- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- PHP programozás
- Synology NAS
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BOINC: compute for science
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Múltkor többször volt szó arról, hogy a high end alunak van-e értelme a low end karbon mellett. Chisel és Allez Sprint után egy ideje már a Trek-nek is van ilyenje: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Új cipő tesztkör:
Eredetileg feketét szerettem volna, de ezt a színt árazták le, így ilyen lett. A Giro méretezését, minőségét, stílusát már ismerem, a BOA-t szintén, így ilyen téren nem volt semmi meglepi. Elég jól "ventillál", áramlik benne a menetszél és Giro-tól megszokott módon nagyon kényelmes. A két régi Giróm nagyon tartósnak is bizonyult, jobban bírják a strapát a Shimano cipőmnél is, nem is értem miért nem látok több ember lábán, felénk valamiért mindenki Shimanorthwaves. Ami meglepett, hogy milyen merev a talpa, nyilván nem karbon, de a régi cipőimhez képest ez érezhetően nem túrázós cucc, hanem teljesítményorientált cipő.
Rendeltem egy új NRC-t is, egy másik modellt, remélem az is annyira kedvenc lesz, mint a régi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #256089 üzenetére
Ja, "meleg", 6 fokos, ott a forrás az alján
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256126 üzenetére
Ha már az aszfaltozást is irigyled, ki lehetsz éhezve
#256104 Zoliwrc: meh, engem tegnap 3 ilyen akart elcsapni, + 2 szembe előző öregasszony. Többségük természetesen BMW, Audi vagy más német fekete. Ami újdonság volt, hogy hazafele amikor egy bringasávon 5-7%-os lejtőn gurultam lefele, előzékenyen, babakocsisokat, cruisereseket kikerülve, elengedve, mosolyogva... berombol elém az útról egy suhanc e-bikeos kölyök természetesen maximum rásegítéssel, mert ő a legmenőbb, hogy ilyen tempóval mászik a high-tech biciklijével, de bringázni azt ugy-e nem nagyon tud, így majdnem elcsapott. Ráordítottam, nézek vissza, erre látom mögöttem egy pár éves apró biciklis kislány mellett is centikkel húzott el
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256169 üzenetére
Ma voltam autóval Ivó felől a hargitán, szerintem:
1. elég egyhangú lehet a sűrűben kimászni bringával, szinte semmi nincs csak az erdő... de akinek a topikban az 5%-os emelkedő kihívás, ha egyszer erre jár, mindenképp próbálja meg kitekerni a hargitára
2. a hegyen innét nekem jobban tetszik, Zetelaka, Homoródfürdő környéke pár tekerésre fasza lehet, de lehangolóan sok a lombhullató, fenyves szinte nincs is . Szentegyháza után kezdenek megjelenni a fenyők, de Hargitafürdőtől Csík fele az igazi
3. Zetelaka környékén meglepődtem mennyi sunyi emelkedő van, outisoknak nem lehet rossz a hegyen onnét élniDióhéjban: a Zetelakai oldal outisoknak jó lehet, montisként inkább Csík fele. De többet kéne arrafelé járni, hogy komolyabb véleményem lehessen. Aszfalton Zetelaka, Udvarhely fele egyértelműen több is a lehetőség, mint felénk.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Nino öreg, hagggya abba! 34 vb megnyerésével rekordot döntött és most 35-ikkel már a saját rekordját is megdöntötte. Egy ideig biztos nem fog ennyi vb-t megnyerni senki...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256244 üzenetére
A SUP a Chaoyang Phantomokkal jöhetne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Brutál . Ez a kis sápadt ideges Puck Pieterse nagyon állat(ka) . Itt a férfi összesítés, Ninotól annyira lemaradt mindenki, hogy volt ideje a cél előtt egykerekezni, pacsizni, éppen csak rá nem rántott
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ghost Lector prototípus (Zoliwrc!), Berria softtail.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256475 üzenetére
Langaléták nem kapnak progresszív geót, be kell érniük az óriásfallosz nyeregvázcsővel
#256474 6030D: ugyanakkor a lector sf jelegzetes és egyedi, a hajlított támvillás hosszú sf-et márkajelzés nélkül is felismernéd, a lector lc-t nem, mert olyan, mint bármelyik másik hardtail. Ez a prototípus lector meg olyan, mint a stoll r1.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #256477 üzenetére
A méretfüggő fejcső szöget én sem értem.
Más, a Pinion szintet lépett . Nem értem minek elektronikus váltás ide, de... nincs lánc, nem kell kenni, nem igazán nyúlik meg, nem zörög, nincs elhajló elállítódó váltó, sárban is teszi a dolgát és ami nagy lépés előre: nem csak tekerés közben vagy álló helyzetben vált, hanem már terhelés alatt is. Ezt tudtommal más agyváltó még nem tudja.
Hasaggymeg: neked meg itt vannak a kedvenc cipőid utódjai.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #256482 üzenetére
Gondolom nem montin volt, ott más terhelést kap, ha 20%+ emelkedőn KOM-ot akarsz csinálni, de elfogy az erő és könnyebb fokozatba kéne váltani . Vagy lejtő után hirtelen emelkedő jön és muszáj teljes erőből taposva váltanod. Olyankor én amúgy f*sok is, mert párszor szívtam meg, hogy pont akkor dobta le a láncot, én meg eldőltem . A Pinionnak még talán az ellenállásával kéne valamit kezdeni, meg persze lehetne népszerűbb...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #256706 üzenetére
Azta k* mennyi duma
Szerk: Ezt nem válasznak szántam
Ezután úgy megyek tekerni, hogy 100 új hsz előtt legyen meg a 20km. Jó edzés lenne, biztos nőne az átlagom[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #256785 üzenetére
Ezt eddig nem csinálták nálam a Garminok, igaz 99.99%-ban egy régi Touring Plust használtam. Viszont a strava mindíg belejavít mindenbe, igaz nem ennyire. Én nagyjából elégedett Garminos vagyok, de fannak nem nevezném magam, a következő komputerem lehet nem Garmin lesz. Pl. a navigáció tényleg gáz, az egy dolog, hogy a gyári térkép nem sokat ér és inkább ráhekkeltem OSM alapút, de hogy nem is működik rendesen... jobb laptopon otthon megtervezni az útvonalat, majd átrakni, mert a Garminon tervezni kínszenvedés. Aztán amikor letérek a tervezett útvonalról, vissza akar fordítani, vagy totál elnavigál hülye irányba. Mondjuk, hogy ez oké, a térképen mutatja éppen hol jársz a tervezett útvonalhoz képest, de aztán jön a kegyelemdöfés, asszem valami "útvonalszámítás error" hibaüzenetet dob és leáll a navi. Szerencsére a térképen az útvonalat továbbra is mutatja lila kiemeléssel, csak éppen nem navigál... ami talán jobb is . Abba már bele sem megyek, hogy csak akkor merem frissíteni, ha valami gebasz van vele, mert nem egyszer fordult már elő, hogy frissítés után nem működött rendesen. Amúgy nálam régen sosem csinálta, de egy ideje mostanában induláskor automatikusan újrakalibrálja a magasságot vagy barométert vagy mit és szerencsére ez a része jól is működik. De ezek szerint lehet, hogy az újabbaknak már ez az előnye is elveszik a Brytonokkal szemben . Hacsak nem fogtál ki egy hibás darabot.
szerk: várom a kövezést a fanoktól, hogy a Garmin szent és én csak egy troll vagyok[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #256793 üzenetére
Amúgy az agresszív és a gyors gumi között sebességben nem tudom mennyi különbség lehet, de érzésre amikor tavasszal lecserélem a "téli gumit" apróbb mintázatúra, olyan érzés, mintha szárnyakat kaptam volna . Gondolom a nagyrésze placebo, bár idén pont akkor jött össze az első KOM-os kupás ride, amikor felraktam a Kenda Booster Pro-t .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256802 üzenetére
Gumi mintázat, téli ruha, összsúly, hőmérséklet, seggszél, pofaszél, borotvált láb, guminyomás, geo, waxolt lánc, tiszta bringa, Castelli mez, Sponser gél és talán esetleg az erőnlét is... De manapság már az is vagykitudja, mert kamuhumbug, placebo, e-bikeot mindenkinek és mindent le lehet sz*rni. Csak akkor kerüld a fórumot, stravat, más bringások szúrós tekintetét, sehogyse jó
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #256915 üzenetére
Lehet túl nagy az a 6kg, nekem asszem valami kis 750ml van, felpumpálom 8-9 bar környékére és működik. Igaz ez meg lehetne kicsivel nagyobb, valszeg olyan 1-2 kilós lenne az igazi. Nekem talán 400ft-ba került az egész diy booster.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
2023 Andorra Epic. Amúgy miért tekernek az epic series versenyeken mindíg párosban?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #257043 üzenetére
Nincs széleslátó optika a mobilodon? Jó ez, térd, kormány előtérnek, kormány előtt meg kilátás valamire, ideális esetben terepviszonyokra, tájra vagy hegyekre . Én kezdtem el, de nem szándékosan, a térdem egyszerűen csak véletlenül mindíg belógott a képbe .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #257068 üzenetére
Az alu szelepeimből én is a kínait szerettem a legjobban, kár, hogy nekem az aluk nem váltak be, mind eltörtek, megrepedtek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #257083 üzenetére
Hogy valaki egyet is értsen veled, nekem is alu szelepsapkám van. Igen, összerohadhat a szeleppel, rászorulhat, de én minden tekerés előtt nyomást ellenőrzök, így nálam ennek az esélye nulla és legalább szép aranyszínű. Az imbuszos seggű szelep meg szvsz szintén hasznos, ha jártál már úgy, hogy nem tudod meghúzni, vagy kicsavarni az anyát, mert a szelep körbeforog a felniben, akkor tudod értékelni . A minőségről meg annyit, hogy nálam az alu szelepek közül a kínai volt a legtartósabb. A szelepmagok főleg, az aliról zsákszámra rendelt olcsó szelepmagok minőségben agyonverik a Schwalbe vagy WTB szelepmagot. Most nekem réz Mitas szelep van, egyelőre eddig ez tűnik a legjobbnak, mert a réz strapabíróbb és ugyanazt tudja mint az új Schwalbe, amolyan "high volume" cucc, a seggén sokkal nagyobb a lyuk a megszokottnál, ezért könnyebb pumpálni és a gumit felrakni is. Asszem már kínaiból is van ilyen is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #257085 üzenetére
Nem azért reped a szelep, mert kínai és nem azért, mert a sapka alu, nálam szerintem azért törtek el az alu szelepek, mert megette őket a tej... vagy egyszerűen csak ennyit bírnak mind, a márkásak is . Rézzel sosem volt gondom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #257195 üzenetére
Pont tegnap tekertem haverinával mtb-vel egy balatonkörhöz hasonló távot (20 kilóméterrel rövidebb (?) és balatonkörön nem tom mennyi a szint), 182km/1626m lett, nyugis, alapozó pulzuson. Egyszer aszfaltozok, de akkor rendeset . Volt itt is tó, de nem akkora:
Ma agyalok, hogy pihenjek-e vagy tekerjek egy regenerálót...
#257217 andrisbandi: "száraz időre valók igazán, nem kezdőknek" - pont arról témáztunk a múltkor egy haverommal, hogy nem értjük minden belépő montira miért raknak a gyárban Rekon Race-t meg hasonló gumikat, amikor kezdő usereknek inkább a tapadás számítana, nem az tempó .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Kb. 8 óra tekerés, + 2 óra kávézóban üldögélés, fotózás, forrásoknál kulacstöltögetés, pisilés stb. De tényleg laza volt, nekem montival is 137 bpm lett az átlagpulzus, ami nálam alapozó, 195-205 körül van a max pulzusom. Haverina meg országútival volt... Outival nekem biztos hamarabb is menne, mert ha alapozó tempóval 22.1km/h átlagom lett, akkor gondolom ugyanilyen lazán tekerve outival simán meglenne a 27-28km/h . Mondjuk mtb-vel is megvolt az első 90 kilóméteren a 24.5km/h, csak a tónál a sétával lerontottuk az átlagot
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ReFleXx #257243 üzenetére
Egész életében sportolt, crossfit, terep futás, jóga, túrázik, régen montizott és most országútizik is. Mivel sokat nem eszik, elkerülhetetlen volt, hogy idővel látszani is fog rajta a sportolás
#257248 Dark Archon: én nem vagyok annyira átlagb*zi, a 180km körön kétszer néztem rá, ha már az orrom előtt van a Garmin, csak hát avl kérdezte mennyi idő alatt jártuk meg és gondoltam hozzátartozik. Szerintem az a sz*r, amikor valaki nem tud nyugodtan tekerni és az átlagért bringázik, személyesen is ismerek pár olyan outist, akik 30km/h alatt fel sem rakják a tekerést stravara és bandázáson képesek mindenkit b*szogatni, hogy gyorsabban, mert nem lesz meg a 30-as tempó sem . Mondjuk nem csodálom, hogy inkább az outisokat fenyegeti ez a betegség, mert aszfalton általában ha a táj unalmas vagy már unalomig ismert, más nem nagyon van ami motiválja a ridert, csak a táv és a tempó. Terepen az edzettségen kívül szinte minden a terepviszonyoktól függ, ott nincs olyan, hogy legyen meg a 20-as átlag, mert nem mindegy, hogy sziklakerten, sárban vagy gravelen tekersz. Mondjuk ott is rá lehet buzulni a szegmensekre és a KOM-okra .
#257253 ZolkoW: nem rossz hely, egynek elmegy, de a környéken nekem a hargita Csíki oldalán jobban tetszik, főleg a csíki havasok, gyimesek vagy hagymás hegység fele. Csak ne lenne ennyi veszély.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #257284 üzenetére
Én el tudom képzelni, hogy bátrabb lennék lefelé az ő bringájával, mint egy xc telóval és 2.25" gumikkal, mert ahol lefelé fosok, ott sosem az a bajom, hogy nem elég a rugóút, hanem a tapadás fogy el.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #257312 üzenetére
Ha ez az és ilyen a profilja, akkor szerintem működhet tubelessesítve.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #257342 üzenetére
Merevfarú xc van és lesz, ne daráljon be téged is a marketinggépezet . Mert igen, az, hogy a gyártók mit adnak a profik alá is marketing és semmi köze ahhoz, hogy átlagembereknek mi a jó. Főleg úgy, hogy a world cup xcc, xco pályák mind építve vannak és úgy néznek ki, mint nálunk egy DH pálya, amin hobby bringások minimum enduróval szoktak legurulni . Ha csak azzal lehet tekerni, amit a profik használnak, akkor Zolkow gépje nem is bicikli . "Valahogy" mégis érvényesül vele... Én sokszor lezárva felejtettem már a telót és volt, hogy észre sem vettem a lejtő végén sem. Ez nem azt jelenti, hogy enyhe terep volt vagy a telóm sz*r, hanem azt, hogy az xc teló hasznos dolog, de nem minden, szerintem túl van értékelve, mert nem vasalja ki az sem a terepet, csak csillapít. De persze ahány ember, annyiféle, nekem a gumi a fontos, neked a teló, fultonnak meg a Northwave mez, kinek mi
#257344 Hasaggymeg: nagyon fenyvesnek tűnik, ez már Hargita?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #257365 üzenetére
Sajnos az a padka, amit nyíllal megjelöltél egyáltalán nem általános a modern tubeless ready felniknél sem, ugyanakkor általában inkább 25mm-nél keskenyebb felnin van rá szükség, széles felnin gyakran szélesebbek azok a "vállak" is a petremnél, így kisebb az esélye, hogy becsúszik a gumi középre. Amúgy a high flow, high volume szelep tényleg sokat segít, de van, hogy az sem elég... pedig nekem van high volume műhelypumpám is, SKS Twentyniner, amit direkt mtb-hez találtak ki.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #257348 üzenetére
A modern felnikre gyakran műhelypumpával is lazán felmegy a tubeless gumi, példa erre a topikgazda. Sajnos az enyémre nem, nekem kell a booster. Tartályos kompresszort én még boosterhez hasonló árban nem láttam, emlékeim szerint a Lidl-ös Parkside is drágább és szerintem panelben használhatatlan, mert hatalmas és nagyon hangos is. A tűzoltó palackos megoldás szvsz jó, csak kell hozzá egy kis barkács hajlam. Még akkor is sokkal olcsóbban jön ki, mint a booster, ha újan veszed meg a poroltót. Ugyanakkor azokat a 6 kilósakat annyira én sem értem, akkora méretben már macera lehet és ha jól értettem a szelepje sem működik rendesen. Én megfúrtam az oldalát, tettem bele Stans szelepet és azóta teszi a dolgát, havernak is raktam fel gumit vele. Tartályos kompresszor szerintem akkor nagyon jó, ha van egy műhelyed
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #257407 üzenetére
Tartály nélkül sajnos nem jó tubeless gumit felrakni, az autóst én is próbáltam, de hamar rájöttem, hogy tl-hez hirtelen kell nagy nyomás . Néha látok még bike-components-en, bikeinn-en, itt-ott jó áron tartályos Giyo műhelypumpát, az még fasza lehet. Bár olvastam, hogy van amelyik normál pumpaként nem igazán használható, csak tubeless gumit felrakni... talán a Topeak vagy Crankbrothers . Az biztos, hogy a tubelessnek ez a része szerintem még nem kiforrott, majd akkor lesz az, ha bármelyik gumit, bármelyik felnire könnyedén fel lehet rakni kényszermegoldások nélkül, sima műhelypumpával.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #257442 üzenetére
Vannak negatívumok, de pozitívum is, állítólag pontosabb váltás és nem kell állítgatni a váltót, számomra ez a legvonzóbb. Ugyanakkor szinte mindíg mindenben szimpibb nekem a jó öreg mechanikus, az a típus vagyok, aki elvárja, hogy egy nem kopó alkatrész 20-30.000km után is problémamentes legyen, na most kíváncsi lennék, hogy egy állandóan saras télen is használt akkus-elektromos váltó hogy nézne ki ennyi terepezés után. Majd Toobee megmondja. Persze lehet, hogy tökéletesen tenné a dolgát, de a bringán az elektromos cuccokkal szemben én vagyok a szkeptikus. "Szerencsére" úgy sem engedhetem meg magamnak, így nem kell ettől paráznom .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
No, székely embör magyarba'. Csak egy rövid körre volt időm, de tetszik a hely, szívesen eltöltenék itt egy-két hetet .
#257712 6030D: melózni, avagy koncertfotózni jöttem, ma Nagymaroson van koncert, szombaton Csákváron.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz ReFleXx #257759 üzenetére
Köszi!
Tényleg nem rossz hely, idilli, hangulatos hogy több helyen van kilátás a dunára, a várra. A julianus vége szegmensen terveztem, hogy megnyomom, legyen egy KOM, de egyrészt elfelejtettem, másrészt úgy tűnik itt is volt vihar, sár volt és egy helyen ki volt dőlve egy fa, segítettem egy terepjárósnak odébb vinni. A terepviszonyokról: nem unalmas a terep, sőt, elég jó, kb mint felénk a csíki havasokban, a hargita csíki oldala otthon sokkal rázósabb. Ugyanakkor kifogtam néhány annyira meredek emelkedőt, hogy a pofám leszakadt, marhajókat lehet mászni, kellenek a legkönnyebb fokozatok is hátul . El sem hittem, hogy 20 kilóméteren megvan majdnem 700m szint. Sok a singletrail is, ami király, felénk inkább a széles erdei utak a jellemzők. Ugyanakkor fura, hogy az erdőben a semmi közepén is van aszfalt, szerencsére általában ki lehet kerülni, mert mellette ösvények is vannak. Röviden és tömören: maradnék még, ha lehetne, de sajnos holnap megyünk tovább
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Szívesebben jönnék Zoliwrc földjére nyaralni, mint a román tengerre henyélni, minden reggel lesétálok ide kávézni
Marhára fáradt vagyok, így itt nem lesz több tekerés most . Olyasmi ez a hely, mint nálunk Tusnádfürdő, csak itt van Duna is és nincs 10 méterenként 2 medve. A hegyek nem olyan nagyok, de az is számít, hogy a hegy alja, ahonnan indulsz hány méteren van tengerszint fölött. Nálunk pl. Csíkban a város 700 méteren van, onnan indulok tekerni és onnan kezdek még mászni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Blackhole13 #257864 üzenetére
Munkavédelmis Bollé, Uvex, 3M. Vagy aliról NRC.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Mert üzlet, mint minden más. Van jelentőságe a logónak, persze nem olyan nagy, mint amekkora fanok néhányan. Vannak nevek, főleg a nagy, prémium márkák, akik maguk tervezik a vázakat, így a géped egyedibb és néha megkapod a legújabb innovációkat, ez pl. a Specializedre általában igaz. Ezen kívül vannak azok a gyártók, akik a bérgyártóhoz besétálnak és kiválasztanak egy vázat a már meglévő open mold tervekből, kérnek belőle xy darabot xy színben, saját logóval. Így olcsóbb lehet a bringa, de nem kapsz semmilyen prémium, innovatív ficsőrt és előfordulhat, hogy azt a vázat más logóval is meglátod valahol.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #257904 üzenetére
Alu monti 10 kiló, az nem rossz . Gondolom telóval kb. 11.5-12kg.
Más, mai Vértes:
Ezt vagy ezt szerettem volna letekerni, de sajnos több helyen le voltak zárva az erdei utak valami éleslövészet miatt. A Szentegyházi Climb_gm_ szegmensre jó lett volna visszamenni, mert gyerekjátéknak tűnik a KOM, úgy lettem negyedik, hogy bele sem tapostam és ha jól rémlik a közepén kétszer megálltam fotózgatni . De sajnos holnap reggel utazok is haza... Remélem jövőre is eljövök Nagymarosra és Csákvárra, főleg Nagymarosra szeretnék, mert ott ki akarom hajtani a beleimet . Elkapott a feelingje. De a Vértesben is tekernék még egy jót úgy, hogy valaki helyi végigvezet a legjobb útvonalakon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...