- Béta iOS-t használók topikja
- Vírusirtó topic
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Balaton kerüléssel kapcsolatban, én szívesen csatlakoznék bárkihez a nyáron, vagy valamikor, de azzal a kitétellel, ha mindig főúton megyünk, mert nekem semmi kedvem a hulladék bicikliútnak nem nevezhető borzalmon körbetekerni.
Legfeljebb ha 1 rendőrautó lezavar akkor megyünk azon a településen bicikli úton, de én nem fogok szenvedni azzal a úttal.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
tzimash #22357 üzenetére
Az engem nem érdekel lehet vagy nem lehet.
Ha lezavar akkor lemegyek, de tavaly Folyód felé nyaraltunk és rengeteg outist láttam a főúton kint közlekedni... kint volt a tiltó tábla ott is.Szeretném egy jó 27-28-as átlaggal körbetekerni a Balatont 1 déli 30 perces pihivel. Meg egy délután 16 órakor egy 30 perces pihivel.
Remélem rétisün bevállalkozik rá, esetleg szki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
DonThomasino #22359 üzenetére
áááh, mindiiiig a telefonszám, vagy cím?
Múltkor is címet kérdeztél, most telótde sajnos az nincsen. Ilyeneket nem osztanak meg.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #22365 üzenetére
hmmm, az csak azért nem jó, ha megállsz 1 órára akkor teljesen kiesel az egészből, kezdhetet rögtön 30 perces bemelegítéssel stb.
Az a 30 perc is elég sok mert kb 10-15 perc lenne az ideális.
Na jól van, abbahagyom a tudományosdit.
Gyere Velence10x-re és akkor majd meglátod/meglátjuk, hogy mennyi meg hogyan alakul.
Én már tudom az aznapi tervemet, hogy lesz.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #22380 üzenetére
Nekem meg lesz oldva, mert idén ordacsehin nyaralunk augusztusban (időpontot holnap mondok mikor pontosan melyik hét) és akkor Keszthelyen össze tudunk futni, aki akar útközbe becsatlakozik legfeljebb visszafordul, vagy akkor bevállalja és este teker haza.
Akkor mehetünk szki meg Te a nyáron egy Balaton kört egy kisebb PH! team balaton körbetekerés.Szerintem tök jó.
De azt úgy tudom óra mutató járásával ellentétes irányban kell(ene) megkerülni a balatont. Mert úgy a jó, de lehet fordítva?
Tehát akkor déli part először és északi aztán, akkor pedig Boglár és Fonyód között tudunk összefutni. Akkor pedig útközbe aki akar csatlakozik akár csak 40-50 km-re és legfeljebb visszafordul, vagy ami még jobb ötlet, hogy mondjuk eljön velünk Tihanyig és áthajókázik és go home.Úgyhogy végtelen lehetőség van, szerintem csak az időpontot kell összeegyeztetni mindenkivel.
De úgy rémlik augusztus 20.-ai héten nyaralunk tehát 20.-án zárva minden, 19.-ére tervezhetnénk meg ezt az utat ami egy vasárnapi nap!!!
Ez az időpont szerintem elég távoli ahhoz, hogy mindenki úgy tudja igazítani, hogy jó legyen neki.
Ha ok akkor szerintem kezdjük el hirdetni aláírásba stb, hátha még többen csatlakoznak, de azzal a kitétellel, hogy nem 15-20-as tempóban hanem egy kicsit tempósabb, outis teljesítménytúrára kell számítani (25-28 km/h átlag).
undefined
-
ludsimon
veterán
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem marad el a szokásos napi adag
rád se lehet ismerni avatar alapján
arról a szőke hajú suhancgyerekről mindig felismertelekundefined
-
ludsimon
veterán
válasz
DonThomasino #22433 üzenetére
Nyilván akkor ez jobb lesz számodra.
ok mindkettő szvsz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Mai élménybeszámoló:
Fasza volt, az első 1,5 óráról nem beszélnék, mert semmi sem történt, aztán Valkónál láttam már megy le a nap szóval felvettem a láthatóságit.
Isaszegtől korom sötétben jöttem már végig és a poén, hogy az autósok az 1 W-os buzera vibráló zzz módra + mellény kombó láttán csorogva, vagy másik sávban előztek meg mind, kivétel nélkül.
Pozitívan csalódtam az éjszakai tekerésben közúton.Elkövetkező 2 óra korom sötétben telt el, de azért szántottam a 900 lumennel az utat.
Aztán emlékeztem Pécelen van a végállomása az egyik BKV busznak és valahogy az volt az érzésem most tuti nem lesz mákom....
hát de volt.
Látom jön a busz, szépen leállok a buszmegálló mögött jóval.
Akkor látom nem igazán lassít, kb 45 km/h-val elhúz mellettem, na itt egy b@szott nagy sprintet nyomtam le és meg is volt a szélárnyék.
Onnantól végig Pestig 45-50 km/h átlaggal jöttem befelé.
Meg is előzött a busz egy biciklist és akkor rá is gyorsított olyan 60 km/h körül, de tudtam tartani az iramot szóval nem volt baj.Ami nagyon komoly volt, hogy egy 16-17 éves pubertás mint a moziba úgy nézett hátul az ablakon, már csak a popcorn hiányzott a kezéből.
Nagyon nagy volt!!
Aztán megállt a busz, leszállt valahol Pest határában a gyerek úgy megsasolt.
Nagyon komoly volt.Végére:
100.83 km
3:39:48 h
499 m uphill
Hőmérséklet min/max: 9 °C / 23 °CAmit megjegyeznék még a hőmérséklet. Kint a semmi közepén irdatlan hideg lett, aztán beértem Pestre meg tök meleg.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
---Lasali--- #22486 üzenetére
Az a baj, hogy nagy az esélye, hogy elsőre szart küldenek.
Enyém is P7-el érkezett aztán írtam nekik egy nagyon hosszú levelet, hogy köszönöm szépen annyit értek hozzá, hogyan kell átforrasztani így állták végül is egy hővezető pasztát meg XM-L t6 ledet.Ami nagyobb gáz ha pl egy olyan hulladék jön ami pl nem mutatja az akku töltöttségét és csak villog vagy csak zöld.
Nekem szerencsére jó, meg is mondtam, hogy 10/9 szar amit küldenek úgyhogy ez az 1 jó csak azzal a hibával, h p7-el jött, de megoldottam végül.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
salieri. #22490 üzenetére
Ezek ugyan olyan ipari hulladékok mint amit az összes kínai gyárt.
Ezekből is mák kell, hogy jót fogjál ki.
Egyébként megjegyezném, hogy ez a noname DX-en szintén fent van..---Lasali---:
Egyszer kell csak lámpára költeni, egy jó SSC P7 vagy XM-L T6 (utóbbit ha választani kell mert ez újabb és jobb hatásfoka van) és többé nem fog vaklálni az ember.
#22493:
Jó, én nem vitatkozok.
Sokan mondták már, hogy a DX-ről csak jót fogott ki, lehet pont én fogom csak ki a szarokat, ki tudja. Vagy csak mindenki olyat ajánl amivel még soha nem volt tapasztalata, rendelése onnan.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ezekkel a noname szarokkal annyi csak a probléma, hogy lehet belevágnak egy olcsó 350mA-es meghajtást aztán jó ha tudja a 200-300 lument..
Inkább veszek egy olyat amit tesztelt már valaki előzőleg és megközelítőleg maxon tudja a 600-800 lument, mint, hogy 8 ezer pénzért vegyek valami hulladékot.
undefined
-
ludsimon
veterán
225/39
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Gyors és fontos kérdés.
Mivel tudom a hosszú nyeregcső okozta recsegő hangot elmulasztani?
Végre 250 km után sikerült fényt derítenem rá honnan jön a hang.
Baromi idegesítő.
Tekerjek a nyeregcső végére szigszallagot?A zsír is csak ideiglenes megoldás nem?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
venember83 #22527 üzenetére
Csont száraz most a nyeregcső.
Újonnan vettem még nem mostanában és nem akartam a szép tiszta nyeregcsövet összemaszatolni.Megcsinálom, mert végül is fontosabb, hogy ne recsegjen, mert irtózatosan zavaró volt tegnap 100 km-en keresztül folyamatosan hallgatni.
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Akkor 200 km után értékelném a Finish Line Keramik Wax-ot.
Előnyök:
- nagyon profin, tisztán lehet vele tartani a láncot
- nagyon jó kenést ad azalatt az 50 km alatt
- száraz kenést biztosít!
- kb 30 másodperc alatt átpörgethető, átkenhető vele a lánc, tehát gazdaságos is mivel oda megy ahová öntöd
- halk kenést biztosítHátrányok:
- nagyon gyorsan 'kipörög' belőle. 60 km után hallani a pici halk nyikorgásokat a láncból
- minden tekerés előtt újra kell vele kenni a láncotGyakorlatilag ennyi. Kompromisszumokkal használható. Majd azért kíváncsi leszek mikor unom meg a újrakenegetést, de nem egy olyan nagy dolog a művelet. Csak mostantól számításba kell venni, hogy minden indulás előtt egy 1 perces olajzást kell beiktatni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
tvamos #22608 üzenetére
Az jó.
Csak ha meg nagy meghajtást teszel beléje akkor meg akku időtartam fog drasztikusan csökkenni.
Szóval kompromisszumos, vagy ez vagy az.Meglehet ezt hajtani 3000+1000+1000= 5000mA-el is, mert a ledek bírják, csak 1 óra pár perc alatt kaputtra merül az akku.
Az optimális működési tartomány véleményem szerint egy lámpánál az lenne, ha bírná a 10 órát medium állásban (400-500 lument).
Egy 6400-as akkupakkal sajnos nem igazán kivitelezhető ez.
Az optimális meghajtás szerintem valahol 2000-3000mA között lenne, de ehhez kellene 1 pótakku minimum. Mert 1 akkuval mondjuk 1db XM-LT6 highbe 3A-t leszív ami kb 2 óra 8 percet bírna 6400-as akkuval.Ezért döntöttem én a MJ808E mellett.
6400-as az akkuja, ha minden igaz.
Tesztek alapján 1500mA-t tud maxon a driver leadni, ami ezzel az XM-LT6 leddel tud ~490 lument papíron számítások alapján. Gyakorlatban 10-20 lumen elvész, tehát olyan 450 lumen tudható be maxon. 4 óra 16 percet tud maxon, mediumba 8 óra 32 percet, tehát egy 24 órás futamot középállásban végig fog bírni akkupakk csere és bíbelődés nélkül.E felett én már úgy gondolom kompromisszumos ez az egész lumenharc, mert vagy használja az ember sokáig, vagy fényágyúzik és 2-3 óra múlva teljesen meghalt az egész cucc és lehet pótolni pótakkuval ami ismét lemerül.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Doki-HUN1978 #22623 üzenetére
Nem
Jobb a gyorsabb regeneráció/gyógyulás mint erőltetni.undefined
-
ludsimon
veterán
Reggel bekentem a nyeregcsövet, de közben gondolkodtam mi változott a recsegés előtt.
Lehet attól, hogy letöröltem a villa száráról (ahol a hézagolók, stucni van) a zsírt és most száraz?
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz
raczger #22638 üzenetére
Én fogtam és kihúztam a nyeregcsövet, bekentem zsírral, majd leszedtem a rögzítő bilincsét és azt is belül ahol érintkezik a csővel bekentem. Csavart azt nem, de mikor toltam vissza a helyére mikor jött vissza a zsír az is kapott egy keveset.
szerk.:
Nagyon hajt a kíváncsiság a nyeregcső volt e vagy mi.
Suliban vok :/ jó lenne már élvezni a hosszú hétvégét.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nyissuk akkor a hosszú hétvégét:
Szokásos képpel De széép bicikli.
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Ma nincs élmény beszámoló, ma csak ga1-eztem egy 62-es kilométert.
undefined
-
ludsimon
veterán
Hosszú hétvégén valamikor tervezek egy velencei tó kerülést 10x amolyan szintfelmérés gyanánt.
Holnapi napra terveztem, 7 órai Velencei startal.
1 a gond, hogy van pár cucc amit magammal kéne vinnem de nem hurcolnám azért a hátizsákot és nem tudom hová tegyem le. Pl ilyen a naptej, azzal nekem 5-6óránként újra kell kennem magam mert különben leégek.
Aztán lehet pest megyében tartom a szintfelmérést, mert nem tudom megoldani a csomagmegőrzést mivel nem autóval mennék.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
DonThomasino #22711 üzenetére
Nem teszi jó helyre a láncot a hátsó váltó, a kettő közzé teszi.
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Hát gyerekek, engem kiütött ez a hirtelen jött nyár.
17h-ig aludtam, utána meg kertészkedtem.undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Egy kérdés.
Hol tudok venni ilyenkor leértékelt téli szélálló mezeket, nadrágot, kamáslit?
Ha van még ilyen cucc amit még nem kapkodtak el most kéne megnézni.
Tud valaki ilyet?undefined
-
ludsimon
veterán
Gyerekek, ez kegyetlen mi van kint.
Szél meg UV sugárzás, kinyiffantam a végére.
Hazafelé 31-esen egy motoros egy jó nagy balesetet szenvedhetett, mert a fél utat lezárták, hullazsákot nem láttam, szóval biztos már elvitte a mentős, mert mentős se volt már ott.
Én meg mindenfélét átéltem, de természetesen hátszelet kb 5 km-en keresztül élveztem, tekerés nélkül -1 %-os leejtőn 45-50 km/h-val tekerés nélkül.
Meg volt egy szakasz, ahol kb 500 méteren keresztül az úton a száraz földet vitte a szél, le kellett volna videóznom olyan durva volt mint valami sivatagi viharban. Szemem, szám, orrom mindenem tiszta por lett.
Szóval volt egy egészen pici szél.
Adatok sigmából:
105,17 km
04:11:13 h
Meters uphill: 489 m
Akkor jöjjön a maximum mért hőmérséklet, aszfalton! Max.: 39,0 °C Avg.: 34,5 °C
szél
végére pedig a trackHa minden nap megdől a meleg rekord, kérdezem én mi lesz még itt nyáron?????????
40-45 fok??undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!