-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #26105 üzenetére
Szilvásvárad, alig látszik a sok portól a bringa. A Szalajka-patak helyenként kiszáradt, a vízeséseknél egy kerti locsolóval nagyobbat csinálsz.
raczger: én mondtam neki előre Bár a rövidtÁávos száguldozásnak is megvan a maga szépsége (állítólag, bár én túl lassú vagyok ezen szépség észrevételéhez ).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sestertius
őstag
válasz Vasinger! #26120 üzenetére
Nem, erre gondoltam - csak azt hittem, hogy mindegyik ugyan akkora és az alsó részében van eltérés, hogy egyik csak ennyit rugózik a másik meg annyit, de valóban ezzel az egyszerű ötlettel rájöhettem volna, hogy ez hülyeség....
Lemértem, 110 mm, szóval oké...
Köszönet!Régi ph 88 pozitív negatív nélkül, új ph-n azon felül...
-
Danniel
tag
válasz Vasinger! #26204 üzenetére
De bizony, hogy ott.
Kimentünk vonattal Vácra, majd Nagymarosnál komppal át a másik oldalra és onnan haza.
Egész pontosan ez volt a track. (elvileg publikus, úgyhogy látnod kellene)
Nagyon kellemes kis túra volt, igaz outival néhol azért pattogtam a nyeregbenhttp://www.flickr.com/photos/cirmidesign/
-
ludsimon
veterán
válasz Vasinger! #26240 üzenetére
Lehet genyó lesz amit mondok, de be fogok szerintem neked rendelni egy ugyan olyat, mert akkor, hogy passzoljon a 2 kulacstartó felteszem az egyformát ne legyen csálé.
Még egyelőre szanaszét vannak a gondolataim, holnap egy ismerősöm hív, hogy kap e kedvezményt a kinézett cuccokra vagy sem.
Délután már össze fog állni a kép.undefined
-
hoffman_
nagyúr
válasz Vasinger! #26344 üzenetére
Ez a srác nagyon ügyes, már többször linkeltem régen. Tolja full fixivel, meg komolya össztelós gépekkel is. De a legkomolyabb ez - nesze nektek tárcsafék meg teleszkóp terepre. Nem kell egyik se, csak egy fixi(najó, legalább SS-t csinált belőle)
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Xantomas
őstag
válasz Vasinger! #26349 üzenetére
Ehh, nem izületből kell kimozogni a terepakadályokat. Az ember nem egy merev, ipari SCARA robot, hanem egy baromi hatékony, jó csillapítású gép.
Próbálj meg együtt mozogni a bringával, nézegesd a triálosok lábainak, törzsének, karjainak mozgását. Baromi hatékonyan lehet csillapítani azokat az erőket, amik fellépnek, csak ösztönössé kell tenni, sok gyakorlással.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Hasaggymeg
veterán
-
rétisün
veterán
válasz Vasinger! #26545 üzenetére
melyik program .gxp fájlja? tudja a program az auto start/stopot?
én úgy vettem észre, hogy a szünetetket csak akkor számítja bele, ha a program saját oldalára, a telefonról töltöd fel, .gxp-nél már nem látja valamiért.
ndonál maradva: én a mytracks progi .gxp-it töltöm endo oldalra. a telefonban szépen írja a program, mennyi a tényleges idő, amit bringázással töltöttem, mennyi ennek az átlagsebessége, de ha feltöltöm a .gxp-t az endo oldalára, ott egy teljes menetidőt kapok (összesen, szünetekkel együtt) ehhez tartozó kisebb átlagsebességgel.
sportypal viszont a mutatja a megállásokat is (illetve úgy számolja az átlagot is), ha a telefonról a sportypallal töltöm fel a saját oldalára.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #26545 üzenetére
Egy GPX fájlban található track (trk node) több szegmensből (trkseg node) épülhet fel. Elvileg az autopause funkció magától több darabra osztja szét a tracket, azaz több trkseg node keletkezik. Ha az exportált fájlban több trkseg node-ot látsz, akkor az import oldalon van a hiba. Ha csak egyet, akkor az export oldalon.
Ilyenkor az lehet a megoldás, hogy megkeresed a megállások helyét, és onnantól kezdve az összes trkpt/time node értékét eltolod a megállás idejével, természetesen több megállás esetén a későbbi pontoknál összeadódnak ezek az offszetek. Célprogram nélkül sok sikert*
* amúgy egy programozni valamit is tudó embernek ez csak időt igényel, kihívásnak nulla. Amúgy simán elképzelhető, hogy találsz rá a neten színes-szagos GPX editor programot, amivel ugyanezt el tudod érni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #26551 üzenetére
Megírni úgy, hogy te magad fel tudd paraméterezni és tudd használni, nem sok idő. Megírni úgy, hogy bárki tudja kényelmesen használni, rengeteg idő. Ez van sajnos, a programozás 99%-a arról szól, hogy az 1%-nyi lényeget a felhasználó által is emészthető formába öntse.
Ha érdekel egy teljesen fapados szöveges módú program, ami az offszetelést végrehajtja, és amit parancssorból kell felparaméterezni, akkor összedobom neked, mert megvan maximum 1 óra alatt az egész.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fpeter07
veterán
válasz Vasinger! #26699 üzenetére
Nem tudom, nekem mióta vízszintes a nyereg, kevésbé kényelemes. Legalábbis hosszú aszfaltos tekeréseknél. Ilyenkor kevesebbszer kell kiállni a nyeregből, meg nem is nagyon kell helyezkedni rajta. Cserélhetünk ha gondolod. Tényleg, holnap lemérem kíváncsiságból én is.
-
-
-
Cyberpunk
félisten
válasz Vasinger! #26965 üzenetére
Inkább csak terep lenne. Aszfalt max addig amig elérek a terepre. Mondjuk nálunk nincsenek hegyek, de vannak jó kis dombok. Földesút, erdő lenne inkább a fő terep. Persze nem kizárt a hegyes túra sem amint idő meg pénz engedi.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
rétisün
veterán
válasz Vasinger! #26994 üzenetére
amennyire egy gyors keresésből kiderült, 1 1/8, a-head.
de majd Cathfaern megmondja. egy kép is segítene, mondjuk.
"akkor le kell belőle fűrészelni."
ez inkább a-head-es villánál működik, menetesnél nem nagyon lehet fűrészelni, nincs végig menet.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #26997 üzenetére
Miért lenne drágább, ha kevesebb a kereslet rá? Nem logikusabb felvinni annak a terméknek az árát, amit amúgy is vesz a jónép? Amúgy is az előállítási költség már rég szinte köszönő viszonyban sincs az adott termékek árával, egyszerűen arról szól a biznisz, hogy a felhasználó mit mennyiért vesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Vasinger! #27017 üzenetére
Igen, azért is írtam, ha a tó körözés ma lett volna még a féltáv is kérdéses lett volna számomra A mentősöknek biztos sok dolguk lesz ma Tényleg beteg ez az időjárás. Ez már nem csak a szegény idősek szervezetét viseli meg hanem bizony mindenkiét. Naponta 20fok különbség
-
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #27049 üzenetére
[flame]Szerencsére nekem a százhatvanas is elég még előre is, biztos rosszul csinálok valamit. Előző Juicy7-tel és mostani XT fékkel is. Pedig bitang lassú vagyok lefelé, közel nulla bringakezelési technikával, ezt tanúsíthatják a zánkai csapattársak, illetve a zánkai pálya egyetlen komolyabb lefeléjén lévő jobb oldali (nem politikai értelemben!!!) fák, bár azok nem tudnak beszélni... Sőt, a szilvásváradi középtávon is végigmentem ezekkel a fékekkel, néha beragadva mások mögé, akik túlontúl sokat fékeztek.[/flame]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Vasinger! #27054 üzenetére
Igen-igen, sry, te váltottál a Stöckli-ről, ha jól emlékszem. Hát, ha 70 kiló vagy, akkor a 203-as tárcsa az gránátvető egy légy ellen. Ott a fékeddel lesz valami baj. Ha ingyen cserélnek, az tök jó, csak ha nem átütőtengelyed van, akkor a teleszkópod annyira nem biztos, hogy szeretni fogja...
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen