- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Mikrotik routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108291 üzenetére
Hát az biztos, hogy egy plus-os gumi sokkal élvezetesebb lefelé, mint a normál szélesség. Engem megdöbbentett a tapadása. Egy pillanatra sem csúszott meg, pedig poros, meredek erdei utakon 50-60-as tempót mentünk. Egy pedelec esetében ezt nyilván nehezen tudom megítélni, hogy mennyivel nehezebb hajtani mint mondjuk a 2,35-öst. Aszfalton nekem úgy tűnt, hogy azért kicsit lomhább, nyilván az alacsonyabb nyomás miatt is, itt kb egy 20-25km-t mentem összesen rásegítés nélkül. Terepen meg leginkább be volt kapcsolva a rásegítés, legalább eco szinten, ami meg már beleszól. Normál hajtású plus-os géppel nagyon keveset mentem, rövid teszt erejéig, de emlékeimben úgy él, hogy azért kicsit ott is lomhább volt mint mondjuk a 2,35-ös nobby vagy mary. Mérlegelni kell, azt nem mondom, hogy ne vegyél plus-os AM gépet normál hajtással, de számíts azért egy kicsit lomhább fölfelé haladásra. A lefelé viszont kárpótolni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!