Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    elkészültem a gyerek bringájával (bár ahogy nézem, jövőre lesz csak jó neki):


    Ez egy durván módosított 2014-es Cube Cubie 160
    Ami eredeti maradt: váz, kormánycsapágy, felnik, küllők, nyereg, nyeregbilincs, sárvédő
    A kiindulás alap 10,50 kg volt, pótkerékkel és kitámasztóval. Azokat leszedve 9,65 kg-ról indult a súlycsökkentés
    Amit kapott:
    - Kalloy Uno stucni (50mm, 35 fok, 129g)
    - kínai karbon kormány, (440mm széles, 95g)
    - kínai fullkarbon villa (350g vágott nyakkal)
    - Easton EA70 nyeregszár (vágva 170g)
    - Miche Primato hátsó agy, 28 lyukas, 14 küllővel fűzve a gyári 28 lyukas felnibe. A fix oldalon 6 csavaros adapter tárcsának aliról, a tengelyanyák alumíniumból, szintén aliexpressről
    - Novatec tárcsafékes elsőagy, 28 lyukas, 14 küllővel fűzve a gyári felnibe
    - Schwalbe Little Joe külsők, 90g-os Kenda belsők
    - Shimano BR-CX77 mechanikus fékek (168g per db!)
    - alis Decathlon-kopi full műanyag, kormánnyal párhuzamosan húzó fékkar
    - Shimano FC-M550 hajtókar rövidítve 115mm-re, alu csavarokkal
    - 34 fogas Shimano Ultegra belső lánckerék (110 Compact)
    - Shimano BB-UN300 107mm középrész
    - Hebie Chainlooper láncvédő
    - ismeretlen műanyag pedál, cserélhető szegecsekkel
    A mérleg 6710g-nál állt meg, de rengeteg gramm rajta maradt :)
    Egyrészt a középcsapágyról le lehetne faragni jó 100 grammot egy titán tengelyessel, a hajtókarból már készül egy Sugino Impel, ami eleve keskenyebb profilú, reményeim szerint ott is leugrik vagy 30-40g. Aztán a nyereg bilincsen is lehetne spórolni pár 10g-ot, az első gyorszárat lecserélni titán tengelyes imbuszosra ott is lenne vagy 20g. A Miche hátsóagy tengelyét még megcsináltatom aluból, az terveim szerint további 100g minusz, szóval olyan 250-300g még lefaragható lenne.

    (és most már a jó topicban van :B )

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák