- Microsoft Excel topic
- DIGI műholdas TV
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Rendszergazda topic
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz syler123 #50059 üzenetére
Hidd el, nem véletlenül kezelik úgy a Gepidát. Pár példa, hogy én miért utálom:
Az olcsóbb városi biciklijei nagyon túl vannak árazva. A Csepel meg a Neuzer sokkal olcsóbb, pedig kb ugyanaz a felszereltségük. És ez nagyon árérzékeny kategória, itt 2000 Ft is sokat számít, nemhogy 5-10000 Ft.
A 29"-os montijainak Runner_fxr szerint (ebben adok a véleményére) parasztbicikli geometriája van. Pedig csak egy katalógust lapoznak fel, aztán onnan választanak vázat. Elég lenne megnézni mondjuk a nagyobb gyártók tavalyi sikermodelljeit, aztán keresni egy olyat a katalógusból (geometria táblázat fent van a gyártók honlapján). Most akkor vagy csak hasraütés szerűen választanak vázat, vagy valamilyen nagyon nem hozzáértő személy hozza a döntést. Egyik opció rosszabb, mint a másik.
Fél perc Google keresés után a Gepida 2012-es kínálatával kapcsolatos sajtóhír:
"Az összes bringa hajtóműve négyszögtengelyes FAG monoblokkot használ, amely minőségben fényévekkel jobb az eddig alkalmazottnál."
Még az ellenségemnek se kívánnám ezt a monoblokkot. El sem tudom képzelni, hogy adhatta ehhez a FAG a nevét. Több, mint 2 óra volt, mire ki tudtuk szedni haverommal az egyik Gepida Bandon-ból ezt a semmitérő teljesen műanyag FAG monoblokkot, mivel a műanyag menet egyszerűen nagyrészt a vázban maradt, a monoblokk meg nem jött kijjebb. Persze utána még ki kellett kaparni a menetből a bennemaradt műanyagot.A városunkban levő, legidősebb bicikliszerelő is kegyetlenül leszólta őket, valószínűleg be se engedi már a műhelyébe őket, vagy legalább dupla szerelési árat mond rá. És eléggé jó bicikliszerelő, csak egy példát mondok: mindenki írja, hogy kerékfűzés után rá kell húzni még a küllőkre egy idő után. Szegecselt felnit megfűz úgy, hogy ahhoz akár soha nem kell hozzányúlni. Haverom kerekét is ő fűzte, 3 év alatt nem kellett hozzányúlni, semekkora nyolcas nem ment bele.
Szóval lehet a felszereltségi listáról egy-két elemet kiragadva jó vételnek tűnnek, meg jól néznek ki, de sajnos mint a példa is mutatja, attól még messze nem lesznek jó vételek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen