- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #11403 üzenetére
Nem ismerek embereket, akik egymillióért vesznek fullyt, én sem annyiért vettem. Csak arra céloztam, hogy ha fullyt és minimum deore felszereltséget szeretnél, ahhoz több kellene, mondjuk nem sokkal. Írtam is, hogy az enyém is alivios sok helyen, és célnak megfelel, majd ha lerohad róla valami, azt kicserélem, de eddig ilyen nem történt.
A rugóstagból elég fontos, hogy jó legyen benne, a rendelkezésre álló keret miatt szerintem propedalos RP23-ra (ez kb. a legjobb, újonnan kb. 80.000-100.000 Ft) nem érdemes hajtanod, de fontos, hogy valami jobbféle lockolható tag legyen. Ennek érdemes lenne utánanézni, hogy melyik mit tud mondjuk, teljesen részletesen én sem ismerem, de fox honlapon tuti fent van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Elvileg sárgának kell lennie, de az már azért elég nagy szenyóság szerintem, ha a színén kezd el problémázni a rendőr, lévén a zömnek alig van meg pár a kötelező cuccokból... Ez szerintem megfelel a célnak, teljesen jó, használnak ilyet többen is itt.
2006 óta bringázom, még soha nem állítottak meg, ezért nincs is prizmám, csengőm meg semmi ilyen.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #11423 üzenetére
Ki kellene deríteni, ki gyártja a tagot, meg mik a tapasztalatok vele, de ez már inkább bikemag fórumban esélyes szerintem. Mondjuk a Giantről nehezen tudom elképzelni, hogy nagyot tévedjen. Hmm igaz a Specinek sikerült, amikor áttértek a saját gyártású rugóstagokra a fox helyett, vissza is tértek most már a foxhoz...
Elnézve ezt a Giantet egy telócsere és pöpec kis bicó kerekedik belőle, annál a kelly'snél még a nem propedalos taggal is fényévekkel jobb választás.
Nálam az X-fusion pl. nyilván nem egy rp23, de jól szuperál, pedig nem egy nagy név. Illetve pont most kezdtek el igyekezni felfelé, majd kiderül, hogy sikerül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Napfénysüti #11515 üzenetére
Fiatalon más, de ha az ízületeidet sok hideg éri, évek vagy évtizedek múlva kezd el fájni hirtelen, és onnantól már nem tudsz mit csinálni velük. Vigyázni kell rájuk nagyon, nem szabad hagyni, hogy elkezdjenek fázni. Mostantól már én is viszek térdmelegítőt minden túrára, mert lehet hogy csak a lefelére, de kellhet bármikor.
JColee: Íme az összes 400kV-os vezeték térképe klikk, a pirosak azok. De van 750-es is, az ukránokhoz (pontosabban -tól, mert azon csak idefelé jön a villamos energia).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szombati túrácska, összesen 60 km, de a majdnem 1000 szint ebből 20 km-en jött össze, és terepen. Útvonal: János-hegy S és S+ - Szépjuhászné - ZO - Kis-hárs-hegyi kilátó - Balázs Büfé (tanulság: a lángost gyomorban nagyon nehéz felcipelni az emelkedőn ) - K vitorlázó (a S vitorlázó felőli végét még mindig nem találtam meg...) - egynyomtávos - Virágos-nyereg - Guckleren HHH (a Dirtyz által egyik nightride-on hiányolt kék kút működik fent a csúcson!) - Rekettyéstől induló jelöletlen singletracken zúzás vissza Gucklerre - aszfalton Kolosy és Rómaipart meg Királyok útja. Jó volt, csak kicsit kidöglöttem tőle.
Jövő hétvégére igyekszem public túrát szervezni, mert látom ha én nem bujtogatok, ti nem nagyon csoportosultok össze túrára...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz lsebestyen #11589 üzenetére
Bikemag fórumon minden megvan, de erre az évre már vége a versenyszezonnak, egy-két teljesítménytúra maradt csak, maratonok már nem.
Tárcsafékhez azért van pár feltétel, pl. tárcsafékhez alkalmas váz (tárcsafékszemmel), megfelelő felni és agy, feltételezem az ebből eredő pluszköltségekkel is számoltál. Azt viszont nem igazán értem, miért hátra tennéd fel, ha jól tudom triálosok szoktak csak ilyet, alapesetben előre érdemes, hiszen azzal fékezel elsősorban.
fpeter07: Ha megnézed, összességében mennyi idő alatt tettem, tettük meg, akkor már látszik, hogy azért ez igen kényelmes, nézelődős tempó volt, ez egyáltalán nem számít soknak. Pláne hogy a lángost csak gyalog bírtam felcipelni a gyomromban a vitorlázóhoz, ilyet soha többet. Mondjuk a nap hátralévő részében viszont jól jött az energia, az igaz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz alienpapa #11614 üzenetére
Ööö, mármint akkor egyszerűen egy agyváltós montit keresel? Létezik, bár szériában én még nem láttam agyváltósat (attól még lehet), ha ilyet akarsz, esélyesen úgy kell összerakatnod. Ja és a jó, terepen is használható agyváltó tudtommal nem olcsó játék.
sghc_toma: Kérdés, mi a biztonságosan elzárható. Sokan gondolják, hogy egy tároló vagy teremgarázs biztonságos, holott nagyon nem az egyik sem. A BME előtti bringatárolóról is sokan hiszik, hogy biztonságos, mert kamera van ott, de onnan kifejezetten lopják a bicókat. Csak azért írom, mert tényleg csak akkor érdemes többet költeni, ha mondjuk magad mellé irodába be tudod zárni vagy tényleg olyan helyre, ahol idegenek nem férnek hozzá. Hallottunk már itt pár szomorú sztorit sajnos...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz sghc_toma #11622 üzenetére
Akkor megnyugodtam, minden rendben. Plusz mázlista vagy, hogy biztonságosan tudod tárolni a bicód munkábajáráshoz.
amargo: Hajaj, egy napig volt nyitva ugye véletlenül, akkor tekertem át rajta, és már azon frissiben gyalogosokat kellett kerülgetni. Miért nem vagyok meglepve, hogy ezt sem sikerült rendesen összehozni...
Tamoo #11601: DH-s rész az a végén lévő, patakhoz levezető rész? Mert az tényleg jóóó volt. A versenyen sokan leszálltak ott, én kivételesen nem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #11631 üzenetére
Nem, a verseny vége felé, az igaz, de pont ott fényképeztek, ahol meglátta az ember azt a (nekem) durva sziklás-gyökeres "déhás" lejtőt a patakhoz. Pár ember arcán azért látszik a döbbenet. Az a fajta volt, ahol ha nem szállsz le előtte, rajta már nincs esélyed, muszáj végigmenni.
venember83: Naggyon csinos! Plusz piros csíkos NN, meg napsárga háttér naplementében, jól sikerült kép.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Eladó Merida montik a Kétkerék Vendégháznál. Az árak szintjét nem tudom megítélni, de legalább az tuti, hogy jól karbantartott és nem szétstrapált bicókról van szó.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #11655 üzenetére
Ó, és az ősz legszebb része még hátravan: amikor a lágyan aláhulló falevelek beborítják az ösvényeket, és az azokon heverő kisebb-nagyobb köveket is, majd a szemerkélő eső az egészet szépen átáztatja... Tud meglepetéseket okozni az őszi bringázás.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szegény szarvas, szépen elélt 15 évig, biztos volt sok utódja is, aztán egyszer, amikor éppen a csajok után jár az erdőben, durr, elfekszik, pár fejlövés és szarvaspöri meg trófea lesz belőle. Nem tudom megérteni, miért kell megölni őket és ezt sportnak nevezni... Az más, ha túlszaporodnak és ki kell lőni közülük, de nyilván akkor sem a környék legmenőbb szarvas pasijára mennek rá...
Ilyen táblákon nem írják ki arrafelé, hogy éppen vadászat van vagy nincs? Régóta bringázok télen is, és még sosem lőttek le.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #11667 üzenetére
Nem, persze, rendes vadászaton lőtték ki, írja is a cikk, hogy kb. 12 milliót fizethetett a vadász azért, hogy kilőhette. Tudom, hogy megy ez, van vadász a családomban, csak megérteni nem tudom...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Rossz idő ne riasszon el! Hiszen sosincs rossz idő bicajozni, csak lehet, hogy az öltözet nem megfelelő
Épp most jutott eszembe, hogy hamarosan elkezd feljönni itt a topikban a szokásos őszi téma, a "mit vegyek fel". Nálam most rövidnaci + térdmelegítő lesz egyelőre, de sajnos következő szint nálam az überbrutál rogelli szélálló téli kantáros nacim, ami +8-10 fok felett túl meleg, aláöltözővel viszont -6-8-ban is tökéletes. De nem oldja meg azt, hogy mit vegyek fel +10 és 15 fok között."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát, nem a fázás a legnagyobb gond, hanem a térdízületeimre vigyázok nagyon. Egyelőre szerencsére semmi gondom velük, de sajnos családilag körbenézve irtó óvatosnak kell lennem... Ha már kicsit is hűvösnek érzem az időt, a térdemet melegen tartom, nem akarok négykézláb közlekedni egy-két évtized múlva.
venember: Egy-két jól eltalált cucc szerintem kb. örökre megoldja az ember téli cucc gondjait, csak ugye ettől még be kell nyelni az árát vásárláskor. Az aláöltözők meg a téli naci is jó másra is egyébként, az aláöltöző gyalogtúrázáshoz, a téli naci meg futáshoz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #11716 üzenetére
A foxokat a nagykerben át tudják szerelni kisebb szemtávra, legalábbis egy-két éve még csináltak ilyet. Az egyik bringás ismerősnek, akinek ugyanolyan Specije van mint nekem (FSR XC '06) nem volt jó a triad, azt hiszem rp23-at vett bele és megbuherálták neki még simán garancián belül. Bikemag Speci fórumban pont értekeztek is erről mostanában, ha jól emlékszem.
mindenki: Teszek majd fel tracket, iszonyú jó kis edzőköröm volt tegnap (edzővel ) a Pilisben, jórészt aszfaltos erőnléti edzéssel (Pilismarótról a Malom-völgyben fel, 10 km 3%-os folyamatos emelkedő), meg lejtős technikaival a végén (Római út a Kétbükkfa-nyeregtől, abszolút fullybarát út, ááállat ). 60 km / 1000 m lett a vége, plusz eléhezés az utolsó 2-3 km-re, némi útmenti szőlő mentette meg az életemet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz hoffman_ #11745 üzenetére
Nem akarok nagyon gonosz lenni, de épp most nyáron voltunk haveri társasággal montizni 10 napot Ausztriában, ilyen meg ilyen meg ilyen helyeken, ilyen vízesésekkel... Nem kell nagyon messze menni, már Salzkammergut, sőt Semmering környékén is ilyen hegyek vannak, meg egy csomó kijelölt montis útvonal. Viszont erőnlét az kell hozzájuk rendesen... (A kép hasonlít a Salzkammergut mellett lévő hallstadti tóra.)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Mázli volt, frissítőpont felkiáltással lelegeltem szépen egy-két fürtöt, fejfájás, homályos látás el is múlt. Közben látom, hogy 57 km és 1165 m szint volt (bár még mindig gyanakszom, hogy a garmin connect fölé saccolja a szintet, a készülék 1005 métert mutatott...), így megvan, miért lettem iszonyú fáradt. Lehet a Pilismarótról felfelé jövő 12 km-en 450 m szintemelkedés is tette, folyamatos 3%-os volt, de legalább aszfaltos.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kifejezetten segít, nagyon is! A korábbi "hervis gazdaságos" pulzusmérőm nem volt pontos, 200 felettieket is mért, de most a garmin korrektnek tűnik. Kiismertem, hogy 140 az átlagos bringázós pulzusom terepen, 160-170 között még tudok menni tartósan, és 180-nál lesz végem. Túra átlagpulzus mindig 140-re jön ki, maratonnál pedig 160-ra. Vagyis alapvetően még magas eléggé, viszont maratonon nem hajtom ki magam kellőképp.
Azért volt jó ez a 3%-os emelkedő, mert ezt beszélgetve tudtam tekerni (úgy tudom, az a kb. jó pulzus edzéshez, aminél még tud beszélgetni az ember ), emlékeim szerint az 5. km után volt egy szusszanásom már izom fáradás miatt, meg a vége előtt nem sokkal, az simán eléhezés kezdete volt. Mondjuk terepen azért más lenne a gyerek fekvése...
Továbbra is úgy gondolom, hogy a szint fáraszt ki - szint nélkül 10 km aszfalton az csak gurulás, aszfalton 3%-os emelkedőn már jó edzés, ami lefáraszt, terepen 3%-os emelkedővel meg lehet kikészített volna.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Konkrét példa: egy maratonozós használatban lévő Scott Scale-ről tudok (híresen könnyű full karbon merevváz, 1,2 kg), ami full XTR szettel, könnyű nyereggel, Fox telóval és Crossmax SLR kerékszettel 9,4 kg...
#11784 szki: Ööö, nem írtam olyat, hogy 10 km síkon el lehetne éhezni, összehasonlítást tettem az egyes úttípusok nehézsége között... Nálam a (majdnem) eléhezés 45-50. km-nél történt, kb. 850-900 m szint után, folyamatos emelkedőn. Utána meg a legvégén, kb. 2-3 km-rel a túra vége előtt. Többször rá kellett jönnöm, hogy ha érzem, hogy jön az eléhezés, akkor tényleg _muszáj_ megállni és enni egy falatot, mert különben rosszabbul járok. Csak azért nehéz, mert éhes meg nem szoktam lenni túra közben.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Motaba78 #11799 üzenetére
Kérdés, hogy mennyire lesz kényelmes hosszabb távon a betét abban a naciban. Tapasztalatom szerint az olcsó bringás nacik hátránya, hogy pocsék bennük a betét és legtöbbször hamar szét is megy. Mondjuk van egy decathlonosom ami jó tartós, de ettől még nagyon kényelmetlen. Egy próbát megér, de ha esetleg nem lesz kényelmes, attól még ne menjen el a kedved a betétes nacitól.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No megnéztem most, mennyit mentem, amióta mérem és rögzítem a túrákat: a tegnapi Csergezán kilátós túrával együtt 1200 km és több mint 22.000 m szint június eleje óta (meg 83.000 kalória ), túlnyomó többsége terepen - igaz az utóbbi pár hétben csak hétvégén bringáztam és nem is futottam. Hétközben este már lassan sötétben kellene futni/bringázni, szóval közeledik a spinning szezon. De jövő hétvégére még szép időt mond, szóval bicóra fel, sporttársak!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #11929 üzenetére
A jobb oldali az "előtte", a bal oldali az "utána", szorozva 83.000-rel...
Tamoo: Ejj, hát nekem is ez a nagy gondom. Sok felesleges kilót ledobtam, de még legalább ugyanennyi hátravan, ahhoz a visszapótláson kell spórolni, viszont ésszel. Nem egyszerű...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Milyen célra használod a bringát? DH, terepes túrázás, aszfaltos túrázás, városi bringázás? Fékválasztásnál ez is számít.
mod.: Plusz kérdés, hogy Hope-ot lehet-e egyáltalán normálisan szervizelni itthon meg betétet mennyire bonyolult szerezni hozzá. Használtat én sem vennék...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Isostart használok, ha nagyobb túrára megyek, meg maratonokra kipróbáltam a Long endurance változatát, nekem mindkettő bevált. Ami fura, hogy csak akkor éreztem a hatását, ha tényleg a névleges dózisban oldom fel vízben, túlhígítva nem igazán hatott. Amiről viszont jókat hallottam és olcsóbb, az egy x-iont-os termék, azt hiszem ez az.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Csatlakozom az előttem szólókhoz: ha tényleg most kezdted, akkor fuss olyan lassan, amilyen lassan csak bírsz, arra koncentrálva, hogy a pulzusod ne menjen annyira fel, hogy erősen lihegni kezdj, és így menj pár km-t rendszeresen. Nálam bejött és nem is volt soha semmi bajom futásnál, se lábfájás, se eléhezés vagy ilyesmi, hazaérve ittam egy jó adag vizet, de ennyi. Az isostart én is csak hosszabb bringás túráknál meg maratonoknál használom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12180 üzenetére
Még egy szavazat a kelly's-re, több okból. Egyrészt az a fox teló überkirály, ha meg kevés lesz az alivio, majd úgyis érződik és kicseréli az ember, de nekem is egy csomó alivio cucc van a specin és eddig simán elment minden. Másrészt és harmadrészt teljesen objektív alapon : utálom a meridát, és a kelly's szerintem is sokkal szebb.
mod.: Azért annak a telónak lehet érdemes még utánanézni, hogy biztosan egy fullos fox teló, nem valami oem butított változat, igaz a foxnál még nem láttam olyat.
amargo: Rémes... De a Tranzit jó hely, finom a forralt bor meg jó szendvicseik vannak, vagy legalábbis voltak még tavaly.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Napfénysüti #12193 üzenetére
Indokolni én sem tudom, egyszerűen nem szimpatikus márka, sosem volt az. (A cross bringám kelly's és tökéletes, montinak pedig magellant, corratec-et meg konát néztem, végül speci lett, merida akkor sem jött szóba.)
A legtöbb embernek ha monti, akkor az jut eszébe, hogy hű Merida, közben meg gagyi cuccokat is gyárt, szériahibákról is hallottam, szóval épp ugyanolyan, mint az összes többi nagyobb márka. Az utóbbi évekbeli dizájnjuk pedig kifejezetten nem tetszik, azok a négyszögletes csövek borzasztóan néznek ki, és a színezés is összevissza. De ez teljesen szubjektív, no offense a merida tulajoknak.
Jut eszembe, egy kivétel: az Spresso tetszik, de az meg a cannondale badboy utánérzése, szóval nem ér...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Napfénysüti #12197 üzenetére
Pontosan. Egyébként francia autót én sem vennék, japánt sokkal inkább.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Pedig volt olyan időszak, amior lefogadtam volna, hogy a te esetedben megbukik a "válts spd-re, de léccilécci hadd legyek ott, amikor először próbálkozol" nevű, egyébként gyakorlatilag 100%-os eredményességgel működő mozgalom, annyira ragaszkodtál a platformpedálhoz. Pedig milyen jó is az spd, ugye...
Téli spd cipő keresés meg mondhatni rém egyszerű dolog, nem? Van a Northwave Celsius meg a Shimano-nak egy téli cipője és slussz, mindkettő 40k körül, ha jól emlékszem. Na ezért nincs nekem még ilyenem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12286 üzenetére
Dani megelőzött - ne hagyd kint soha egyetlen percre sem, tuti módon lelakatolva sem, a szó legszorosabb értelmében karnyújtásnyinál távolabbra nem szabad menned tőle (városban), ha ilyen kategóriájú bicód van és sokáig akarod élvezni a társaságát! Nyugtass meg, hogy alapvetően nem boltbajárásra akarod használni, hanem kiviszed rendesen terepre, ahova való...
Tárcsaféknek meg először be kell kopnia, menj el vele terepezni, ahol van pár zúzósabb lefelé, idővel érezni fogod, ahogy egyre jobb lesz a fékhatása. A tárcsafékek egyébként ilyenek, hozzá kell szokni, hogy a legtöbb (tisztelet a kivételnek) időnként vagy állandóan ad némi hangot. Az enyém hálistennek 99%-ban hangtalan.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #12376 üzenetére
A kamásli nekem bejött, de méretet így nem lehet mondani, el kell menni, elvinni a bringáscipőt és rápróbálni. Decathlonosaknak is megkérik az árát, de hát ez ennyibe kerül, téli bringás cipőnél olcsóbb... (8-10k talán az a fajta kamáslijuk, ami tényleg szélálló)
mod.: Ja meg van a decában ilyen egyszer használatos melegítő cucc, kis tasak és jópár órán át meleget tart cipőben-kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12476 üzenetére
Hát, én elégedett vagyok: egy strapabíró cross (főleg most, hogy alig megyek vele és nem terepen nyúzom ) és egy király kis fully minden igényemet kielégíti. Országútira nem vágyom, olyan rosszak az utak, nincs kedvem kerülgetni minden kis kátyút. Öröm, boldogság.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Rogellivel jó a tapasztalatom, tőlük van betét nélküli szélálló hosszúnacim, iszonyú meleg. Ehh, most látom, erre idén kijöttek női modellel is, bezzeg tavaly nem volt, mikor vettem. A sima betétes nacijaikkal viszont nem vagyok teljesen elégedett, jó, jó, de a betét az árához képest nem bírja nagyon sokáig.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Agree... Réteges öltözködés eddig az, ami bejött. Induláskor egy kicsit fáznom kell, amikor kilépek a kapun, akkor lesz pont jó, emelkedőre leveszek egy réteget, lejtőre felveszek még egyet. Na ilyenkor tényleg kell a hátizsák a sok cuccnak. Ja meg téli kesztyű, maszk, kamásli, lámpa, mert korán sötétedik, ehh, rengeteg, de végülis egyszer kell beszerezni hosszú időre.
Hmm mivel max 10 fok lesz, lehet hétvégén le tudom tesztelni a decathlonos lábmelegítőmet, mármint egy ilyen cipőbe tehető kis betétet, ami állítólag 6-8 órán át melegít. Azt mondják, hogy kicsit szellőztetni kell kibontás után, hogy elég levegőt kapjon és beinduljon a melegítő folyamat rendesen, és utána már király. Kiderül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12530 üzenetére
Igen, sok teleszkópnál van egy határ, ameddig bírja. 200-valahányas tárcsákkal már déházni szoktak pl., ha jól tudom, ahhoz kell azért hogy bírja a teló is a gyűrődést, meg persze olyan fék is.
Az én Sidem pl. azt már nem bírná el (de több más teló sem), már a 185-öset sem igazán javasolják, mivel ez egy könnyű XC versenyteló. A te villád azért ennél tuti többet bír, mivel AM bicód van, a neten fent szokott lenni, hogy mennyi a max amit javasolnak hozzá, ha érdekel.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz TripleB #12645 üzenetére
Hahó, tesó! Ő az én kicsikém, egy évvvel fiatalabb, és színe ellenére nem női modell (hálistennek, az az évi női FSR XC babakék volt, broáf...)
És még ismerek egy szintén 2007-es Pro tulajdonost is (piros), meg egy szintén 2007-es nemtommelyik változat tulajdonost is, az meg szürke színű jószág. Egyszer vidám lenne összehozni 3-4 változatot, kettőnél többet nem sikerült eddig.
mod. mindenki: Ja és ha már belenéztem a nyári képekbe, kis biztonságtechnikai figyelmeztetés: ezt sose próbáld meg itthon.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12660 üzenetére
Volt szerencsém a hétvégén látni (gyalogosan) a Pilis Kupa XCO verseny pályájának egy részét Pilisszántó környékén, hát mit mondjak, gyalog nem tudtam volna lemenni azokon a részeken, legközelebb lefényképezek pár helyet. Megdöbbentően meredek, gyakorlatilag függőleges ösvények voltak, a mászások meg áhhh... Meg is állapítottam, hogy pont jó sportág nekem a maraton meg a túrázás, cross countryra (XCO) nem vágyom...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12739 üzenetére
Na majd ha jár erre a tulaja a zebracsíkos Specinek (Stumpjumper FSR Pro egyébként), megmondja. Az a Thomson nyeregcső egyébként a vázzal együtt jár, külön lenne vagy 20k újonnan, nagyon szép és könnyű cucc, és hát igen, ejtett a váz (L-es) és viszonylag magas a tulaj. Fontos ugyebár, hogy alsó pedál állásnál majdnem teljesen kinyújtva legyen az ember térde, itt így lehetett elérni ezt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12744 üzenetére
A km önmagában nem sokat mond. Csak gondolj arra, mennyire nem mindegy 60 km-t menni síkon aszfalton, síkon terepen vagy éppen terepen 1500 m szintemelkedéssel. A pedálfordulatszám nekem hosszabb emelkedőkön felfelé haladásnál segít, főleg aszfalton, mivel könnyebb az ideális(nak mondott) fordulatszámot tartani, ha látom, mennyi is az annyi.
Bár ennél fontosabb szerintem a pulzusszámmérés, az segít a legtöbbet, mert ha esetleg nem érezném, látom is, hogy most kicsit lassítani kell, hogy sokáig bírjam, vagy éppen ránézek és hoppá, na bele kell taposnom rendesen. Maratonon a pulzust figyelem szinte kizárólag, edzésnél viszont éppen a pedálfordulatszámot meg a pulzusnak a tervezett zónában tartását. Túrázásnál meg ahogy éppen jól esik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12736 üzenetére
Ja kifelejtettem a választ, ha jól emlékszem, ilyen a kormányom. Túlságosan hajlított egyébként a bringámhoz, nem is néz ki rajta túl jól, viszont kellett, mivel a 173 centi magasságomhoz túl hosszú volt az M-es Speci váz (általában hosszúak szoktak lenni, nőként ráadásul nyilván relatíve rövidebb a karom is), a stucni már így is elég rövid volt, ezért ezzel rövidítettem rajta. Ő egyébként XC és AM közötti geometriájú bicó, gyárilag is széles kormánnyal volt, csak nem ilyen nagy emelésűvel.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #12781 üzenetére
Egyik sem... A hölgyben nem vagyok érdekelt, a bicó meg országúti, szóval megvagyok nélküle... Ingyen esetleg, akkor eladnám és valami jó kis fullyra költeném az árát.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz inkubator #12840 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy a dual control fékváltókarhoz shimano fékrendszer kell... Szeretem én is nagyon a DC-t, a V-fékes bicómon az van Tektro fékekkel, de a montin lévő Juicy 3-hoz biztosan nem lehet DC-t tenni, ezt már megkérdeztem korábban.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #12847 üzenetére
Miért furcsa? Az külön jó, hogy a légi szállítás is free, sima földivel iszonyú sok idő, míg elér egy csomag Európába, igazából csak így van értelme az ingyenességnek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #12901 üzenetére
A kesztyűk már csak ennyibe kerülnek sajnos. Nekem a sima hosszúujjúhoz képest ha tényleg tél van és hideg, egy BBB-m van, ami tuti, sosem fázott még benne a kezem, bőr a tenyere és puha mindenhol máshol, a pontos számát nem tudom, de valami ilyesmi. A téli cuccok drágák, de azért egy jó nyári hosszúujjú kesztyűhöz képest nem sokkal drágábbak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tekeyagd #12880 üzenetére
Már éppen örültem, hogy tényleg kislábúaknak, de nem 37-38 körüli...
runner125 #12891: Vótmá'. De a kép hibás, a pasinak kint a helye, és a lánynak a bicójával bent. A srác kibírja a szabad ég alatt éjszakázást nagyobb károsodás nélkül, a bicót viszont elcsórhatják...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Gyúrósok ide!
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- SSD kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen