-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #6960 üzenetére
Nem is csoda, hogy a Shimano már nem gyárt ilyen agyakat, eléggé keveset adnának el évente, ha minden 15 éveket tartana...
DX-es lámpákkal amúgy mi a helyzet? Érdemes még próbálkozni velük vagy van más alternatíva, ami nem sokkal drágább, kicsit gyengébb, de legalább megbízható és garanciás? Kellene valami lámpát szerezni Csillebércre. Vagyis Zánkára. Bár idén nagyon rövid lesz az éjszaka, szerencsére.
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #7013 üzenetére
Későbbiekben? Most kell elkezdeni, nem holnap.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #7044 üzenetére
Ne viccelj, két óra? Akkor mire bemelegednek az izmaim, már meg is éheztem. Fél óra, negyvenöt perc kb. ideális nekem, feltéve, hogy nem eszem degeszre magam.
Tamoo: Épp ez a jó a tésztában, gyorsan felszívódik. Éhségérzet megvan, de van energiád is hála a rengeteg szénhidrátnak.
-
venember83
nagyúr
A valaha látott legszebb monti. Komolyan. [link]
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #7107 üzenetére
Méret?
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #7131 üzenetére
Ha egyet kell választani, vagy ha egyet választani kell, akkor ez. Kinéz valahogy és beszerezhető. Amúgy valami Magellánt néznék ebben az árkategóriában, általában jobban felszereltek, mint a nevesebb márkák modelljei. Vagy bikemagről valami használt. Százért már használható példányok vannak, úgy állapot mint felszereltség szempontjából.
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #7158 üzenetére
Egyértelműen a Magellan. Mondjuk nem lenne baj, ha nem ilyen visító színben lenne csak...
-
venember83
nagyúr
Bringák összehasonlításakor általában az alkatrészek minősége számít. Ilyen a váz használhatósága, tehát bő kétszázezer forint alatti biciklinél kizárt az össztelós változat. A fékeknek legyen határozott nyomáspontjuk, ne nyúljanak, se a karnál se a pillangónál. Nyilván száz-százötvenezer forintos biciklinél tárcsafék kizárt, max V-fék játszhat. A hajtómű ne legyen gumiból, hogy terhelés hatására (legyen az nagyobb testtömeg vagy nagyobb fizikai erő) nyúlik minden irányba. Az agyak legyenek valamennyire tömítettek a víz behatolása ellen, ne lötyögjenek de ne is szoruljanak. Így hirtelen ennyi jutott eszembe. Sajnos tetszik vagy sem, egy normális bicikli árát a kereskedőt, marketingesek, gyártók, stb. a magas égbe tornászták. Az általad linkelt összes bicikliben bőven van kivetnivaló, de ilyen árban sajnos nem kapni jelenleg minőségi biciklit. S akkor még nem beszéltünk váltásteljesítményről, elfogadható tömegű bicikliről, ami könnyedén felcipelhető a panellakásba akkor is, ha az a lakás a negyedik vagy hatodik emeleten van, stb. Szóval vedd úgy, hogy számomra ez a kettő volt a két legkevésbé antipatikus. Meg most kicsit antiszociális is vagyok, kérlek, ezt nézd el nekem.
-
venember83
nagyúr
Általában ez a bolt a legolcsóbb a vénember83 által is írtak közül.
Azért nem árt körülnézni, az integrált hajtóművek tíz euróval olcsóbbak voltak az actionsports.de oldalon, plusz ott csak tíz euró a szállítási költség, legalábbis Romániába, és nem vesznek le semmit kártyás fizetésnél, így pl. XT hajtóműnél az árelőnye az oldalnak már rögtön tizenöt euró, ami már tetemes, ha pl. sörben számítjuk.
-
venember83
nagyúr
Másfél kilós kerékszett egy százasért valakinek? A két agy szinte többet ér.
-
venember83
nagyúr
válasz Kukcaman #7225 üzenetére
A canti féket mindenképp érdemes cserélni valami V-fékre. Ha nincs baja a DX-es bringának, minden működik rajta rendesen, akkor szerintem inkább azt. Persze a bovdenek és bovdenházak cseréje, agyak újrazsírozása plusz szokásos karbantartás elvégzése nagyon ajánlott a bringa megvásárlása után, hogy még sokáig örömmel használható legyen.
ludsimon: Miért ne lenne tartós? Max. a felni kérdéses, de a DT agyak és küllők már hosszú ideje bizonyítanak folyamatosan. Amúgy szerintem a felninek is bírnia kellene a megpróbáltatásokat, ha mondjuk egy hatvan-hetven kilós emberke használja normál XC-re s nem durvul vele.
-
venember83
nagyúr
válasz Teasüti #7235 üzenetére
Szerintem éppen arról van szó, hogy a hátsó felfüggesztés fékezés közben is aktív marad, ha pl. egy nagyobb huppanón megy át a hátsókerék fékezés közben, akkor a felfüggesztés elnyeli azt, nem pedig csak simán megdobja a vázat, valamint fékezéskor nem közvetíti tovább pl. a pedál felé a gödröket, huppanókat. Ennek így lenne értelme, nem pedig úgy, hogy fékezéskor lemerevedik az egész hátsó rész.
-
venember83
nagyúr
-
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #7339 üzenetére
Mai edzőkör
85 km
Menetidő megállásokkal: 4 óra 58 perc
Max. pulzusszám: 177
Átlagos pulzusszám: 143
Min. pulzusszám: 91Volt ebben rövid bevásárlás ABC-nél, várakozás vasúti átkelőnél, rövid eszmecsere egy autóssal, pár étkezés miatti megállás. Kb. 15 százalék aszfalt, a többi erdei út, falvakon átvezető sotter, mezei utak stb. Jó volt, tetszett. Szerencsére kezdek merészebb lenni a fullyval lefelé is, ideje is lenne merészebbnek lenni ennyi év után.
-
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen