Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #898 üzenetére

    De akkor akárhányszor hívom a DHL-t miért azt mondják, hogy a probléma a OnePlus oldalán van és őket kontaktáljam? Valamint a probléma nem egyedi, tegnap este írtam a OnePlus community page oldalára is, hogy feltűnjön az OP-nek, hogy ez nem lesz elengedve könnyen és többen jelezték, hogy csont ugyanebben a cipőben járnak...

    A legszebb szösszenet azonban mégis az volt, amikor a OnePlus ügyfélszolgálatos chat-es agentje (vagy AI robotja), miután minden adatomat bekérte, és saját állítása szerint felhívta a DHL-t és leellenőrizte, hogy még náluk van a csomag azzal akart lerázni, hogy azért csöngessem végig a szomszédságot, nem-e hozzájuk vitte a postás... :W

    Hidd el én lennék a legboldogabb, ha egy banális kis szállítási problémáról lenne szó, de amikor leüvöltöm 3x a a DHL ügyfélszolgálat fejét, hogyha átvették a csomagomat igenis szállítsák ki, és csak annyit mondanak, hogy ők további infót nem adhatnak, kontaktaljam a OnePlus-t, ők meg minden pitiáner szarral próbálnak lerázni, akkor már nem tudom mit gondoljam. Mert ha tényleg annyi lenne, hogy be van ragadva a DHL-nél a csomag, akkor nem gondolom, hogy azt nem lehetne annyival megoldani, hogy az OP odatelefonál, hogy gyerekek, ezt mostmár igenis toljátok ki magatokból. Valamint ha elveszett volna a csomag, akkor is az OP küldjön egy újat, a korábbiból keletkezett kárt meg verje le a DHL-en, gondolom az együttműködési szerződésük ezt megengedné, de valamiért mégsem így járnak el.

    És ahogy látszott, hogy a kínaiak teljesen leszarják a licenszdíj mizériát szerintem itt is leszarják a bíróság döntését, ezért lehet az, hogy a DHL átveszi tőlük a csomagot, de nem kézbesíti, mert ők viszont betartják a vonatkozó törvényeket és rendeleteket...

Új hozzászólás Aktív témák