- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- YouTube
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #111902 üzenetére
én nem láncvezetőt tennék oda,hanem valamit ami konkrétan a vázat védi. nincs karbonom, de láttam már ikyesmit - pl. lemez, vagy műanyag cucc, jó esetben beépítve a vázba,ha nem gondolt rá a gyártó,akkor utólag. ahogy a kolléga írta, NW tányér, stb, és remélhetőleg nem is fordul majd elő láncleesés..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #111908 üzenetére
Nem győzöm elégszer mondani, hogy a váltós első lánckeréknek sokkal rövidebb fogai vannak, mint a direkt egysebisnek. Legalábbis a nagyobbiknak, a legkisebbnek hosszabbak szoktak lenni, mivel annak nem kell felvennie a láncot méglejjebbről. Ezzel nem garantálom, hogy neked nem fog leesni, de hidd el, egész más.
Személy szerint nem is értem, a NW kialakításnak mi a szerepe, hiszen az szerintem max oldalirányban stabilizál.. a hosszú fogaknak viszont egyértelmű.ez nem is N-W, mégis faján működött 1x9-esként, ha jól emlékszem, egyszer sem esett le lánc, míg ez előtt a sima 32-es középtányérnál voltak gondjaim. De én inkább a felfelékben találom meg a kihívást ;-)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #111948 üzenetére
Boltok listájához mehet még a bike24.com, német bót. 3-4x rendeltem tőlük.
ha már "kötözködés": Sram NX-ből már van 12 sebis is ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz DUB Inc. #112045 üzenetére
van az a fajta gumis markolat,ami szerintem önmagától is megragacsosodik az évek alatt. én (kivéve ha gyerekkel csak a játszótérig gurulunk) mindig használok kesztyűt, mert izzadtan már csúszna, szivacsmarkolaton nem kéne, de azt meg annyira nem szeretem (és nem is bizonyult tartósnak)
más:
régi bicó,új szín, bár néhány alkatrész is cserélődött (fékek, meg átköltözött a kerékszett a másikból)
a hajtás oldalon kevés érdekes van, csak egy 30-as tányér, meg 18 fog hátul[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #112047 üzenetére
metál, és matt lakkal fújva. eredetileg narancsosabbat képzeltem,de a kártyák,amikről színt lehetett választani, elég picik voltak, és valahogy nagyobb felületen más.. ez elég közel van a rozsdaszínhez, főleg a lakkal együtt. meg utólag lehet,hogy a fényes lakk előnyösebb lett volna, de ez már ilyen marad . (úgy indult, hogy megjöttek a fékek, és ha erről a régi fékeket leszerelem, azzal az alkatrészek 50%-át már el is távolítottam - nna, remek alkalom a régóta tervezett átfestéshez! )
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tacto #112060 üzenetére
Egy Redline Monocog szett, használtan vettem pár éve, akié akkor volt, elég jó helyezéseket ért el vele itthoni maratonokon
Most, hogy szét volt szedve, lemértem: a váz FSA Orbit fejcsapággyal 3013g, a villa 1288. De tudatában vagyok, hogy nem ezért nem lennék dobogós veleBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #112055 üzenetére
Az most jutott csak eszembe, hogy ha a golyókat leméred, azok helyett külön is tudsz venni, a kosár, ami összetartja, semmi egyéb funkciót nem lát el, tehát az mehet vissza.
Egyébként tuti, hogy cserés ez? én kormánycsapágyat még életemben nem cseréltem, max új vázhoz vettem, amikor nem volt hozzámás: gravel jellegű bringának ez most elég jó ajánlat, nem? Planet-X London Road
Itt is van valakinek, meg ajánlottátok, de ha jól emlékszem, drágább szokott lenni.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #112075 üzenetére
Ez olyan 10mm hátranyúlású lehet, tehát ha cseréled nulla hátranyúlásúra, már pont ott vagy, ahol szeretnél.
smkb: BB7 épp van itthon leszerelve, de amúgy aláírom, BB5-öm is volt. Nem is magamnak, csak hátha valaki épp ilyesmit keres. Egyedül a gyorszárazás nem tetszik benne, persze az magasabb árszint szokott lenni...mondom ezt csupa gyorszáras kerékkel, de épp emiatt próbálnék már egy átütőset.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #112082 üzenetére
ja, igen, a nyeregcsőre
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #112098 üzenetére
kérdezd meg, az ilyenkor valszeg előny, ha épségben megmarad a papír akármi, amin lógatni szokták. lehet, hogy csomagolásnak hívják...
Ha biztosra akarsz menni, rendeld neten
Amúgy Selle Italiából pont vettem személyesen, egy Qbik-ost.
Csak én nem akartam visszavinni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ha még nem volt: ügyes ötlet, bowdennek kezdődik, hidrósban ér véget, de nem külön adapterrel, hanem a fék maga csinálja.. [link] ettől még lehet szutyok
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz DUB Inc. #112252 üzenetére
bezzeg gyerekkoromban, nekem sajna sosem volt bmx-em, de uncsitesóknak csont műanyag nyereg volt rajta, azóta is csodálkozással vegyes értetlenséggel tölt el!
+1 arra, hogy új nyeregnek, pláne ha minden más is új, adni kell párszáz km-t..
különben úgyis az lesz, hogy hamarosan az sem jó..
Az alakja nagyon nem mindegy, nem csak a párnázottsága. Mondjuk máig nem értem, hogy barátom puha plüss Kelly's nyereggel tolta végig a Balcsi-kört minden gond nélkül..de ő ufó.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz VANESSZA1 #112901 üzenetére
én csak szimplákat láttam, tehát azokból kettőt kell venned. részemről a Thulének a legalapabb tartójával is teljesen elégedett vagyok, 2 hete vettem a harmadikat belőle (freeride 532?). de van náluk első kereket kiszedős is. ami nekem van, ahhoz adnak T-csavarokat, ami betolható a keresztvasba, tehát nem kell a keresztvasat átfogó pántokkal (amik szintén része a csomagnak) bénázni.
1 perc felrakni a bringát, és elég masszív.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz eddie1978 #112945 üzenetére
(ha közben megválaszolták,akkor lassú voltam) láttam már erre való hajszálvékony alátéteket, amiket a tárcsa alá kell pakolni. az is lehet,hogy egy nagy gyűrű volt, de létezik rá gyári sufnituning gondolom pár tizedmm-ről van szó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #113082 üzenetére
Nem vagyok egy expert, de azt nem csinálnám, hogy veszek egy féket (M8000), amit kb mindenki szid, legalábbis a 785-öshöz képest, és megpróbálnám eladni a SRAMot, amiről viszont mindenki tudni véli, hogy sz*r, hiszen nem Shimano
Most az félig mindegy is, hogy aztán mi az igazság, de én akkor már csak kipróbálnám a SRAMot..
Tárcsából nem tudom, milyen van, szerintem maradhat. Eddig pár Sram és egy alu-acél gagyibb Shimano volt, a kedvencem a HS-1-es Avid. Szóval azt fogok venni legközelebb is. Egyébként figyelemre méltó, hogy a 3 v 4 Sram között mennyire érezhető volt a különbség, pedig anyag gondolom egyforma, csak a forma volt más.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #113090 üzenetére
A gubanc sak az, hogy Sram, vagy valami más is? Oké, ha még a boltban lehet beszámíttatni, frissiben, az egész más, de gondolom a Sramok sem annyira használhatatlanul rosszak újonnan.. de én nem ismerem őket. A sok szóbeszéd miatt vettem inkább Shimanót másodszor is, M500/M501karral, és most azt tervezem, hogy az egysebin visszacserélem az első tárcsát 160-asra, mert úgy érzem, elég lesz, és a kisebb tárcsa kevésbé hajlamos nyolcasra, szóval mindig kevesebb gondom volt vele. Magyarul a nagyobbik S-nél tényleg a középkategória is vállalható.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
csak úgy:
Hétvégén megint tekertem aszfalton, nem is tudom, mikor volt ilyen igazából utoljára. Előtte a 29esre aszfaltosgumi fel (47-es Landcruiser), ne legyen traktorhang..meg kicsit fájjon is, felfújtam, amennyire nem szégyelltem. A következő megállapításokat tettem, egyébként szombaton volt 37km oda, másnap vissza, Bakonyban, elég erős szélben. Eredetileg este vissza akartam jönni, csak hát szülinapot ünnepeltünk kollégákkal...
Szóval a felismeréseim, szigorúan szubjektíven:
-Az új sisakom marhára tetszik, szinte nem is érzem, hogy a fejemen lenne. apró szépséghibája, hogy a boltban címkével leragasztott rész alatt épp meg volt csavarodva az egyik rögzítőpánt, úgy, hogy azt ugye nem lehet kitekerni.. de annyira benne volt a bugi a lábamban, hogy nem vittem vissza. egyébként nem érezni, csak a lelkemet zavarja És jól is szellőzik.
-Hegyen elvagyok rövidebb utakon fogásváltás nélkül, de itt minden bajom volt tőle, hogy nincs kormányszarv. Megy is vissza, pontosabban szerzek valamit, ami valóban ergonómikusabb, a gumírozott szarvas BBB már elég jó volt, de azért ott is kemény műanyag a legkülső széle a markolatnak, ezzel kissé tönkreteszi a koncepciót..
-Óriás nyeregtáska királyság. két sör mellé még bőven elfért volna több is, mint ami kell.. szerszám, zár, láthatósági mellény, pénztárca, váltás mez.. és nem kellett hátizsákot vinnem
-1x11-es rendszer mégnagyobb királyság. Szerintem az első váltó elhagyása a legjobb dolog volt a 29-es kerék óta.. ráadásul a GX váltó tényleg nem kérdez, picit még finomítottam, és most tényleg veszélyesen jó. Előtte is azt hittem, már jól volt beállítva, de legkisebbről a második kerékre kicsit nehezen tette át a láncot... feszítettem a karnál, még mindig.. majd még egy kicsit, Shimanós tapasztalataim alapján azt vártam volna, hogy majd lefele ettől elromlik, de frászt, ez csak most lett beállítva. Magyarul tényleg sokkal érzéketlenebb a beállítás pontosságára, félig beállítva is majdnem tökéletesen működik Egyébként 30:10-42 a tartományom, nem mondom, aszfaltra dukálna egy nagyobb első tányér (mondjuk 36-os), de így sem volt igazán kevés. Ha CX bringám lenne, tuti hogy 1x11-et vagy 1x12-t használnék azon is.
-Van még mit gyúrnom, de ez nem volt hír. jobban szeretek az országútis kollégákkal szemben találkozni, az nem olyan megalázóBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #113357 üzenetére
Banyek, most a sötétkék sokkal olcsóbb, mint amennyiért a szürkét vettem .. podsacs
Nos, nyereg mögé beülést bizonyára akadályozza, cserébe eléggé meg van csinálva, szóval jó minőségű.
Van rajta két pozícióban is bújtatófül, szóval ha olyan klipszes lámpád van, ami felpattintható rá, akkor meg van oldva a hátsó lámpa kérdése.
Mivel most 3 bringát kellett felkészítenem, szükség volt nekem is villogóra, az olcsó USB-s decathlonosból vettem, szerintem nagyon rendben van anyni pénzért. jó erős fénye van, adnak hozzá kis öntapadós tartót is, amit fel is ragasztottam a sisakomra (hátha nem hagyom el...), de a szokásos nyeregcsőre gomizható tartó is tartozék, és klipsze is van. (nekem külön előny, hogy fehér VAGY piros fényt is tud)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #113362 üzenetére
a felcsavarós tényleg kicsit időigényesebb, viszont elhiszem róla, hogy valóban vízhatlan (néha a levegő is alig jön ki, ha szorosra tekerem ). mivel sokkal inkább felfelé lóg ki az egész, mintsem lefelé, ha elég magasan ki van húzva a nyeregcsöved, akkor simán odafér még a lámpa, és látszik is. nem mértem, de mondjuk 20 centi körül foglal el a nyereg alatt.
robee19: ez melyik bringa? nem találtam a Deca oldalán... nem mintha tudnám, mi az a microshift, de ha MTB karra cserélhető a váltókarod, akkor szerintem elég azt cserélni. Vagy ha nem, mert koskormányos, akkor olyan fékváltókarra, ami tudja az 1 kattanás -> egy fokozatot, de országútiban aztán tényleg nem vagyok otthon.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz robee19 #113364 üzenetére
Ebből akkor azt látom, hogy az azonos fokozatszámú hátsó váltóval valószínűleg kompatibilis lesz, akár Shimano, akár Microshift (jé, nem tudtam, hogy ez egy gyártó..), elöl viszont nem tudom.. ott könnyen írják, hogy a MS váltókar viszi a Shimano váltót, ha gyakorlatilag "fokozat nélküli" a kar. Elég macerás bowdenhúzást pontosan mérni, de biztos nem lehetetlen, és ha találsz valakit, aki lemér neked egy-két Shimanot.. bár ezeknek az adatai talán fentvannak neten.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parkr #113424 üzenetére
eddig kétszer használtam, tényleg nagyon híg, talán jobban is örülnék, ha kevésbé folyna.. de működni működik. száraz időben használtam csak, nem tűnt úgy, hogy csomósodna.
az a kék fatbike.... hát ... én távoli képekről jobbra számítottam, pontosabban nem tudtam, hogy van ez a szint is... :/ azért acéllemezből telólábat.. biztos mozog (a bicikli...a teleszkóp nem biztos), meg minden, de hogy erre jó érzéssel ülnék fel, azt kétlem. Nem sznobizmusból, mert én is inkább a meghekkelős fajta vagyok, mintsem aki megveszi készen a jót, de ezen azért vannak ijesztő részletek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Én keveseket megyek (25km körül jellemzően), de az alatt kényelmesebb a betét nélküli nadrág. Van mindegyik, kantáros is, nem csak a legalapabb. Nyeregből is a kemény vált be. Most vettem kullancsfóbia miatt hosszú vékony futónacit, ezentúl erdőbe is azt fogom felvenni, ha beválik, nyilván az sem betétes.
Felsőtestre azért szeretem a kifejezetten bringás ruhákat, mert ehhez jobb a szabásuk, és jó helyen vannak a zsebeik.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ígyvanferi #113477 üzenetére
bowdent ne kenj, vagy egyszerűen odébb kell megfogatni a bowdenvéget a féknél, vagy a rugóját nem jó helyre akasztottad vissza a vázba, ilyesmiket tudok elképzelni. ha megmozgatod,azért visszahúzza?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz HEAHEA #113522 üzenetére
Szerintem nem bánod meg, főleg ha a 16 Fontos áron vetted. Abban nem ázik el a telefon sem
Tavaly hordtam magammal húzózáras zacskót vész esetére a telefonnak, idén még nem, mert olyan időben még nem voltam tekerni, amikor bármi is utalt volna rá, hogy eshet (és így nem jutott eszembe).
Egyébként azon túl, hogy lehet valami az időjárással, szerintem az összes METEROLÓGUS is szabadságon van ;-)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
MTB cipő, SPD, mászótüske kérdés:
Van egy kinézett cipő, annak az orrán nem csak "berajzolva" vannak a mászótüskék helyei, hanem ott a csavarral ledugózott menet is. Tehát ha veszek hozzá tüskét, gondolom csak betekerm és jó vagyok. Használ valaki ilyesmit? Amikor a boltban kérdeztem, hogy azt is tudnak-e hozni, azért nem volt egyértelmű igen a válasz, szerintem más még nem kérdezte Akarom én ezt? Ha sok tolásra számítok lazább vagy sárosabb terepen,akkor azért lehet, hogy akarnám.Kapcsolódó kérdés: mostanában nézegettem több cipőt, és soknak ott az orrán a hely, de nincs menet. Akkor azzal mi van?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz cozmo #113679 üzenetére
neked is köszi!
végül egy Gaerne Laser lett a cipő, mert ez volt legkényelmesebb. Kevésbé szimpatikus a felsőrész anyaga, mint a többinek volt, de bizakodó vagyok.. Bontragerből próbáltam pl. azonos modell régebbi és új változatát, na az újon a felső tépőzár egyszerűen alig ért be, szokás szerint "jó" irányba fejlesztettek a tervezők..
Ez is full tépőzáras, ezzel a dologgal már megbarátkoztam, lemondtam a csatról. Viszont teljesen hihetetlen volt, hgoy ez már elsőre olyan a lábamon, mint más cipők fél év taposás után
Na ezért fogok bizonyos dolgokban -cipő, sisak- ragaszkodni a hagyománoys bolti vásárláshoz minden másra ott a dombornyomott kártyaBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #113898 üzenetére
a légellenállás nem olyan egyértelműen jobb, szerintem van amikor igen, és van amikor nem.
Azt nézd meg, mielőtt veszel, hogy a bringa, amit vinnél, mennyire lógna ki oldalt. mondjuk ezt is nehéz a tartó kipróbálása nélkül ellenőrizni, de nekem kölcsön volt egy gagyi tartó, és inkább letettem róla emiatt (Focus I. kombi, és 29-es bringa). Szóval marhára kilógott. Az már csak finomság, hogy az ilyen tartóval (hátsó ajtós, nem konkrétan ez a típus) szerelt autók 95%-a szabálytalanul közlekedik, mert a lámpák és/vagy a rendszám is ki van takarva a bringákkal.
Amennyire tudom, arra is érdemes figyelni, hogy ha pántok tartják, azok ne műanyag alkatrészeket nyomjanak. Ha fémen támaszkodik, akkor nem hiszem, hogy kell félni a karistolástól, de lehet rá fóliát tenni. Ha az ajtó zsanérjaira gondoltál, akkor passz, szerintem túl vannak azok méretezve annyira, hogy bírják a kiképzést.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #113918 üzenetére
Nekem 160valamennyi rémlik tükrök nélkül, erre nem biztos, hogy jól emlékszem, de erősen keskenyedik is felfelé. Valahol talán még fotó is van róla, én úgy nem használtam inkább, kár ragozni. Másnap, amikor mentem, inkább beraktam a csomagtartóba első kerék nélkül.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #113924 üzenetére
Muhaha
Egyébként nem erről volt szó, egy sima 29-esről, de ez is saját gép volt kicsit régebbről. Báj dö wéj, az új tulaj tetőn szállította el, két acél biciklitartóból csavarozott össze egyet, ha jól emlékszem. Pont ma került szóba, hogy bezzeg amikor Ond megvolt -így hívtuk- , nem jelentett problémát, hogy feleségem lemarad ;-)
De mai fejjel nem tudom, bevállalnám-e, ez úgy kanyarodik, mint egy busz.
.
.
.
.
.
..Ma kizárólag nagyobb kerekekkel, 1xN hajtással, és alu vázzal vállalnám beBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zsolti.22 #113941 üzenetére
Ha a pedált kérdezed, a Shimano 520-as nem drága, és qrva sokáig bírja.
Én speciel kicsit mjobban érzem magam, ha a pedálon is tudom kicsit ide-oda helyezgetni a lábam, meg forgatni, ezt az SPD annyira nem támogatja (max a forgatást kicsit), meg őszintén szólva nem tudom, mennyire kímélő azon túl, hogy ha jobban pörgetsz, az tényleg jobb kell' legyen az ízületnek, mert én eleinte a húzás miatt inkább azt éreztem, hogy ez természetellenes terhelés a térdnek De egyrészt ha körkörösen hajtod, nem pedig cibálod, az jobb, mint ahogy én elkezdtem
Egyébként egysebességesen talán mégjobban kijön az előnye: ott sok a kiállva tekerés és a vadállatul pörgetés is, mindkettő jobb becsatolt lábbal. Ezt csak azért írom, mert emiatt múlt héten tettem vissza az 520-asomat a SS-re.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zsolti.22 #113911 üzenetére
Amúgy nem váltottál véletlenül hajtókarhosszt? mondjuk 170-ről 175-re?
Állítólag van, aki nagyon nehezen szokik meg még 2,5 mm ugrást is.
A másik, ami eszembe jut, hogy nekem a nyeregmagasság kérdése nagyon sokáig olyan volt, hogy azt hittem, jó, de kiderült, hogy évekig túl magasan használtam. Rengetegen pedig túl alacsonyan, messziről látszik..
Az ilyen ökölszabályokban, mint függőón, meg ilyesmik, nem nagyon hiszek, szerintem ez ennél egyénibb dolog..kiindulásnak jó lehet.
Talán Sheldon Brownnál, talán máshol olvastam térdfájás okairól, ott írták azt is, hogy melyik helyen jelentkező fájdalom miket jelenthet..
Ha bolti bringa, még azt sem tartanám kizártnak, hogy féloldalasra alátétezték az integrált hajtókart, bár ehhez még nem is kell semmi extra, a régi LX trekking hajtókarom olyan volt, hogy trekking változat lévén (=48-as nagytányér, és láncvédő), hogy a láncvédő elférjen, vagy egy centivel kijjebb állt a jobb kar[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #114051 üzenetére
Az mondjuk igaz, hogy az alupókosak sem feltétlen végig vannak alun... Nekem csak egy Sunrace-em volt alu bakos, de nem emlékszem, pontosan milyen kialakításban.
Még Novatecnél láttam talán olyat, hogy alu kazettatest, de acél betétek voltak bemarva a bordák megfelelő élénél, ezt a berágódást megelőzendő.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz VANESSZA1 #114376 üzenetére
nekem van egy ilyenem a vastag lánc mellé, ha rálátok a bringára, ezzel is ki merném kötni rövid időre: [link] kellemes súly és méret, mondjuk akárhová nem tudod odakötni vele, és nem is olyan nagyon komoly, de ilyenre szerintem még jó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #114387 üzenetére
Nem mértem, hogy tényleg annyi-e a súlya, de kézbe véve kifejezetten könnyűnek tűnik, ha "fagyizni" ugranék el, simán belecsúsztatnám a mez hátsó zsebébe, olyan. Csak ezért írtam. A kábeles változatok sosem voltak szimpik, ezért részemről vagy lánc, vagy U-lakat, vagy mindkettő. Ennek a linkeltnek aluból lehet a hengeres része, tehát atomtámadást nem bír ki, de ezért lehet elviselhető súlyban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Írjátok itt a csajos témát.. én most épp örülök, mert feleségem is felismerte, hogy fontos a mozgás, úgyhogy már lassan jön velem, ha nem is bringázni, de legalább kocogni - neki van egy kis /az enyémnél nagyobb/ súlyfeleslege, szóval nem megy egyik pillanatról a másikra, de úgy néz ki, beérett az ösztönzésem..
Egyébként most a gonosz szól belőlem, de meg vagyok győződve róla, hogy sokan azért vannak elkényelmesedve, mert szerencsésen vékonynak születtek, talán fiatalok is ahhoz, hogy ez elkezdjen elromlani, de a vékonyat nem keverném össze a fittel ;-) sem a szexivel...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #114417 üzenetére
szerencsére nem kellett neki mondani, ezzel kezdte.
De egyébként ne csak az mozogjon, akinek felesleges kilói vannak, hanem mindenki! ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #114573 üzenetére
de ot figyel rajta,h li-ion. két 2600 mAh-s cella sorban, 2x3.7V épp ennyire jön ki.
Hasaggymeg: lumen és a candela nem direktben átváltható, ahogy írták előttem, a lm az összes kilépő fény, a cd a megvilágított felület fényessége. szűk csóvában a kevés lumen is fényes.
egyébként bringára szerintem épp a középút a jó, se nem a nagyon flood, se nem a nagyon fénykard.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen