Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz zsiga667 #2630 üzenetére

    Nem velem kell vitatkozni , nem én találtam ki , csak azt hiszem még az AM is foglalkozott vele , teszteredményekkel , és tényleg minimálisan a kinyomott kuplungos állt meg hamarabb . Amennyiben belegondolsz annyi mindenképpen lehet benne , hogy a mostani motorokat gázelvétel után is egy kicsit eteti a számítógép , hogy ne pörögjenek le olyan gyorsan , és emiatt lehet , hogy kinyomott kuplungnál hamarabb megáll .Valami hasonló volt az indoklás , és egyébként vészfékezésnél hihető . Szerintem ezt ültették át a sima fékezésre is , ami szerintem hülyeség , de ez van .
    Egyébként nem kell kipróbálni , amennyiben logikusan elgondolod , van benne igazság / mármint vészfékezéskor/ , mivel a számítógép etetné egy kicsit a motort , Te meg fékeznéd .

    Az élet kegyetlen .

  • válasz zsiga667 #2630 üzenetére

    A motorfék az fékkímélő dolog. Akkor használod, ha látod, hogy előtted akadály van, gáz elvesz, motorfék fékez -> fékbetét-tárcsa nem kopik.

    Vészfékezésnél kuplung be. Alap. Ha nem nyomod be, a folyamatosan zárt hajtás egyrészt árt a motornak, másrészt árt a váltónak, harmadrészt lefullad-elindul-lefullad-elindul dologgal odaver a féktávnak is. Aki ügyes, és bátor, kézifékkel rásegíthet a fékezésre. Jópár métert le lehet faragni. Persze autója válogatja, hátsó dobfékesnél érdemes kézizni. Közel sem fog akkorát a hátsó fék, mint lehetne neki, hogy ne törjön ki a hátulja. Arra vigyázz, hogy ne csússzon meg, mert könnyen pöröghetsz. Jeges úton tilos.

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák