- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- eBay
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
SchMK
tag
A cél a telefonos/email-es/hibabejelentő felületes szoftver támogatást adása az ügyfeleknek, ezzel hosszabb távon segítve a fejlesztőcsapatot.
A támogatónak meg kell érteniük a bejelentett problémát, és a rendelkezésre álló információk alapján megoldást javasolni, vagy ha nem sikerül, eszkalálni a problémát a megfelelő fejlesztő felé.
A fennmaradó időben a cég saját fejlesztői eszközeinek, környezetének támogatása a feladat.
Szoftveres támogatás:
• Hívások, levelek fogadása ügyfél oldali üzemeltetőtől.
• Hibajelenség elemzése, logok olvasása (vpn-es belépéssel önállóan, vagy e-mail-ben megkapva).
• A hibák alapján kerülőmegoldások javaslása az ügyfél oldali üzemeltetőnek.
• Szükség esetén eszkaláció fejlesztők felé.Belső szoftverüzemeltetés:
• Oracle adatbáziskezelő
• MS SQL
• Weblogic
• JBoss
• IIS
• Enterprise webalkalmazások
• Fejlesztői eszközök (Jenkins, Nexus, Gitlab, Jira, Confluence)A fentiek ismerete előny, de nem kötelező, a szükséges tudást át tudja adni a cég.
Kulcs kompetenciák
• 1-3 év tapasztalat támogatói/support pozícióban
• Gyors tanulási képesség/szándék, jó felfogás, motiváció.
• Önálló gondolkodás (nem csak forgatókönyvek alapján cselekvés).
• Kihívást érez a problémák feltérképezésében, elhárításában.Előnyt jelent
-fejlesztői vénaSzükséges nyelvtudás
-szakmai angol nyelvismeretHeti óraszám
40 óraMunkavégzés helye
Budapest, 3. kerületAmit a megbízónk kínál
• Modern irodaház, Barátságos kollégák, alacsony fluktuáció, bizalom alapú légkör, fejlődési tervek támogatása, szakmai tréningek, mentorálás,
• Fitneszterem használat, egyéb sportolási lehetőségek, Versenyképes juttatási csomag, cafeteria,
• Évente két csapatépítő alkalom (gokart, játékok, kalandpark, póker).
• Évente kétszer közös karaoke party a legnagyobb ügyfelünkkel. Karácsonyi vacsora, közös fejlesztői-tesztelői bulik,
• Saját konyhában kávégép, ásványvíz, tea, mikró, indukciós főzőlap, hűtő, két étkezde az irodaparkban, étkezési támogatással, CsocsóasztalSzükséges dokumentumok
-Fényképes szakmai önéletrajzJelentkezés itt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Bundle topik
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...