Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz ludsimon #22792 üzenetére

    10-ig nem volt szél, de aztán megérkezett a nemkívánatos fajtája.
    És mit szóljon az, aki a tervnek megfelelően felkel korán és elindul bringázni, csak a korán szó értelmezésébe kis hiba csúszik, és 11 óra lesz belőle? :DDD Sikerült magam úgy bekenni naptejjel, hogy 42 km és 550 méternyi szint után is látszott még rajtam a fehérség (na meg minden kosz, ami beleragadt) :))

    A szelet megkaptam, a Thököly úton muszáj volt 20 km/h-ra lassítani és folyamatosan a kormányba kapaszkodni, különben az egyik széllökés kitett volna az autók közé. Aki arrafelé jár a napokban, vigyen magával pótbelsőt, végig sercegett-ropogott a kerék alatt a szél által letépett és odahordott szemét (nem megoldás a bringasáv helyett az úttest, az se volt jobb állapotban), valamint a kisebb homokszemekből és kődarabokból én is kaptam, eléggé sokáig fájt az arcbőröm ezután a szakasz után. Klasszikus és nagyon durva szembeszél csak egyetlen szakaszon volt, a Folyondár utcában, ami 6,5%-os emelkedőnek indul és a végére 8,9%-os lesz ... Nem sokkal Fenyőgyöngye előtt egy karvastagságú ág éppen akkor dőlt rá az útra, amikor én a túloldalon elmentem. Pár magasságinfó:
    * a Zsigmond-tér - Folyondár utca - Fenyőgyöngye 6-8%-os emelkedő végig, kivéve a Folyondár utca végét, az szadistább
    * a Fenyőgyöngye - Guckler vége rész 9-11%-os emelkedő, kivéve az elején, ott 13-16%-os rész is van benne, és inkább a 11% jellemző rá
    * a Guckler vége - HHH rész 7-8%-os emelkedő, de itt is becsúsznak hosszabb 11-12%-os részek
    * a Margit híd Budáról Pestre 3,2-3,9%-os emelkedő

    A Virágos-nyereg és a Vitorlázó közötti single track részen mit nem adtam volna egy össztelósért :U Tavaly még csak az út eleje romlott le nagyon, de most a kőkemény földben annyi nyomvályú van, hogy vagy megvezeti a kereket, vagy szétráz, de általában a kettőt egyszerre. Amilyen jó volt 1-2 éve végigmenni ezen a szakaszon, most annyira szenvedtem, és vártam a végét :(

    Aki megy a Buda Maratonra, az ne egy, hanem inkább kettő pótbelsőt vigyen magával. Ha van tartalék váltótartó fül, az sem árt, és én a meleg ellenére lábszárközépig érő zoknit vennék fel. Rengeteg kisebb-nagyobb méretű ág letört a nagy szél miatt, a sípcsontomat alapos kezelésbe vették a menetközben felkapott darabok, de ütötte meg nagyobb darab a bokámat is, és volt, amit a hátsó váltó környéke roppantott szét. Ha ilyen marad holnap is a szél, akkor szinte lehetetlen lesz a szervezőknek jól kitisztítani a pályát keddre. És defektveszély ide vagy oda, a kőkemény talaj miatt hardtail bringánál minimumnyomás környékét érdemes választani (én a pályatérképen a pirossal jelzett kör egy részét érintettem).

    tvamos: csak szóltam, hogy ezek női bringák, de láttam már nem olyan darabot, amit simán bevállaltam volna (konkrétan egy Ghost Miss-ről volt szó, ha letakartad volna a feliratot, akkor meg nem mondtad volna a bringáról a festése alapján sem, hogy női). Nem babarózsaszín festésre kell gondolni a komoly gyártóknál, hanem alacsonyabban induló méretezésre, női anatómiájú nyeregre és minimálisan női anatómiához igazított vázra. Amúgy az a bringa pofátlan 500 koronás alkuval jó vétel lenne szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Aktív témák