell megvenni és benne bármilyen betétet lehet használni mely kompatibilis. Tudom ez így hülyén hangzik, de nagyon sokféle betét jó bele. Elején picit drágább mivel van ára a háznak aztán idővel jobban jársz vele. Ráadásul ez a fej egyszer be van állítva és csak a betétet kell cserélgetni ami nem nagy kunszt, max pár perc. Belsőből continental van fent, 1400 forint körül van és jól bírja, külsőm is continental de 5-6ezer forint körül már lehet jóféle 622-23-at találni. Külsőből pl Bontrager R1 esetleg R2, előbbi drótperemes darab. Annyival másabb hogy a bontrager jobban kopik mint a most fentlevő continental grand prix, persze fele annyiba is kerül. De kb harmada lehet a futásmennyiség amint elnézem.
(#32515) D.Orion: Majd ha némelyiknek letörik a carbon villából a tartóelem akkor elgondolkodik, hogy megérte e. Oké hogy súlyra meg fékhatásra jobb de a probléma is több vele mint a mostani darabokkal. Ráadásul bowdenes, atya ég.. Mondjuk fékváltóval nehéz lenne megoldani a hidraulikust az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz freelanced #32519 üzenetére
Ülésből nekem Bikefun Granada van a régebbi gépemen, az egy kellemes nyereg és használható béléses nadrág nélkül is. 13ezer km után csak a festék kezdett el lekopni róla, nem gondoltam volna hogy ilyen sokáig bírja ez a "filléres" nyereg. [link] Itt van a bontrager r1-es, nekem azért van r2 mert majdnem ilyen árban megkaptam azt. Persze az már hajtogathatós, de amúgy jó áruk van ha jól tudom 11ezer körül/darab az újabb féléknek. Rosebikes-ról megéri ha tudsz Paypallal fizetni, ott nagyon olcsón árulják a gumikat és első vásárlás mint feljebb taglaltam díjtalan, 3 nap alatt ideér a portéka. Vittoriát meg CST-t nem ismerem, nekem ezek a drágább gumik olyanok hogy simán bedöntöm a kanyarban és a bringa ott megy ahol én szeretném, nem üt a gumi meg nem ugrál az úton.. persze ezt meg kell fizetni, de van rubena is 1600-2000 forintért de az nem bír annyi km-t mint ahány ft-ba kerül kb.
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32551 üzenetére
A hosszabb fékpofával azért még sokat nyerhetsz.
-
zoli03
őstag
válasz freelanced #32551 üzenetére
Vannak nagy benyúlású két forgáspontos országúti fékek, elég sok típus, többféle méretben. Mérd le, hogy neked mekkora kéne.
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32551 üzenetére
Vegyél egy jófajta színes (piros vagy sárga) fékpofát!
Most kapott egy teljes felújítást a rohangálós v-fékes bringám és ha összehasonlítanám, akkor kb úgy fog most a sárga pofákkal hátul, mint a régi noname pofák elől.
Ismétlem, ez csak a hátsó!
Elől is ugyanazt a sárgát kapta és úgy fog mint állat, nem tapasztaltam ilyet mostanában pedig volt/van piros betétem outin.undefined
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32577 üzenetére
Valószínűleg tudod, ha meghatározod a mostanik pontos típusát / méretét.
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32577 üzenetére
Figyelj! Az a lényeg, hogy ne noname legyen.
Ha szanaszét koptatott és/vagy szétkeményedett 5-10 éves fékpadok vannak rajta, nem is fog sose fogni, csak csúszik rajta.
Sokat számít a jó fékbetét!undefined
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32580 üzenetére
Mindig az 5 méteres körzetében maradok, és nem lakatolok.
Nekem ez vált be. 0 Ft :][ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32582 üzenetére
Igen. Mindenhol ezt csinálom, de azt is csak úgy, ha rálátok. Vagy ismerősnél / ismerős helyekre rakom le addig. Azt szoktam még megkockáztatni, hogy kint hagyom, ha üvegfalon/ajtón keresztül rálátok. Az én bringáimra nem lehet csak úgy felpattanni - pár lépés és utóléri a tolvajt a végzete. :]
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32592 üzenetére
A nyeregnél én sokszor egy kicsit döntök előre, mert jobban megtart. Ezt neked kell tudnod, próbálgasd! A másik viszont a felépítése. Én évekig keresgéltem, míg rájöttem, hogy az anatómiai lukas a megfelelő, abból is a viszonylag hosszabb, szélesebb fajta. Ilyesmi:
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32596 üzenetére
Szokni lehet valamennyit, csak nem biztos, hogy érdemes... Ha megtalálod a megfelelő szélességűt, amin kifejezetten géles vagy lukas középen, akkor nem kellene sehogyan sem nyomnia.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32582 üzenetére
U lakat. Ennek még mindig visszatartó ereje van, és inkább választják a gyengébb célpontot, sodrony lakattal zártat.
Szerk.:
Ez abban az esetben érvényesül, amennyiben nem valami nagyon kirívóan szép a többitől.
Ha beillik a sorba, inkább gyengébb célpontot választanak. Persze nem minden esetben kell úgy venni, hogy mindenhol ahol lezárod napi több bringa tűnik el, csak így célszerű gondolkodni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
nagyúr
válasz freelanced #32957 üzenetére
Úgy vagyok vele hogy ha már ez került rá akkor amíg bírja használom aztán majd idővel cserélem jobbra. Ma fixáltam le a bringát, jövő héten már hozom el és hajtom is. De ki tudtam ma próbálni.
Sokat a gumitól nem is várok mert ahogy néztem ez tényleg belépő kategória.Més que un club!
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #33092 üzenetére
Én is lőttem egy LIDL sisakot, egész jó. Elsőre tévedésből egy XL-est hoztam el, nekem elég kicsi fejem van, felpróbáltam otthon, belenéztem a tükörbe, és felröhögtem, mert úgy néztem ki benne, mint egy gomba...
Másnap kicserélték kisebbre... Tettem rá pár fényvisszaverő csíkot, meg van rajta hátul ilyen LED-es villogó, ami leszedhető.Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #33099 üzenetére
A sötétebbik szürkét sikerült, már csak az volt a méretemben. De az előző sisakom is ugyanilyen színű volt, szóval ha lett volna választék, akkor is ezt hozom el valószínűleg.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
gergo5991
őstag
válasz freelanced #33256 üzenetére
bringáztál előtte vagy utána? elestél biciklivel? simán megtörténhet minden
-
torzo
Ármester
válasz freelanced #33256 üzenetére
Ha te is lejöttél azon a pályán, akkor igen!
Amúgy meg ortopéd sebész kellene, hogy megvizsgáljon. Ha kell hozzáértő, megírom priviben! -
torzo
Ármester
válasz freelanced #33263 üzenetére
Félreértés ne essék, nem vagyok térdszaki, csak az enyém már túl van a műtéten és élénkek az emlékeim.
Ha a térded belül fáj, éppen a két csont (comb és sípcsontok) ízfelszíne között, ráadásul nyomásra érzékeny, és volt már, hogy elakadt mozgás közben, akkor szinte tuti, hogy meniscus szakadásról van szó.
Ez magától nem gyógyul meg, rendszerint arthroscop-os technikával operálják spinális érzéstelenségben.
A beszakadt részt kiveszik, a maradékot megfaragják, gyalulják, borotválják, szinte szó szerint erről van szó, az enyémet kivetítőn láttam is, bár nem voltam kíváncsi rá.
Reméljük, nektek nincs ilyenetek, de azért jó ezt szakira bízni.
Amúgy meg a rtg a meniscus sérülések diagnosztikájában semmit sem ér, mert a porc átereszti a rtg sugarat, nem vizsgálható vele. A térdbajok diagnosztikus módszere az MRI. De mindenekelőtt a hozzáértő doktor kell! -
Maximum1
őstag
válasz freelanced #33263 üzenetére
Mielőtt valamelyik fórumtárs elvállalná a műtétedet a pincéjében, szerintem egy egyszerű megoldással próbálkozzál.
Engedd lejjebb a nyerget, szerintem túl magason van.
Ha nem változik semmi akkor feljebb emeléssel próbáld meg.
Ez sem jó akkor kérj időpontot a pincémbe. -
tag
válasz freelanced #125928 üzenetére
A Magyar Kerékpárosklubnak szoktak lenni, régebben voltak bebiciklizés néven futó rendezvényei, ahol egy túravezető megmutatja, elmagyarázza a bringás közlekedést egy kisebb túrán. Nem voltam ilyenen csak olvastam róla.
Az én tapasztalatom az, hogy kerékpárral érdemes lehet más útvonalakat választani, mint autóval. Minimális többlet menetidővel lehet, hogy egy sokkal komfortosabb útvonalat választasz és kevésbbé unja meg az ember.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
b4zsi-
őstag
válasz freelanced #128686 üzenetére
A topikgazda jól összefoglalta ebben a kommentben a lényeget. [link]
-
ivana
Ármester
válasz freelanced #128689 üzenetére
RR 520 vagy 540? Az RR340-et felejtsd el az tragédia.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz freelanced #128689 üzenetére
Itt kissé nagy lett a szórás,nem lehet 60e forintos kerékpárt 120 ezressel összehasonlítani.Ahhoz,hogy tudd merre is vedd az irányt,sokat segít a meglehet kissé terjedelmes,de elég sok infót tartalmazó összefoglaló a témakör elején.Hidd el megéri az a félóra olvasás mielőtt vásárolnál valamit,jó esetben évekre.
(#128687) b4zsi-...lehet ennyi kellene legyen az összefoglaló is: Keress.Csatolj.Kérdezz.Okulj.Vásárolj.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
b4zsi-
őstag
válasz freelanced #128689 üzenetére
Új:
[link]Nekem a cross trekkingem Montana volt akkor még 27 sebességes (2013) és nagyon szerettem. Ár-érték arányban szerintem megérte abban az időben. Ahogy nézem a többi márkához képest a Montana továbbra is kedvezőbb, de nem annyira elterjedt a mindennapokban.
Használt:
[link][ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz freelanced #140279 üzenetére
csapatós swift
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz freelanced #140283 üzenetére
definiáljuk azt hogy közlekedési eszköz. rekreációs célra kell, vagy mindennapi eljutni A-ból B-be?
mert írtad a rekut, ami túrázásra meg országúton csapatni tök jó, de pl városon belül abszolút nem praktikus.
illetve írtad hogy nem tekerhetsz, ennek gondolom valami egészségügyi oka van, ez permanens, vagy javulhat a jövőben?
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
6030D
Ármester
válasz freelanced #140286 üzenetére
sérv vagy más gerinc probléma?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz freelanced #140291 üzenetére
Rá kell guglizni,valahol biztos van.
(#140289) samujózsi ...nekem inkább a bringás élmény hiányával van gondom,bár ki tudja,lehet ha kipróbálnám újragondolnám.Terepen persze amúgy is felejtős,így tehát nem játszik,de a láb vérellátása,azzal,hogy kvázi a vérellátó motor magasságába hozod,csakis javulhat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #162472 üzenetére
Esetleg jó lenne többet tudni a hölgyről. Milyen korú és sportolói előéletű személy? Lehet más volna célszerű egy sportoló egyetemista lánynak, mint egy sportot csak tévében látott panellakó családanyának, vagy egy idősebb és törékeny mamának.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #162506 üzenetére
Senki más nem írt erre semmit???
Hát igazán nem én vagyok a te embered, csak gondoltam tisztázom a részleteket remélve más majd jobban átlátja a helyzetet.
Én régen erre trekking-et mondtam volna, esetleg cross trekking-et attól függően, hogy szempont-e a városi közlekedés, felmálházás, kiegészítők ráaggatása, vagy csak maga a puritán bringázás, esetleg sport jelleggel.
Erre régen volt még egy fitness nevű kategória is, de azóta én lemaradtam pár körrel és elterjedtek a 29" kerekek és megjelentek új kategóriák is, mint mondjuk a gravel bike, stb.
Ezek közül bármelyik jó lehet a hölgynek, de a legésszerűbb tanács az volna, hogy menjen el és próbáljon ki párat. A legtutibbat ő fogja tudni mondani, ha meglátja melyik hogy viselkedik alatta. A boltos segíteni fog a kiválasztásban és gondoskodik majd arról is, hogy az alap beállítások és méretek stimmeljenek.A teleszkópos villa nem egy akkora fegyvertény ebben a kategóriában, de azt sem gondolom, hogy fél kg plusz akkora hátrány lenne. Nem a súlyon fog múlni, hogy megszereti-e. Persze előny ha fel tudja vinni a lépcsőn.
De előbb választanék egy kőnehéz bringát kicsivel jobb alkatrészekkel, mint fordítva. Szerintem a váltás legyen Deore és a hajtás legyen legalább Alivio szintű. Nem tudom ez mennyire reális ebben az árkategóriában, lehet bilibe lóg a kezem. Használtan én úgy kb 7 éve kb 120k-ért fogtam ki full XT szettet (persze már akkor is korosnak számított, de ezzel nincs baj amíg karban van tartva), szóval a használt piacon biztos akad majd Deore szint.
Ha a bringa kezelése könnyű és határozott, az szerintem nagyban befolyásolja az élményt. Egy precíz váltóval ami azt csinálja amit kell, könnyű megszeretni a sportot. A többi alkatrész mint a villa, kerekek, kormány, nyereg szerintem kevésbé fontosak. Ezeket a legegyszerűbb cserélni később könnyebbre vagy jobbra. Persze a két kerék az a bringa értékének egy egész nagy részét kiteheti, szóval azért lényeges tényező.
A villa ha rugózik az sosem probléma. A funkció szerintem többet tesz hozzá az élményhez, mint amennyit a plusz súly elvesz. Én egy kőnehéz rugós villát is tudtam értékelni anno. Többre, mint egy merev villát. Főleg ha lemegy majd az útról, akkor egy fapad rugós villa is sokat jelent a rázkódás elszigetelésében. Ha jól karban van tartva, akkor még gyorsabban is mozog, mint egy középszerű levegős villa. Persze csillapítás hiányában a visszaútnál a végállás ütközést érezni lehet a kormányon*, de a berugózás az tényleg nagyon reszponzív ezeken.
Egy szó mint száz, ha merev vagy rugós villa, akkor én rugós párti vagyok.
* Igazából ez az egyetlen dolog ahol észrevenni nincs csillapítva - ami nem mindenkinek fontos, én a levegős villámat is a leggyorsabb csillapításon használom és hát lehetne még reszponzívabb...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű/ Új állapotú Seiko Spirit SBTR029 Ice Blue Chronograph! Foxpost van!
- Kugoo G-Max 500W os Nagytestü elektromos Roller -Kedvezö Áron! 161 meg
- Armaf club de nuit intense szett
- Eladó Seiko Prospex SAVE THE OCEAN Padi Special Edition The Great Blue
- DJI Mini 3 Pro Intelligent Flight Battery akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen