Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
Nyugaton autógyárban dolgozni általában presztízs, még összeszerelőként is. Ugyanis van szakszervezet, van jó fizetés, egyéb juttatások, munkaidő kevesebb (akár 35- óra hetente) elég stabil, biztos munkahelyek. 2020 óta romlott a helyzet, de még mindig a legbiztosabbak a saját dolgozókkal.
A csavarok egy jelentős része nincs darabra nyilvántartva, mert nem reális elvárás. Például utolsó szerelési fázisok egyike az autó aljára felcsavarozni a védőelemeket. Ez fej felett zajlik. Gyakori, hogy leesik egy csavar. Nincs idő összeszedni, leellenőrizni, hogy nem sérült meg hanem tatyóból veszik elő a következőt. Szünetekben meg sepernek mindent és kuka. Facsavar meg a szervizben sincs, mert minek.
A vízfej a szükséges minimális mértékű. Sajnos sok emberre van szükség, mert van annyi munka.
Új hozzászólás Aktív témák
it Az SU7 a Xiaomi első elektromos autója, a kiszállításokat már ebben a hónapban elindítják. A befektetők lelkesek.