Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #911 üzenetére

    Most felhívtam ezt a számot is, amit megadtál, de két különböző szolgáltatásról van szó, amit te linkeltél az a DHL Express, amivel a OnePlus meg feladta az enyémet az a DHL Parcel, az gyakorlatilag egy mezei postai szolgáltatás, ha beérkezik az országba, onnantól a Magyar Posta szállítja ki a végcímre. Szóval elküldtek ők is hogy nem hozzájuk tartozik és ők is megerősítették, hogy a DHL Parcel az én reklamációmat magasról le fogja szarni, nekik én csak egy cím vagyok, a feladó a szerződött partner.

    De amúgy közvtlen előtte megint hívtam a Bonn-i számot is, most legalább a telefonos kislány aranyos volt, de ő is csak annyit csinált, hogy felvette a számom, nevem, e-mail címem és továbbítja a complaint departmenthez. Mondjuk a kedvességétől függetlenül leordítottam az ő fejét is, hogy engem direktbe kapcsoljon, mert én nem fogok megint arra várni, hogy ők szívesekdjenek kontaktálni engem, nekem most kell az, hogy valami lépés történjen is, de természetes mind hiába volt, majd hívnak ha hívnak...

    Közben a OnePlus-tól jött egy e-mail amiben szintén csak az áll, hogy köszönik a sok infót amit szolgáltattam, mostmár (!) escalálják feljebb az ügyet. Mostmár, ezt a belső nyomozást múlt hétfőn indítottam, mivel az előzőről még a confirmation számot is b@sztak elküldeni, és van képük megírni, hogy mostmár escalálják...gondolom ez is a mese habbal kategória.

Új hozzászólás Aktív témák