Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ofanaht

    csendes tag

    válasz Clickbait #12 üzenetére

    Jó hosszú olvasmányt raktál ide nekünk. (Amit köszönök és nem nagyon zavart a hosszú i hiánya, hisz észre se vettem.)

    Én általában ha gondolkozok valamin azt könyv formában teszem, szóval ha valaha is nekiállnék egy játék fejlesztésének, az egy Visual Novel lenne (egy rajzolni tudó társsal).

    Vagy adott esetben segítenék valakinek/kiknek a történet elkészítésébe adott játékhoz.

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Clickbait #12 üzenetére

    Én jórészt hobby szinten modelezek, a programozás elég távol áll tőlem. (Ilyenkor jön az, hogy jó lett volna info/programozó szakközépsulit végezni, mert akkor tudnék 'programozó fejjel' gondolkodni.) Szóval nálam megmaradnak az enginek egyelőre vizualizációs célra, azaz ha elkészítek egy modellt, textúrát azt az adott enginen belül tudom nézegetni, hogy mi hogyan működik, hogy néz ki a modell, és milyen változtatások mit eredményeznek. Ilyen szinten használtam UDK-t, Sourcet, CE3-t. Kb. egy darab befejezett és értékelhető projektem, modelem sincs, mivel sokszor belefutottam valamilyen olyan limitációba, ami miatt nem tudtam az elképzeléseimet maradéktalanul megvalósítani. Pl.túl magas poligonszám, vagy egyszerűen túl időigényesnek tűnt befejezni a modellt, vagy a befejezett bodell nem lett elég jó. Azért a befejzetlen projektek során is rengeteg tapasztalatot lehet szerezni akár az adott modelező szoftwer használatát illetőleg (esetemben Blender) akár az adott engine export-import pipeline sajátosságait illetőleg. Szerintem látványügyileg UE4 a legerősebb jelenleg, legalábbis Youtube videok alapján főleg scifi témában mármár renderminőségű videokat lehet látni.

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

  • jgabor1981

    csendes tag

    válasz Clickbait #12 üzenetére

    A Unity 5-nek az ingyenes verziója már feature complete, vagyis pont ugyanazt tudod vele megcsinálni, mint a pro verzióval, ez gondolom h nem újdonság neked, inkább a többeik kedvéért írtam le.

    Valóban a Unity-t nagyon sokan használják mobil játékokhoz, valószínüleg mert először ebben volt normális support erre. Ez sajnos kicsit rá is nyomta a Unity megítélésére a bélyegét, ezen talán mostanában akarnak változtatni a Unity-nel, ezért és kezdtek AAA minőségű demókat gyártani házon belül, persze ennek is általában a fikázás a vége, hogy de akkor miért nem jönnek ilyen grafikajú játékok. Erre a válasz, hogy de jönnek, csak ehhez idő kell, illetve meg kell találni ezeket, a sok, kevésbé realiszitkus grafikájú közt.
    Akkor rögtön 2 játékot is említenék:
    Escape From Tarkov: [link]
    PAMELA: [link]

    És lehetne fordított esetet is keresni szép számmal, vagyis, hogy UE4-es a játék, de grafikailig ez nem látszik rajta.

    Szerintem több múlik a játék készítőin, szaktudásukon, ráfordított időn a minőség, mint a használt engine-en.

    A kapcsolódó hozzászólás tartalmával, amúgy ettől függetlenül egyetértek.

Új hozzászólás Aktív témák