- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166111 üzenetére
Kérdés minek kell oda a tizedes pontosság. Én azt tapasztaltam,hogy pl.a Race Kinget kissé alacsonyabb nyomáson használtam mint az Ikont,pedig mind2 oldalfala elég vékony.
(#166110) MZsoltee...majd mérjétek meg,kíváncsi vagyok a súlyára.Ha másképp nem is,legalább személyi mérleggel (én is úgy mérem),levonva belőle a saját súlyod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #166141 üzenetére
Mennyin tartsam, ha alapozni akarok? Én csak örülök, ha lehet feljebb menni, akkor nem előznek meg a bubisok :D
Tegnap a TREK-es körömön is próbáltam figyelni, itt mondjuk a mászás miatt ment feljebb is. Akkor ez tulajdonképp egy alapozós tekerés volt? Egyáltalán nem éreztem magam fáradtnak, kimerültnek utána.
[ Szerkesztve ]
-
#75376384
törölt tag
válasz jjeahh #166152 üzenetére
igen, nagyon sok megközelíthető bringával, van rengeteg "kiépített" bringaut (van tàbla ) Van, hogy a csúcsra fel kell cipelni, majd onnan le lehet csapatni. A lehetőségek tarhaza kb. végtelen.
(#166157) xy.zsolt: ezt sajnos nem tudom megítélni. nagyon sokat turazunk, 2000 felett is bőven es mar semmi különbséget nem érzek. meglepő mennyire gyorsan alkalmazkodik az ember, ha rendszeresen csinálja az ilyen alloképességi dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz jjeahh #166189 üzenetére
Van, csak a te felhasználói szinteden nem látod. Volt itt pár hete egy új kerékpárt kereső és azt mondta, hogy a trekking geoját érezte első ráülésre kényelmesnek. Egy kezddőnek, alkalmanként túrázónak hiába ecseteled a monti sportosságát, nem fogja érezni az előnyét.
Bár itt vagyok a topikban, nem megyek túl sokat. Jobbára aszfalton, mezőgazdasági földutakon és folyótöltésen mozgok, de én is elégnek érzem magamnak a (cross)trekkinget, nem hiányolom sem az outit, sem a montit, sem a gravelt.
Három éve a Mali kb. 140k volt, nem igazán találtam hasonló felszereltséget jobb árban, többet költeni pedig nem akartam rá egyszerre.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
RetepNyaraB
veterán
válasz jjeahh #166203 üzenetére
Hamár: valahol olvastam alapvetésként, hogy a kormányt fogva az a jó, ha a kormány és stucni találkozása pont kitakarja az első agyat. Na ezt képtelenség elérni nálam és retek kényelmetlen is lenne a végeredmény, akárhogy variálnám a nyerget, meg az állítható stucnit
Szóval ez gép függő, vagy tényleg alapvetés?[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
woodworm
veterán
válasz jjeahh #166203 üzenetére
Így néz ki, pontos méreteket nem találtam róla. Nekem megfelel, szerintem nem volt túlárazva és elfogadták a patikakártyát (deca pl. ne fogadja el). Nem mellesleg rendesen beállítva érkezett, belehajtottam még egy ezrest szezon végéig, nem kellett utánhúzni, állítani semmit
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #166203 üzenetére
Igazából ugyan azt játszod a kezdő emberekkel, amit az endurósok játszanak veled.
Ők enduro bringára akarnak rábeszlni, mondván, hogy a felhasználásod miatt jó az neked.
Te meg a kezdőket akarod XC merevre rábeszélni, mondván hogy jó az nekik.Mindenki mindig azt nyomatja, ami hozzá a legközelebb áll.
Egy olyan embernek, aki havonta 2-3x bringára ül, megy évi szinten párszáz km-et, annak teljesen felesleges drága bringát vennie.
Ott vannak a Decathlonos riverside-ok, átlag felhasználásra teljesen tökéletesek. Ha betonról lemész kicsit, akkor sem fog szétrobbanni a kerékpár (nyilván nem kell vele ugrálgatni, mert nem arra való). -
#75376384
törölt tag
válasz jjeahh #166152 üzenetére
Hogy egy picit részletesebb választ adjak. Ez a fajta út a legjellemzőbb:
Gyakorlatilag minden ív, emelkedő (amin jármű még képes felmenni) megtalálható, a legkülönfélébb magasságokban. Aztán az extrémebb fazonoknak ott vannak a terep (gyalogos turistaútra hasonlító) utak. Oda én már biztos nem mennék. Illetve maguk a turista utak, de lényegében bárhova felmehet az ember, ha éppen nincs lezárva vmi miatt, akkor akár a Matternhorn-ra is viheti a kerékpárt.
Ma egyébként ilyen úton mentem nem keveset. Odafele szenvedés volt felkaptatni, de visszafelé gyakorlatilag csak gurultam. Most már értem mit esznek ezen a népek, ez az eszeveszett lefelé csapatás nagyon adja.
(#166185) gabro0: igen elég feelinges tud lenni, bár amikor már a seggemen veszem a levegőt, a táj a legutolsó dolog és leszűkül az egész az emelkedő végére. Az igazán szép helyek azonban, a különböző pass-ok és meredekebb/hosszabb hegyi utak, több napos túrák. Azoktól még elég messze vagyok. Képet szívesen töltök fel, bár nem tudom ki mit szól hozzá. Ez a mainak volt a végállomása:
Fotók terén ez az 5 megás limit nem könnyíti meg a szelektálást.
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #166222 üzenetére
jjeahh: Megvolt a bringamosás? Na jó, nem cukkollak többet.
Gondolkodok valami olcsóbb biciklis computerben, mert most hogy jelenleg telefonhoz van párosítva CAD és HR szenzor, nagyon meríti (főleg ,ert a wahoo appja esetén végig megy a screen, strava appnál ez nem gond, csak az meg nem támogat már szenzorokat). Viszont nem szeretnék rá egy vagyont költeni.
Nagyon jó lenne a Galileo support, de annyit nem költenék rá. Viszont az jó lenne, ha tudna point-to-point navigációt, hogyha esetleg valami ismeretlen erdei ösvényen megyek majd Pest környékén, akkor ne tévedjek el. Üzemidőt jobban preferálom, mint a színes kijelzőt.Kész vagyok kompromisszumra, szóval ha van értelmes telefonos applikáció, ami hang alapon tud navigálni/simán jó térképek vannak benne, akkor elég, ha a bringára valami olyan megy fel, ami képes rögzíteni és társalog a szenzorokkal is.
Ilyen igények mellett (külföldi rendelést is beleértve) mi lehet az a minimum modell, ami nekem kellene? Eddig az igsport márkát nézegettem ali-n, de így látatlanban elég nehéz .
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166208 üzenetére
Bár nem törvény,attól nagyon eltérő outi,cross,trekking vsgy xc szerinzem biztos nem jó.
ZolkoW...csapásszám? 40?
bardi...az ilyen 1napos rozsda eltűnik azonnal az olajtól,ne is foglalkozz vele.
Más...Voltam a dunakeszi tízpróbában és úgy néznek ki a bringás polcok mint az ósanban a száraztésztások néztek ki a kijárási tilalom közeledtének pánikjában.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #166237 üzenetére
Gondolom azok magánszemélytől mennek, igaz? Mert akkor nem biztos, hogy be merném vállalni próba nélkül. De megnézem, köszönöm.
Amúgy a Bryton mennyire ajánlott? Csak mert többször jött szembe valakinél Strava-n, hogy már megint elszállt a Bryton.Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #166268 üzenetére
Az szép. Nekem az első MILC-em volt használtan onnan, igaz boltból. Meg persze apróságok.
Ránéztem, hát én nem nagyon láttam 530-at EU-s webshop ár alatt, biztos itt is le van rabolva a piac .
Ja, gondoltam, csak az ember mindig aféle hajlik el (negatívan és pozitívan is), amiről többet hall.
Használtban amúgy mennyiért lehet behúzni egy ilyet? Mert ha még azt is sokallom, akkor nem várok annyit.Szerk.: ááá, lejjebb görgetve erre is válaszoltatok
xy.zsolt: köszi a tapasztalatokat!
metrion: , megnézem.Még egy kérdés, mielőtt feleslegesen pénzt adok ki: tudtok értelmes navigációs appot androidra, ami terepen is el tud vinni? Mert ha ez így megoldható, akkor nem biztos, hogy kiadok több tízezret computerre.
[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
P11
csendes tag
válasz jjeahh #166290 üzenetére
Nagy a dilemma bennem a merev és a fully között. Úgy látom, anyagi szempontból 6-700k körül trail/am fully-t újonnan csak gyenge felszereltséggel lehet kapni, használtan ki lehet fogni de lutri, merevet viszont újonnan már jobb felszereltséggel, de a fully jobban vonz.
A pluszos kerekektől tartok, nem próbáltam még, de látszatra túlzónak tartom. Sima erdei utakra meg lehet "lomhább", nehézkesebb tekerni.
Könnyebb lenne a pluszos mint a 29-es?Trek Roscoe 8 és az Ibis szép bringák, de sokkalom a 68.5° HTA-t és keveslem a 120mm-ert. Egy trail/am-nek inkább legyen 67-66, és minimum 130-140.
A Trek meg 15 kg (M), merevhez képest szerintem ez sok, nem? -
parandroid
nagyúr
válasz jjeahh #166313 üzenetére
VO2max edzésnek jó volt. Futáshoz csináltam eleget, úgyhogy azért bírom. Direkt hőségre szoktam időzíteni, hogy edződjek. Bár most nagyon nem ezzel kéne szórakoznom, így fél év kihagyás után. Meglepő módon jólesett amúgy, kicsit kikormolódott a rendszer.
6030D: 90 a regen? What?!? A többit értem.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #166333 üzenetére
A bringa sok karcolással-nyúzással túlélte, illetve majd megy a szervizbe, hogy nézzék át, van-e olyan baja, ami kívülről nem látható. A bal hajtókar is elgörbült, a kerekekben nyolcas lett, ilyenek. Pár hónapos bringa...
És a jó rész: rajtam egy karcolás sincs, szerintem nem is értem a buszhoz. És előtte mentem egy nagyon jó 40-es kört!jjeahh: ez a kanyar szörnyű. Szűk meg minden, elég sok baleset van, úgyhogy komolyan mákom volt, hogy 'csak' a bringában esett kár.
[link]
Ott jöttem, ahol a biciklis, a táblás oszlopnál csapódott a bringa a korlátba. A busz már a forgalomtól elzárt részt is átlépte.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166373 üzenetére
Lefele kell fékezni és hajtani egyszerre. ...amúgy télen jöttem már úgy le hegyről,mert majd megfagytam.
INTELIgent...mutasd hol nyikorog,és főleg hogyan,éles fémes recsegés,vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#75376384
törölt tag
válasz jjeahh #166418 üzenetére
Mi az hogy meleg? Ma 13 fokot irt és a három vékony réteg tocsogott a vízben. Kívül vízhatlan kabát, belül meg melegem volt. Lefelé meg fáztam a három vastag réteggel és a szemerkélő esővel.
A kulcs az lesz, mint túrázásnál, viszek több váltóruhát. Már csak valami jobb táskát kell néznem és szerintem ez a része megoldódott. Illetve a kaja, mert tápláló és kevés helyet foglaló dolog nem sok van. Viszont sokkal jobban kimerít mint mondjuk egy 8-9 órás intenzív túrázás. Illetve abban az esetben könnyebb kaját vinni. -
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #166572 üzenetére
Ez kb triálozás az erdőben
Szombaton jött velem szemben egy lejtőn egy fiatal srác, szerintem 18 alatti lehetett, és volt egy kidőlt fa. Bennem azt látva abszolút fel se merült, hogy átgurulok rajta, még emelni is viszonylag magasra kell. Kölök meg jön szembe, felrakja rá az első kerekét, majd nyom egy bunnyhoppot és átmegy rajta, felháborító volt
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166572 üzenetére
Ez nagyon jó! Semmi természetkárosító farolás,semmi techno,vagy metál zene (elején azt hittem nincs is hangja ) ,csak csendes,nyugodt,technikás mászás. Persze ez is pont úgy össze van vágva mint a lefele csapatásosak,a pihenések,lábletevések kiszűrve belőle,de tetszik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gabro0
őstag
válasz jjeahh #166438 üzenetére
Írtam már itt erről, nekem lassan 3 hete nem működik Akinek szintén nem működött, lett változás?
Egyébként a supportot tájékoztattam a problémáról, erre lett egy új Garmin Express verzió, de az emailemre nem válaszoltak... Logokat végignéztem, semmi értékelhető infó a hibáról, wiresharkozni meg nem volt kedvem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166607 üzenetére
Lehet tolja lefele. ...vagy viszik,úgy elfárad. Még volt egy hasonló pár hónapja itt,talán kevésbé technikás,de legalább ennyire élvezhető mászással...nem találom sehol.
(#166606) sebgutkopf...ez kevésbé hajtáshatékonyságra kihegyezett mászás,inkább triál ahol a nyereg szinte akadály a kerékpár ide-oda pakolásában. Nagyon ott a szeren a fickó,remélem jjeahh megtalálja nekem a másik hasonlót is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Segal
veterán
válasz jjeahh #166671 üzenetére
Pedig a mackó nagyobb kárt tud csinálni mint a kutyuli
Mondjuk én is mentem már szűk földes emelkedőn felfelé úgy hogy mellettem folyamatosan ugatott 2 kutya, de vigasztalt a tény hogy van köztünk 1 drótkerités. A para akkor kezdődött amikor egyszer csak elfogyott a kerítés és ott volt szemben 2 vicsorgó kutya...
Mázlim volt, nem reggelire kellettem, csak határozottan a tudtomra adták hogy húzzak a 3.14csába..."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166701 üzenetére
Erről jut eszembe,tali Ivón valamikor 07.05-07.17 között? Nézem,hogy Csíkszereda-Madarasi Hargita csúcs Ivó felől 44km,tehát 88 oda-vissza,vagyis teljesíthető. ...legalábbis a gugli mepsz szerint.
(#166702) robee19 ...ott sokat bringáztam,még idén is voltam (Bánkútról). Szerintem mindenki örül nekik,legalábbis egyelőre,mert nagyon ritkák és emberre szinte egyáltalán nem veszélyesek.
(#166713) xy.zsolt...síkon zöme az elektromosoknak esélytelen még egy edzettebb XC-ssel szemben is,nemhogy egy erős országútissal. Egyrészt az aszfalton villanyozók nagyobb része inkább kényelmes túrázó mintsem elvetemült versengő,másrészt töredékük kerékpárja van megbuherálva,így 25km/h után egyből megérzik a vas 25 kilóját.
(#166718) f4lcon...ami viszont egyre "bosszantóbb",hogy már nehéz első ránézésre megállapítani rásegítésessel tolja-e,vagy kezdjél irigykedni formájára.Általában azért a talpközépre vett pedál és az 50 alatti csapásszám,egyenes derékkal az emelkedőn elég árulkodó jelek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- Withings Body okosmérleg
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- DJI FPV Combo Racer drón szett megkímélt állapotban
- DJI Mini 4 pro Fly More Combo - RC-N2 drón szett - nagykapacitású akkumulátorokkal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen