Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mauimagic

    aktív tag

    válasz jjeahh #272376 üzenetére

    Amazfit Stratosom volt kétféle, utána egy T-Rex. Ezek a felső kategóriás óráik. Miután elegem lett a szopásból, vetem inkább egy Garmin Instinct-et, ami egy alsó kategóriás Garmin. A hardware és az összeszerelés is jobb, de a lényeg: a software tényleg fényéveket ver a kínai órákra.
    Kedvencem az, mikor a Stratos 3 bringázás közben össze-vissza kezdi mutatni a pulzust, leveszed a karodról (optikai HR), majd negyed órával később is mutatja a random változó "pulzusodat". T-rex szintén.

    Kínai karbon keréknél meg a minőségi már nem sokkal olcsóbb, mint a "nyugati", viszont ha olcsót veszel könnyű beszopni. Nekem 1000 km alatt adta meg magát először a noname kínai agy kazettateste (gariba küldtek egy másik szart), majd a csapágyak is.
    Vettem inkább egy normális agyat, a szétszedésnél derült ki, hogy szerelhetetlen a kerék, az elvileg high tech kínai Pillar küllőket annyira túltolták menetrögzítővel, hogy roncsolás nélkül még centírozni sem lehet.
    Olcsó volt, de ha beleszámolom a szopást meg az agycserét, lassan "normál" karbon kerékszett árban vagyok, ahol nem az Aliexpress jóindulatán múlik a garim és a cucc használtpiaci értéke sem egy marék apró.

    Nagyobb értékű, főleg bonyolult cuccoknál sokszor drága zsákutca a kínai vonal.

  • Fall-N

    veterán

    válasz jjeahh #272376 üzenetére

    A Xiaomi azért jelentősen drágult, pont ezért a Redmi és a Poco kompenzálja náluk. Mondjuk a Poco sem annyira olcsó már. Amazfit is drágult, csak a kategóriában nem nagyon van vetélytárs, egymással versenyez az Amazfit a Mi Band szériával. Az Apple Watch, Garmin sportórák kategóriájában nem árulnak semmit, így olcsónak tűnnek, de szemrebbenés nélkül 40-50 ezer tőlük is egy alap GPS karperec/óra. A Huawei mielőtt le lett építve simán drága volt, nem is kicsit.

    Ha tényleg komolyabban tért nyernek a kínai gyártók, akkor kénytelenek lesznek emelni, mert a nagy központok, kutató és fejlesztő részlegek vinni fogják a pénzt, úgy ahogy a normális szerviz hálózat is, ami jelenleg nem is létezik. Ha bármi probléma van, lehet visszaküldeni Kínába, ami innen Európából nem olyan olcsó, mint náluk, ahol a Kínai Állam támogatja a csomagküldést. Jelenleg is sok kisebb kínai gyártó termékét kapni, de maximum Európai raktáruk van itt ahová a bolt visszaküldi a selejtet. Van sok kínai komplett bicikli, nem véletlenül nem nagyon látni a boltokban. Pár webshop árul ilyeneket, de a legalja gyártóktól (lásd Vigor és társai), na meg Sava biciklit látni az Alzán. Semmi komolyabb nincs jelenleg.

Új hozzászólás Aktív témák