Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz Szplöttyy #492 üzenetére

    Sztem a V8 Scania az 16400 köbcenti. Régen a 360-380LE volt a tendencia hosszútávú fuvarnál, ez a 90es évek végére felment 420lóra, most meg a sima átlag 12literes common rail motoroknál a 440 ló a divat, ez a tümegcucc. Vannak a 11 literesek 400-410 lóval ( Iveconál 430 ), mer belföldre középfülkével jó az ( lásd TGA/TGX). Hosszútávon szvsz megéri a V8as 560+ lovas motorokkal dolgozni mert az átlagfogyasztás adott össztömegnél nem több sokkal, viszont az átlagsebesség az jóval magabb.

    Nekem a Magnumban óra szerint 848e km van óra szerint. valóságban 1,2milla+ körül. Nekem 1650 a zöld zóna vége, 1600nál feljebb nem pörgetem, bár nekem több sebességem van ( +4) mint az FHban és rövidebbek az áttételek( kevesebbet viszont nem eszik :( ).

    Ha odafigyelünk a Mack motorra, remélem még olyan 3-400 000ret elmegy.( A hengerfej 950 000, az újabbra az injektorsor 1 500 000).

    Nekem csak B/C/C+E van.

    Mivel most a kocsmából jöttem és megyek is tovább, ezért nem írok egyebet:D

    mod a Magnum úthibáknál néha kidobja a 8.at, ha a tempomat ON akkor kipörög 3000ig. Van ám hangja XD

    [ Szerkesztve ]

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák